PDA

Vis full versjon : 740f(t) vil ikke starte virker som den drukner i bensin... mistenker ødelakt ben.hjerne tips??



motormania
23/03/14, 18:21
hei.
har en 89mod 740 som er ombyggd til turbo med topp, dyser og hjerner fra ft er viking ekomakschip i bensinhjernen
er også en kopi av gt35turbo, stort powerfilter og 3"tomms eksos på den.
den døde momentant mens jeg var ute og kjørte og nå har jeg byttet plugger, overhalt toppen, satt på andre pluggledninger, byttet regreim og byttet lmm.
er gnist og den får bensin, men det virker som den får alt for mye...
tørnet 3 ganger etter jeg var ferdig og montere idag uten livstegn så da tok jeg ut en plugg og tørnet for og se om jeg hadde gnist og da sto spruten ut med bensin fra sylinder 1.
får ikke opp noen feilkoder.
har en 240 md ft motor og på den hadde jeg glemmt og lodde på dysemotstandene så jeg brannt hjernen, og da var det samme problem helt dødt fordi den fikk alt for mye bensin...

så til spørsmålet da... kan hjernen ha brennt seg under kjøring slik at dysene står åpen hele tiden og hva kan isåfall ha forårsaket det?
lurte på om jeg skulle prøve og flytte over hele 300hk oppsette fra 240ien, men jeg har jo ikke lyst til og brenne den hjernen også=/

eller har dere kansje et annet tips til hva som kan være feil? :)

gl740turbo
23/03/14, 20:18
dyser som står fult åpen? gåent fordelerlokk og rotor?