Vis full versjon : Realcar
Erfaringer?
Er greie og handle med de. har bare handlet i butikken men tror nettbutikken er ganske seriøs
kjøpte r vinge med karbonflipp til 240n jeg hadde, gikk ikke mange dagene, før den var på posten :)
så de er kjappe med å levere :)
Bestilte selv spacere derfra, raske svar på mail, og utrolig rask levering!
Tommel opp x2 :D
Realcar har bra service, men noe treg levering til tider.
Har handlet mest på nettbutikken.
"happy" med alt jeg har bestilt derifra :)
Spacerne ble sendt på tirsdag, og var framme i Bergen i dag;)
prøvde og bestille dioder fra der for 1 uke siden, har ikke fådd noe bekreftesle på ordren eller noe! har di lagt ned ?
Bestilte spacere derfra for litt siden, det var god kommunikasjon og spacerne kom meget raskt i posten også... Send en mail, eller ring dem!
prøvde og bestille dioder fra der for 1 uke siden, har ikke fådd noe bekreftesle på ordren eller noe! har di lagt ned ?
Hei,
Vi har ikke lagt ned, bare hatt sommerferie :)
Hvis du sender oss en epost med hvilken ordre det gjelder så skal vi prøve å få fortgang på den!
nokon som har prøvd den gruppe-A vinga til 740 der? e den bredda\ breiare enn 240 vinga?
Siden dem sier den er til 740 går jeg ut ifra den er bredda.
Har ikke testa den, den er jo ganske fersk enda.. Men det dukker nok opp. ;)
Syns hjemmesida dems er skikkelig søppel, er det besøksadresse med butikk noe sted?
OSLO!! :p ligged like ved jernkroken industriområde
Er det med full butikk og lager, eller er det bare sånn henteavdeling? :p
Gr.A vingen til 740 er en breddet versjon av 240 vingen slik at den passer rett på 740.
Vi har full butikk, bare å ta turen innom mellom 10-17 og 10-19 torsdager.
Hjemmesiden våres er søppel! Det er vi fullstendig klar over, jobber med utvikklingen av en ny side nå. Der blant annet nettbetaling osv blir tilgjengelig.
Er det med full butikk og lager, eller er det bare sånn henteavdeling? :p
rakk ikke svare deg jeg :p
Realcar er bra greier ja...er det noe jeg skal ha sjekker jeg alltid med dem først! :)
Fantastisk butikk. Handler en god del der. Aldri noe tull derfra. Har handlet både i butikken og en god del på nett hos de. Anbefales på det sterkeste.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.