PDA

Vis full versjon : vanlig lakksprøyte på plati dip??



frealm05
10/03/14, 15:02
Heisann!
noken som veit om det går an og bruka vanlig lakksprøyte som dei bruka på verksted til og spraye plasti dip?
har lyst og lakke bilen min i plasti dip, men er ikkje so sugen på å bruke 2000 på ei sprøyte eg ikkje kjem til og bruke så oftee :p

A.Finstad
19/03/14, 21:01
ja det går, men du må ha dyse som er MINIMUM 2.4 mm er mye bedre å kjøpe en biltema malingsprøyte da, men selvsakt den erlex spray stasjonen som blandt annet Mekonomen butikker selger er den beste da den er godkjent av performix til bruk sammen med plastidip samme sprøyta som dip your car bruker ;)

jeg jobber selv på Mekonomen Jessheim som har spilt en sentral rolle for plastidip og ikke minst for en del godkjenninger og sånne ting som vi har mast på å fått dem til å fikse opp! så jeg har litt erfaring med dette allerede ;)

hvilken farge er bilen din nå? det har mye å si! det burde grunnes med en eller annen farge nesten uansett!

frealm05
20/03/14, 00:11
det er ein 940, med ein beige/gull farge på den no som eg ikkje synst er sånn kjempe fin :)
ka de ville kosta eventuelt for ei sånn sprøyte då? og veit du korleis varigheten på ditta er på ein heilt bil? :) og kor mykje burde eg demontere av bilen for og få det skikkelig?