Vis full versjon : Hvordan aktivere VOC?
Hvordan aktiverer man VOC, som ny eier av bruktbil??
Kjem litt an på hvilken type bil du har.. (trur eg)
Men manualen seier dette om ein MY13.
http://esd.volvocars.com/site/owners-information/MY13/VOC/Volvo_on_Call_MY13_NO_tp15200.pdf
Er en MY11 V70
Ville vartfall forsikra meg om at forrige eigar har sagt opp sitt "abonnement". Om dette er gjort er det nok kanskje greit å ringe Volvo slik at alt blir gjort i rett rekkefølge..? Gudd løkk ;)
Må nok bestille deg et nytt abonnement. Volvo har akkurat senket prisene for akkurat 2011 modellen. 550 kr + aktivering for 1 år og 1000 kr + aktivering for 2 år.
Aktiveringsprisen kan variere litt, men koster rundt 320 kr tror jeg.
Ta deg en telefon til din nærmeste Volvoforhandler, så ordner nok de dette for deg.
Aha, da må det sjekkes opp med Volvo ;)
Husk også å oppgi at du er ny eier på bilen ;)
Bare til info: På 2011 modellen funker ikke VOC mobilappen. Du kan fortsatt fjernstarte varmeren via sms (og volvo heater start appen - tror jeg) , men VOC appen funker kun på 2012 og oppover. Derfor har volvo senket prisen på abonnementet for MY11.
Men det er jo en god sikkerhet å ha om uhellet skulle være ute. Om airbager har blitt utløst vil du bli oppringt. Om du ikke svarer vil ambulanse bli sent til bilens posisjon.
Har en MY11 V50, å der funker app'n
Volvo heater app'n altså
Ja, ok. Mente at Heater appen skulle funke siden den hovedsaklig bare sender en SMS, men var ikke helt sikker ;)
Sent from my Galaxy Note 3
Men på V70'n kommer jeg ikke gjennom til VOC sentralen når jeg trykker på knappen i bilen. Men det er kansje pga at abonnomange er utgått.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.