PDA

Vis full versjon : Motorfester V70 TDI



knut1402
18/02/14, 11:06
Hei.

Noen som vet hvor motorfestene på en V70 TDI er?
Har funni bakre øvre og midtre foran, samt det som er foran like ved girkassa. Har også finni det som sitter over tannstanga bak nedre. Men det skal vel være et girkassefeste og motorfester på sidene ved hjula? Noen som vet plassering på de?

Evt Bilder hadde vært fint, har sjekka på google men finner ingen ordentlige bilder på det.

Sliter med at bilen vibrerer godt foran når jeg svinger til venstre og har bytta bærearmer, endeledd og alt det der uten at det hjalp så har funni ut at det må være et motorfeste. kommer når jeg kjører i en hump eller gir på. Men forsvinner helt om jeg kjører vanlig og er heller ikke der om jeg svinger til høyre.

icetwins
18/02/14, 11:33
På 850'en min må jeg av med hjulet på passasjer siden, og så må jeg ta vekk det "skjoldet" som er bak hjulet. Er vell et par skruer og ta ut så kan man ta det av. Da kommer mam til det motorfestet. Men hvordan det er på en V70. Vet jeg ikke men vil tro det er samme greia.

Sagen
18/02/14, 13:00
Hei. Som icetwins sier, det sitter et motorfeste rett under/delvis bak svinghjulet på høyre side. Ellers motorfester som du selv har funnet :)

knut1402
19/02/14, 20:07
Hei. Som icetwins sier, det sitter et motorfeste rett under/delvis bak svinghjulet på høyre side. Ellers motorfester som du selv har funnet :)

Takk for det, jeg fant det senere på dagen og da fant jeg ut at de boltene som skal sitte fra motorfestet og inn i motoren ikke var der, så det motorfestet hadde da ingen funksjon.