PDA

Vis full versjon : eg har betalt inn medlem!! men har ikkje fått noe!



sandal
03/03/14, 09:38
EG betalte meg inn som medlem for 5 uker siden, men skal man ikkje få noke i posten eller noe??

Daniel V
03/03/14, 14:25
Slapp nå av litt. :) Det er ingen som har fått enda, da han som skulle sende det ut, ikke har mulighet i år, så nå jobber vi for fullt med å finne noen som kan pakke de 500 medlemspakkene som skal sendes ut. Du kan også prøve å ta kontakt via mail på en ordentlig måte.

Du kan godt få være med å bidra med utsendelser dersom du ønsker det. :)

mrstfu
03/03/14, 15:40
Hva med å holde en dugnadskveld? VCCN kan spandere pizza og brus, liksom, til en 4-5 heldige frivillige... jeg er med, i tilfelle.

Daniel V
03/03/14, 16:07
Vi må det nå. :)

sandal
03/03/14, 16:18
men då e det greit, men kortid kan vi få kjøpt noe på klubbshop då?

mrstfu
03/03/14, 16:30
Vi må det nå. :)

Da blir det organisert på en eller annen måte da? Det sitter masse hjelpevillige folk rundt om i landet, men det er ikke alltid sånn at vi kan ta tak i det uten en form for overordnet organisering. Få organisert en dugnadsdato, et sted og litt kaffe, så kommer det sikkert mange.

TheStig
06/03/14, 14:41
Hvor i landet må man evt møte opp for å hjelpe til med å pakke medlemspakker? Jeg vet ikke om jeg kan møte opp, men litt lettere å planlegge en spontan dugnadstur om man visste sånn ca reiserute.. For min del kan Oslo/omegn være overkommelig, Drammen og videre vestover ikke fullt like overkommelig men sikkert ingen umulighet for det.. Men jeg burde kanskje allerførst få bytta drivknuta mi før jeg gaper over for mye her.. Tror den er i ferd med å sette guinnesrekord i skrivende stund. :p

volvoRsport
06/03/14, 14:45
Hvor i landet må man evt møte opp for å hjelpe til med å pakke medlemspakker? Jeg vet ikke om jeg kan møte opp, men litt lettere å planlegge en spontan dugnadstur om man visste sånn ca reiserute.. For min del kan Oslo/omegn være overkommelig, Drammen og videre vestover ikke fullt like overkommelig men sikkert ingen umulighet for det.. Men jeg burde kanskje allerførst få bytta drivknuta mi før jeg gaper over for mye her.. Tror den er i ferd med å sette guinnesrekord i skrivende stund. :p

http://forum.vccn.no/showthread.php?62936-Medlemspakken-2014