PDA

Vis full versjon : Noen som har veldig peiling på Lednings nettet bak midtkonsollen ?



Raymond Langførr
18/02/14, 00:25
Hey, Sitt å sliter så heftig med dissa ledningane bak midtkonsollen i min 240.. Er en 90 modell og er et parr ledinger je ikke vet hva er til og hvor skal, samt noen lys je ikke vet noe om.. Noen som har veldig peiling eller bilder av hvor ting skal sitte der som kan hjelpe meg ? :)

Takker for svar! :)

lowteck
18/02/14, 13:38
Som regel er det kabler til selefestene, håndbrekklyset og lys til askebegeret. Er vel - der og(altså jordin til karroseri)

Raymond Langførr
18/02/14, 16:18
Tenkte litt mere på den i midten under dashn forran girspaken :P Husker ikke hva den heter :P

Wrasko
18/02/14, 17:29
Uten å si noe annet enn generelt, så vil jeg bare påpeke at bilnettet til 240 er gjort klar for ALT av ekstrautstyr, så om du har noen kabler som ser originale ut, som bare stopper ett sted, så kan det hende at det er pga at du faktisk bare ikke har ekstrautstyret, dvs rele, knapper etc som man behøver til akkurat det som skal kunne kobles inn på den ledningen

Raymond Langførr
18/02/14, 18:06
Vet det :) Tenkte å ta noen bilder av alle bakom der sånn at folk ser og kan foklare meg hva som er hva, så kan je merke dem også :)

Agrostar
18/02/14, 20:20
Meinar gule koblingar/kabelsko er høgtalar, og blå er sentrallås.

Raymond Langførr
18/02/14, 21:04
Høytaler bak der ? Hvorfor ? :)

Agrostar
18/02/14, 21:23
Nei, eg sa at koblingane til høgtalar vil ligge der.

Raymond Langførr
18/02/14, 21:46
Mente det :P Kobling til høytaler baki der :P Hvorfor det ? Er det flere plasser enn i dørene vi kan ha høytaler orginalt? :)