Vis full versjon : Volvo-Klubben Trøndelag treff 2014
Volvo_S90R
06/03/14, 17:21
Volvo-Klubben Trøndelag skal ha ustillingstreff på Rinnleiret Leir, Verdal 10 Mai.
Så blir det banekjøring på Frøya Motorsenter 20-22 Juni.
Vi kommer med mere info nermere treffene
Datoer for høsttreffene kommer om litt dem å :)
Oddgeir
VKT
Anders Dybvadsskog
06/03/14, 18:14
Kommer værtfall på verdalstreffet:)
Bruker det og være mange der egentlig?
Om det er verdt og kjøre 30 mil.
Volvo_S90R
09/03/14, 12:08
Bruker det og være mange der egentlig?
Om det er verdt og kjøre 30 mil.
Utstillings treffet var bra ifjor når vi hadde det på verdal, så det kommer til trekke folk i år å håper vi
Frøya banekjøring trekker mye folk, å er en flott bane å utfolde seg på ;-)
Møt opp folkens! Dette blir bra :D
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/10171876_638944576183688_1757092969_n.jpg
Prøver og få med meg noen kompisser her nå... :)
Om det blir skal ivertfall min på utstilling.
Bare utstilling går jeg ut ifra?
Hvilke klasser er det?
Anders Dybvadsskog
04/04/14, 15:51
100 serie. 200 serie. 7/900 serie. X70 serie. V70/s60/s80. Tror jeg. Litt usikker.
Ingen bil klar til da, men stikker sikkert innom :)
Får prøve dette treffet, selv om det er 45,6 mil :)
Ingen bil klar til da, men stikker sikkert innom :)
Da blir det bilder ;) Liker!
Da blir det bilder ;) Liker!
Skal du dit? :)
stein roger
10/04/14, 11:32
jeg kommer! :)
Skal vi samle en gjeng fra otta å reise Lars?
Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
Skal vi samle en gjeng fra otta å reise Lars?
Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
jeg og martin skal vertfall oppover :) kanskje stig morten og pappa blir med også :)
Speilrefleksen står på lading, lakk kom i hus i dag så lakkering i kveld og treff på lørdag!
Fikk samlet en gjeng fra lille Rørvik, så vi kommer ivertfall 3 biler her fra :)
Vil nok se min på utstillinga, men får se, er så fryktelig irriterende at senken ikke har kommet! Siste gang jeg bestiller fra P&R ivertfall..
Anders Dybvadsskog
08/05/14, 08:01
Juster ringene i mellomtiden da?:p
Juster ringene i mellomtiden da?:p
Hehe.. Nei, lite med jallamekk fra min side gitt :p
Uansett er det kjekt og ha de til framtiden, vet jo aldri.
Er det vaskemuligheter på/ved treffet? :)
Er det vaskemuligheter på/ved treffet? :)
Er plenty med vaskemuligheter på Levanger/Verdal som er ved treffet! :)
Anders Dybvadsskog
09/05/14, 07:50
Kjedeligt å ikke ha noen felger til R en før treffet. Må prøve på brocken en dag å se hvor galt det blir:p
Får nok ikke til å komme i år. Jobben kom i veien :(
Sendt fra min mobil.
Bra det GMV, så har jeg høyere odds på utstillinga :p
Knallbra oppmøte på treffet! mye pent og artig å se på :)
Tommel opp for flere treff!
Anders Dybvadsskog
11/05/14, 10:01
Hjelper ikke det jimmern når dem dømmer så rart:p
Ja, helt enig... Laster opp bilder på photobucket jeg skal legge ut nå, men tar litt tid mtp jeg har 0.8mb opplastnings hastighet.. og 140+ bilder :p
Ja, helt enig... Laster opp bilder på photobucket jeg skal legge ut nå, men tar litt tid mtp jeg har 0.8mb opplastnings hastighet.. og 140+ bilder :p
Det var bra:) jeg glemte igjen minnekort, så fikk ikke tatt noen bilder:/
Men hvem var den helten som stilte seg opp nedenfor rekka med 7-serie og tok en burnout når han dro?
Meget uheldig plassering å spinne på! Ikke vet jeg om det kom da, men 740'n som stod nærmest hadde masse små hakk å skader etterpå.
Slik synes jeg er unødvendig på treff.
Ellers utenom det så synes jeg dette var et godt gjennomført treff!:) kommer tilbake!
Anders Dybvadsskog
11/05/14, 11:26
Kroppen full av mye rart akurat nå:p mente de som dommerne mente var vinnere var ikke vi andre helt enige i hele tiden.
Anders Dybvadsskog
11/05/14, 11:28
Det vare n lokl helt om man kan kalle han det, han var vel missfornøyd med vinnerne sikkert:p
http://forum.vccn.no/showthread.php?64334-Volvo-Klubben-Tr%C3%B8ndelag-treff-10-05-2014&p=879559#post879559 Bilder! ;)
Det vare n lokl helt om man kan kalle han det, han var vel missfornøyd med vinnerne sikkert:p
Tenkte meg det :p han spant jo på 7-serie vinneren rett etter han fikk pokalen :p
Men ja, var mange vinnere jeg ikke var enig i. Deriblant han som vant 7-serie :p
Anders Dybvadsskog
11/05/14, 12:34
Var påe treff for t par år siden i trondheim, da kom min 2005 mod v70 på andreplass i min klasse, førsteplassen fikk en 99 mod r awd. Da hadde nettop den klassen hatt utdeling:p
så en -99 mod fikk premie i 00- klassen? :p
Anders Dybvadsskog
11/05/14, 12:38
Jepp:p
Anders Dybvadsskog
11/05/14, 12:39
Rettere sakt s60/s80/v70N klassen
Var vel Verdals store sønn som klarte å burne på "1.premien" ja!
Er enig i at det var rar oppdeling av klasser osv ja, slik har det vel alltid hvert
Er jo "styret" som går av med 1.premie hver gang da! den svarte 760'n med konkave felger er vel eid av en som sitter i styret i Volvoklubben - Trøndelag!
Må stille ut neste gang jeg også, trodde V70'n min var for stygg til å stilles ut, men det er ikke noe å skjemmes over ser jeg :)
Den 760'n fikk jo ikke premie da :p
Den 760'n fikk jo ikke premie da :p
Så det var ikke den? hvilken bil fikk premie da? den hvite 744'n?
Så det var ikke den? hvilken bil fikk premie da? den hvite 744'n?
Sølvgrå var den vel. Skyhøy, 90 front og bøttelys :p
Jeg synes det var et vellykket treff. Masse bra biler, og masse bra folk tok turen innom!
Synes det er trivelig å være med og arrangere når det er så bra oppmøte. Og det gikk bedre en forventet med tanke på at det er første gang hele gjengen i VKT arrangerer treff sammen. Da alle i styret er nye for året. Foruten formann Oddgeir som har noen år på nakken. Så det gikk over all forventning. Vaffelpressa og grillen hadde ingen kunstpauser iløpet av hele dagen, noe som jeg synes er kjempebra! Det var regn i 10 tiden så det så litt mørkt ut, før været lettet til utstillere kom kl 11 :)
Når det gjelder premiering så er det to stykk dommere som er uavhengig av styret. Det eneste vi avgjør er "styrets pris".
Men til neste utstillingstreff skal vi prøve og gjøre en ny vri ved at publikum skal få mere og si om saken, ved at dem f.eks får et skjema dem fyller ut, og får stemme på hver enkelt klasse selv.
Og bli sur pga premieringen synes jeg personlig rett og slett er barnslig. Og slik som ble gjort av verdals store sønn som dere beskriver ham, er uøsnket på treff til oss.
MEN, takk for oppmøtet alle som tok turen! Både utstillere og skuelystene!
Bilder skal jeg få lagt ut i egen tråd iløpet av helgen for dem som venter på det.
//Kristian
Jeg synes dere satte sammen et veldig godt treff!:-) det er også fint med jurybestemmelser på treff, slik at ikke alle treff blir like :-)
Jeg kommer garantert tilbake:-)
Anders Dybvadsskog
17/05/14, 17:09
Jeg synes det var et vellykket treff. Masse bra biler, og masse bra folk tok turen innom!
Synes det er trivelig å være med og arrangere når det er så bra oppmøte. Og det gikk bedre en forventet med tanke på at det er første gang hele gjengen i VKT arrangerer treff sammen. Da alle i styret er nye for året. Foruten formann Oddgeir som har noen år på nakken. Så det gikk over all forventning. Vaffelpressa og grillen hadde ingen kunstpauser iløpet av hele dagen, noe som jeg synes er kjempebra! Det var regn i 10 tiden så det så litt mørkt ut, før været lettet til utstillere kom kl 11 :)
Når det gjelder premiering så er det to stykk dommere som er uavhengig av styret. Det eneste vi avgjør er "styrets pris".
Men til neste utstillingstreff skal vi prøve og gjøre en ny vri ved at publikum skal få mere og si om saken, ved at dem f.eks får et skjema dem fyller ut, og får stemme på hver enkelt klasse selv.
Og bli sur pga premieringen synes jeg personlig rett og slett er barnslig. Og slik som ble gjort av verdals store sønn som dere beskriver ham, er uøsnket på treff til oss.
MEN, takk for oppmøtet alle som tok turen! Både utstillere og skuelystene!
Bilder skal jeg få lagt ut i egen tråd iløpet av helgen for dem som venter på det.
//Kristian
Dette var en helt toppers plan synes jeg. Litt morro at selve publikum kan bestemme litt å. Dere har jo navnet til han som tok burnouten så det er jo bare å ta en prat med han om dette å da:)
Det synes jeg dere burde gjøre! Å burne mot oppstilte biler på veg med grus er rett og slett usmakelig!
Jeg synes dere satte sammen et veldig godt treff!:-) det er også fint med jurybestemmelser på treff, slik at ikke alle treff blir like :-)
Jeg kommer garantert tilbake:-)
Så hyggelig du likte treffet, like hyggelig at du kommer tilbake :)
Dette var en helt toppers plan synes jeg. Litt morro at selve publikum kan bestemme litt å. Dere har jo navnet til han som tok burnouten så det er jo bare å ta en prat med han om dette å da:)
Fint du liker det! :) Ja, det har vi.
Det synes jeg dere burde gjøre! Å burne mot oppstilte biler på veg med grus er rett og slett usmakelig!
Regner med det er slutt fra hans hold værtfall når det sikkert må betales lakkering ;)
Vedkommende har vel ikke førerkort for tiden heller om jeg tenker på rett person? :)
Mye fine biler og flott treff, håper man er hjem e og kan være med neste år:-)
Ja, håper dere kommer på treff til oss igjen!
Vi skal ha et nytt treff sånn ca førstehelga på september. Så har dere en pekepinn.
Det blir i Sør-trøndelag neste gang.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.