PDA

Vis full versjon : Risting forran v70 2007



tigergutt89
28/03/14, 21:11
Fikk plutselig en god del risting forran i dag, hadde en hastighet på rundt 90 km/t. Prøvde å bremse ned uten at det ga seg. Men så etter 5-10 min kjøring så ble det helt borte.

Nei jeg har ikke pongtert :)

Hva kan dette være?

Har hørt noe om at hvis man kjører på et turtall lenge og rett frem så kan det komme risting, helt til man svinger igjen.

Litt usikker på det siste.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Ola Hagen
28/03/14, 22:15
er bilen møkkete? eller snø i hjula? kan jo ha løsna noe dritt i felga som lagde ubalanse?

tigergutt89
28/03/14, 22:19
Ikke no snø eller møkk

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

Jakke
29/03/14, 00:48
Felgene mine samler dritt som du ikke ser engang, og du må ta av hjulene for å vaske skikkelig. Jævla drittfelger Volvo lager, bortsett fra R-felgene

aarnes
30/03/14, 20:57
Veien du kjørte på kan være årsaken...

SFredrikstad
08/04/14, 17:03
Har opplevd noe av det samme 2 ganger:

1. gangen:
hele bilen begynte pluttselig og riste noe helt innfor***. var nesten litt for seint og vrenge bilen inn på busslomma som jeg nettopp halveis hadde kjørt forbi, men siden der ikke kom noen bil bak så måtte jeg nesten bare brå-bremse og vrenge bilen inn så jeg sto halveis inne på busslomma, måtte så rygge litt for ikke og stå midt i veien, akkuratt idet jeg begynner og rygge oppdager jeg et ambulanse helikopter som går inn for landing på park. plassen rett ved siden av veien. regner med at det hadde flydd inn rett over bilen min og at jeg derfor ikke så det...
og jeg kan skrive under på at det rista! føltes ut som hele bilen sku dette fra hverandre!

2. tilfelle:
konkluderte med at det var noe med veien...