PDA

Vis full versjon : FCP Groton



Urbanius
30/12/09, 18:53
http://www.fcpgroton.com/

Har mye volvodeler til bra priser.

Handlet mye her gjennom noen år nå. Alltid kjappe til å svare på mail og spørsmål.
Er det noe de ikke har, så kan dette ofte skaffes også til en bra pris.

Har det vært noe feil, har de ordnet opp kjapt.

Anbefales

Morgis
30/12/09, 18:56
Kan også trygt anbefale FCP.
Rimelige priser, rask levering, selv til norge. :)

Per Turbo
31/12/09, 01:02
Godt å høre, skal snart bestille deler der :)

Kenneth D
31/12/09, 22:23
Har bare positive ting å si om fcp groton jeg også. Bra kundeservice er det også, tar ikke lang tid før man sender mail før man får svar heller. KOmmer jo ann på når på døgnet man sender også da:p

Kenneth R
03/01/10, 00:54
Har handlet fra fcp groton flere ganger og kommer alltid bra ut i pris, hvertfall hvis eg handlet ganske mye og kombinerer kjøpet med jetcarrier som frakter delene fra statene til norge til ok pris. Det var hvertfall ingen som var i nærheten av å matche fcp groton og jetcarrier på pris når eg kjøpte komplette bremser til 940en ifjor sommer, borra skiver og keramiske klosser med monteringssats. Mekonomen f.eks var 1200kr dyrere for std skiver og klosser.

gaupe
04/01/10, 10:42
Har positive erfaringar der eg også, noko av delane er typiske delar ein finn hos BCB og liknande (Scantech). Men dei kan vere litt voldsomme på emballasjen, noko som fører til unødvendig mykje fraktkostnadar.

vol760
07/01/10, 00:59
gode erfaringer derfra eg og. kombinert med jetcarrier så blir det topp. som gaupe seie er det mykje scantech, men det står jo klart og tydelig på sida når du bestiller.

TeamBørnOut
20/02/10, 09:30
Sitter å venter på pakke herrifra nå. bestilte den 16. men posten i norge er jo ikke akkurat det raskeste på denne jord :P håper jeg får pakka i dag eller på mandag.. snart EU kontroll :P

ArneR
01/03/10, 05:23
Min erfaring er det samme som nevnt over, men jeg brukte ikke jetcarrier til det småtteriet jeg skulle ha da..

Gikk ganske fort å få delene ja..

TeamBørnOut
01/03/10, 08:38
posten brukte 4 eller 5 dager på å levere pakka fra nabo kommunen! imponerende....

Morgis
01/03/10, 09:41
posten brukte 4 eller 5 dager på å levere pakka fra nabo kommunen! imponerende....
Rart med det ;)
USPS brukte 4-5dager fra IPD i usa til døren hjemme hos meg i kristiansand :D
Posten norge har mye å lære.
Samme har jeg opplevd flere ganger ved kjøp av varer fra kina.

ArneR
01/03/10, 18:30
Kineserne er jo sinnsyke.. :D

Har kjøpt noe på ebay som lå i kina + noe fra dealextreme, og alt var hos meg iløpet av meget kort tid.. Kan ikke annet enn skryte av de når det gjelder kjapp levering.

Ivar Hestø
04/03/10, 18:52
Må vel slenge meg på denne positive tilbakemeldingstrenden.

Har brukt en del tusen hos de nå, og aldri vært noe problem. Delene har som regel kommet etter to uker, og har det vært noen spørsmål, så har de vært meget kjappe til å svare tilbake.

Thumbs Up!

JørnM_940
29/03/10, 18:05
Ska bestille meg ventil til varmeapparatet derfra. Er det noen som vet hva denne "MSRP"-prisen er for noe som står rett ovenfor price each?
Link: http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/1876/nm/Volvo+940+8+Valve+Heater+Valve+1992-1995+(MTC)

ArneR
30/03/10, 22:21
MSRP er det samme som veiledende her i landet.

JørnM_940
30/03/10, 22:24
MSRP er det samme som veiledende her i landet.
Okay, derfor det var så enorm forskjell:D

THolandsli
30/03/10, 23:24
Har gode erfaringer med FCP jeg og. Har spart myyyye på å handle slitedeler derfra kontra å kjøpt det i Norge. Og som medlem i VCCN får man jo i tillegg 10% rabatt. :)

ArneR
31/03/10, 01:31
jaså? hvordan går det til mon tro? :p

GMV
01/10/10, 00:37
Har selv gode erfaringer med FCP.
Kjøpte varmeapparat register, veivhus kit, kyllingbein, AC tempsensor, bremseklosser og div småtterier til V70'n. Prisen kom seg på det samme som de skulle ha for BARE varmeapparat registeret i norge.... Kommer til å fortsette å handle derifra i fremtiden.

gaupe
01/10/10, 07:08
Vi har også klubbavtale med FCP, informasjon på lukka forum.

HAS
08/01/11, 11:30
Jeg er veldig misfornøyd med dette firmaet! Mye rot og dårlig kundebehandling er det intrykket jeg sitter igjen med. Jeg kommer aldri til å handle der igjen.

DonCato
02/03/11, 14:48
Har nå sendt bestilling på ca NOK 2.500,-. Så får vi se hvordan dette går.
Hadde vært morro å sammenlignet med norske priser for å se hva man sparer, det får jeg evt ta når varene har kommet.

Soulair
11/04/11, 22:02
Har betalt 2500,- for div bremser og en tomgangsventil 3. april. Ser nå at den fortsatt står som "Being Processed". Noen andre som syns de treige?:confused:

Morgis
11/04/11, 22:07
har bestilt 2 ganger i år.. (2011).
Alle varer har tatt 7-9 dager fra de har blitt betalt til de har vært på døra mi i norge... billigste transportmetode :)

Soulair
11/04/11, 22:16
Summit Racing tror jeg bruker 2 dager på å plukke og få varene ut døra. Men det er vel lettere å oppdrive deler til gode gamle vinkeljern enn dagens biler.:(

HAS
06/06/11, 21:12
Blir desverre igjen nødt til å utrykke min misnøye med fcp. Denne gangen på vegne av en kamerat. Det blir jo bare rot og tull der.

Soulair
24/06/11, 07:32
Har betalt 2500,- for div bremser og en tomgangsventil 3. april. Ser nå at den fortsatt står som "Being Processed". Noen andre som syns de treige?:confused:


Summit Racing tror jeg bruker 2 dager på å plukke og få varene ut døra. Men det er vel lettere å oppdrive deler til gode gamle vinkeljern enn dagens biler.:(

Da viste det seg at feilen lå hos meg.:o Hadde ikke verifisert kontoen min hos PayPal så de ville ikke sende.. Da kontoen ble verifisert og ny ordre ble lagt inn tok det knapt en uke så var delen klare til henting. Anbefales!:)