Vis full versjon : Addon til 740 90-92
Noen som veit om det går ann å få kjøpt addon til nyere 740 noe sted? :) hadde vært artig å ha siden man ikke ser veldig mange volvoer med det...
I tilfelle noen lurer på hvordan det ser ut så la jeg ved et bilde.
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/03/1157.jpg
Hoppalong M
21/03/14, 15:50
Grunnen til at man sjelden ser biler med sideskjørt, front og hekkspoiler som på fotoet, er vel at det produseres lite sånt i dag.
Er man heldig kan man kanskje finne sånt utstyr i brukt stand, og uten at jeg vet er kanskje steder som Ebay markedsplass for slikt?
Det er jo mulig at det for eksempel i UK finnes produsenter av "styling kit" til Volvo fra tidlig nittitall. Engelskmennene (og damene) er jo generelt glad i sånt :)
Lurer på om det kanskje er å oppdrive originalt i Sverige? :)
Hoppalong M
21/03/14, 20:52
Mulig det, for alt jeg vet. Finnes sikkert entusiaster som har samlet alt de har kommet over av slikt gjennom årenes løp, og som kanskje selger.
Satt for et par dager siden og bladde i en gammel katalog fra MotorNord i Sundsvall. Der var det jo mye forskjellig fra den gang, men jeg tviler på at noen av disse produsentene fremdeles lager noe av det som var på moten den gang. Her i Norge var vel Eiker Motorshop store på dette. Hva de har i dag aner jeg ikke.
Det er ikkje å oppdrive orginalt lenger. Spurte på volvo for nokon år sidan, og då var det kun frontfanger og sideskjørt som fortsatt var mogleg å skaffe. veit ikkje om dei selger desse no lenger.
Kjøpte akkuratt eit komplett sett brukt her på forumet :)
4053
4054
4055
Stilig! :) kunne tenkt meg å få tak i noe slikt.. Artig å ha noe annerledes
Noen som veit om det går ann å få kjøpt addon til nyere 740 noe sted? :) hadde vært artig å ha siden man ikke ser veldig mange volvoer med det...
I tilfelle noen lurer på hvordan det ser ut så la jeg ved et bilde.
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/03/1157.jpg
Stylinga du linker til heter SE styling som er orginalt fra volvo og er ganske vanskelig å oppdrive. Var et tilsalgs her på forumet nylig, men det er lang tid mellom hver gang noen er tilsalgs. Har ikke funnet noen steder hvor de selger dette i reproduksjon. Men det ser virkelig bra ut :)
Stylinga du linker til heter SE styling som er orginalt fra volvo og er ganske vanskelig å oppdrive. Var et tilsalgs her på forumet nylig, men det er lang tid mellom hver gang noen er tilsalgs. Har ikke funnet noen steder hvor de selger dette i reproduksjon. Men det ser virkelig bra ut :)
Ja, hadde liksom vært artig å ha noe som ikke alle andre har :) synes det kler den nye 740 fronten og
Ja, hadde liksom vært artig å ha noe som ikke alle andre har :) synes det kler den nye 740 fronten og
Heilt einig i at denne ser bra ut. Eit alternativ som og ser bra ut på 740 med nye fronten er 940 addonleppe, addon sideskjørt og addon bak. som denne:
http://www.garaget.org/?car=260992
De skjørtene selger de på L-M-R.. Dog kopi men helt likt.
Disse er i glassfiber men de har også i ABS plast. Usikker på om de sender til Norge.
De skjørtene selger de på L-M-R.. Dog kopi men helt likt.
Disse er i glassfiber men de har også i ABS plast. Usikker på om de sender til Norge.
Så det lages replikaer altså?:D må vel nesten prøve å få handla meg noe der..
volvoRsport
25/03/14, 10:31
Så det lages replikaer altså?:D må vel nesten prøve å få handla meg noe der..
Bare av sideskjørtene.
ja, fant det ut :p men får prøve å få kjøpt noe brukt også evt. kjøpe sieskjørta der
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.