PDA

Vis full versjon : Vibrasjon i mellomaksel



Agrostar
30/03/14, 14:54
245 92 med M47.

Hadde ein vibrasjon i bilen når eg bremsa på gir i låge hastigheitar. Tok da å bytte mellomakselopphenget som eg fyllte med tec7, lageret og begge kryssa. Da rista det uansett kva eg gjorde. Fjerna tec7 som var i opphenget og da kom det seg veldig mykje. Hadde bakre del av mellomaksel ifra ein annan bil som eg sette på, og da blei det nesten stillt. So har brukt den til no, men monterte den orginale bakre akselen igjen idag som hadde nye kryss. Det ristar ifra rundt 40-50 og opp til 85. Under og over det so er det ikkje so gale. Har prøvd å køyre noko med det, da ein sa at det kom til å riste til kryssa fekk sett seg. Men kan ikkje akkuratt sei eg har merka noko forskjell.

Nokon som har tips?

Team Tynner
30/03/14, 16:19
Satt mellomakselen rett sammen?Mener det er merke på splinen på hver del som skal stå mot hverandre

Agrostar
30/03/14, 16:21
Isofall, kvar sit det merke?

Team Tynner
30/03/14, 16:23
På/eller i nærheten av splinen.Må vaske å pusse litt

Agrostar
30/03/14, 17:12
Var ute å keik no, kan ikkje sei eg la merke til noko. Fleire eg har pratt med seier at om det ikkje er kryss på fremre aksling, so er det samme korleis ein setter bakre.

samaron
31/03/14, 23:27
Er veldig viktig akselen blir satt sammen nøyaktig slik den var. Ikke bare på midten, men slik den var på koblingene fremme og bak. Når du bytter på halvdeler så blir det hvertfall trøbbel. Er tross alt balansert i ett stykke. At det ble roligere er nok en tilfeldighet. Har selv slitt med mellomakselvibrasjoner i to år nå (så lenge jeg har eid min bil), så har prøvd det meste. Kommer til å sende min til balansering snart.

Agrostar
01/04/14, 05:38
Framme og bak veit eg at eg får sett isammen rett, eg har og prøvd litt begge vegar på midten, so eg burde ha funne rette kombinasjonen meinar eg. Prøvde igår og sette på bakre del fra annan bil igår, heilt roleg igjen. So det er nok noko gale eg har gjort når eg bytta kryss på den andre.