PDA

Vis full versjon : [VCCN] Månedstreff Oslo/Akershus - BANEKJØRING GARDERMOEN - Neste treff onsdag 17. April 2024



Sider : [1] 2 3 4

mrstfu
03/02/14, 22:48
Se info på https://www.facebook.com/vccn.no/events

Per Turbo
03/02/14, 23:20
Rettelse:
Hver tredje onsdag i måneden mener du vel?

(Sletter dette etter korrigering)


En felles dropbox mappe kan vel en i styret ordne kanskje?

mrstfu
03/02/14, 23:46
Rettelse:
Hver tredje onsdag i måneden mener du vel?

(Sletter dette etter korrigering)


En felles dropbox mappe kan vel en i styret ordne kanskje?

Selvfølgelig, rettet nå. Trenger ikke slette det, folket trenger å vite at til og med den ufeilbarlige mrstfu innimellom gir på litt fort i svinga:D

Det med dropbox er litt kinkig, ja... ideelt kunne styret opprettet en dropbox som alle kunne fått login til og lastet opp ettersom de fikk tatt bilder. Det eneste jeg tenker på er muligheten for å misbruke det. Om en person ser et bilde av bilen sin han eller hun ikke er fornøyd med, risikerer vi at vedkommende sletter bildet uten å tenke mer over hva som er i bildet ellers.

Sånsett, enda mer ideelt, hadde vært om styret tok for seg all opplasting og administrering, eventuelt delegerte det til noen andre, men da er vi igjen tilbake på det at det blir mye arbeid. Bildene må jo sendes til vedkommende, som deretter laster opp, og når folk flest begynner å få greie kameraer, blir også filstørrelsene dertil større, og det skal ikke mange bildene til før man er oppe i en GB. Om alle med speilrefleks sender inn en GB til en dropboxadmin, blir det mye å ta imot.

Lexaron
06/02/14, 10:34
Flott! Jeg møter opp :)

mrstfu
06/02/14, 10:47
Knall. Spre ordet litt da, så vi kanskje får mer enn fire stykker som ikke tør prate med hverandre.

Daniel V
06/02/14, 10:59
Vi har nok å henge fingrene i fra før, så at dette skal bli enda en styrejobb er jeg kritisk til. Noe må jo medlemmene gjøre også :p :)

Men dette blir bra det. Bare å lage en dropboxkonto om noen vil :)

mrstfu
06/02/14, 11:01
Jeg kan lage en jeg,se på mulighetene for å lage en upload only-konto.. en viss kontroll må man ha, synes jeg.

Speaking of nok å henge fingra i.. hvordan står det til med medlemsstatusen min?

Espen Hveding Nordgård
06/02/14, 11:13
Knall tiltak! Jeg er med!

*notere i kalenderen*

gaupe
06/02/14, 13:23
Vi har ftp server om folk jan bruke det? Er fort gjort å lage seg eit enkelt system på det. Felles kontoar utan ein admin er farlege greier.

mrstfu
06/02/14, 13:33
Kunne lett vært admin på en dropbox jeg, altså at jeg mottar alle bilder og laster opp, hadde det ikke vært for smalbåndet mitt.

Det letteste er vel om alle lager seg en dropbox selv, og linker albumet hit, eller i en egen bildetråd. Mulig jeg gjør ting vanskeligere enn det burde være, photobucketløsningen fungerer jo, men jeg regner med det er i VCCNs interesse å ikke vise såpass mye bilder? Trafikken går vel gjennom serveren, selv om bildet er hostet et annet sted?

gaupe
06/02/14, 13:51
Vi har plenty med disk og nett, så det går bra :-)

mrstfu
06/02/14, 14:08
Da lar jeg den oppgaven ligge hos deg, da:-)

Appropos, Kjetil nevnte at du kunne fikse medlemsstatusen min? Om du har tid. Er to uker sida jeg betalte, snart.

Per Turbo
06/02/14, 14:23
Ja men da er det jo spikret med dato og alt da :)

mrstfu
06/02/14, 14:42
Ja, gadd ikke styre mer med det. Dato er satt, om folk ikke dukker opp blir det mer McFlurry på meg og Espen:D

Espen Hveding Nordgård
06/02/14, 22:33
Trur ikke McDonalds skal ha no store problemer med etterspørselen av McFlurry om det bare blir oss :p Men vi får satse på litt mer oppmøte :p Spørs om jeg skal kjøre V70 eller 343 da! Har litt tid å tenke på...

daihatsu93
06/02/14, 22:44
Er med på dette jeg, enten 240 eller v70 :)

mrstfu
06/02/14, 22:47
Trur ikke McDonalds skal ha no store problemer med etterspørselen av McFlurry om det bare blir oss :p Men vi får satse på litt mer oppmøte :p Spørs om jeg skal kjøre V70 eller 343 da! Har litt tid å tenke på...

Nja, jeg er jævlig glad i McFlurry:-)

Får spre tråden litt jevnlig, slik at flere får øya opp for den og møter opp. Var hyggelige tilstander når Tyrgrava var på sitt verste.

gaupe
06/02/14, 22:59
Skal ta å lage eit Facebook event på det

Daniel V
06/02/14, 23:31
Appropos, Kjetil nevnte at du kunne fikse medlemsstatusen min? Om du har tid. Er to uker sida jeg betalte, snart.

Fikset det nu. :)

Engen
07/02/14, 02:21
Jeg er med!:)

Espen Hveding Nordgård
07/02/14, 06:57
Nja, jeg er jævlig glad i McFlurry:-)

Får spre tråden litt jevnlig, slik at flere får øya opp for den og møter opp. Var hyggelige tilstander når Tyrgrava var på sitt verste.

Joda, men om du klarer å eta fortere enn de produserer skal jeg spandere en! :p

Japp, får linke som et vilt uvær når tia nærmer seg :D

Svirre
08/02/14, 00:10
Ska skrive det opp i kalenderen, så får vi se hva som kommer i veien når det nærmer seg ;)

andre
17/02/14, 00:27
Kommer om jeg rekker! :D

andre
31/03/14, 16:27
Hvordan blir oppmøte denne dagen?

mrstfu
31/03/14, 18:10
Labett, skulle man tro. Jeg dukker dog garantert opp.

Espen Hveding Nordgård
31/03/14, 19:43
Jeg kommer! Så da slipper du å juge til deg sjøl!

mrstfu
31/03/14, 19:49
Jeg kommer! Så da slipper du å juge til deg sjøl!

Tre speil og mange blanke flater på Vera. Ikke føl deg presset.

Daniel V
31/03/14, 20:57
Kommer selv, med mindre noe uforutsett skulle skje.

mrstfu
31/03/14, 20:59
Kommer selv, med mindre noe uforutsett skulle skje.

Med Olaf?

Daniel V
31/03/14, 22:34
Med Olaf?

Med Olaf ja. Driver med MC-lappen omdagen, så der prioriteringen er for øyeblikket :)

Hassel
04/04/14, 15:16
Mulig jeg tar turen, få se hvordan det er med sommerhjul først ;)

mrstfu
04/04/14, 15:41
Mulig jeg tar turen, få se hvordan det er med sommerhjul først ;)

Jeg stiller med trendy Colombafelger, så du har ingen unnskyldning, Henrik.

Hassel
05/04/14, 15:54
Får se ;)

mrstfu
05/04/14, 16:00
Får se ;)


"får se" er det samme som NEI hver jææævla gang...

Lar ellingsøyern snakke her.

andersg
05/04/14, 16:10
Skal vi holde vinterhjul-stilen, Hassel?

Hassel
05/04/14, 16:26
Kanskje det.. ? :p Når blir den dato'n her?

Espen Hveding Nordgård
05/04/14, 16:44
La på sommerdekk på 343'n i går, nå snør det...

gaupe
05/04/14, 17:50
La på sommerdekk på 343'n i går, nå snør det...

Du som påførte oss dette?

mrstfu
05/04/14, 18:07
Du som påførte oss dette?

Du da, Gaupe? Setter du en bil i fri og ruller ned til Berger?

Espen Hveding Nordgård
05/04/14, 18:25
Du som påførte oss dette?

Fare for det, altså :/ Men har kjørt med "sommerdekk" på Runneren i to uker :p De står det jo M+S på!

andersg
05/04/14, 19:27
M + S = Mild Sommer!

aarnes
05/04/14, 20:45
Selvfølgelig, rettet nå. Trenger ikke slette det, folket trenger å vite at til og med den ufeilbarlige mrstfu innimellom gir på litt fort i svinga:D

Det med dropbox er litt kinkig, ja... ideelt kunne styret opprettet en dropbox som alle kunne fått login til og lastet opp ettersom de fikk tatt bilder. Det eneste jeg tenker på er muligheten for å misbruke det. Om en person ser et bilde av bilen sin han eller hun ikke er fornøyd med, risikerer vi at vedkommende sletter bildet uten å tenke mer over hva som er i bildet ellers.

Sånsett, enda mer ideelt, hadde vært om styret tok for seg all opplasting og administrering, eventuelt delegerte det til noen andre, men da er vi igjen tilbake på det at det blir mye arbeid. Bildene må jo sendes til vedkommende, som deretter laster opp, og når folk flest begynner å få greie kameraer, blir også filstørrelsene dertil større, og det skal ikke mange bildene til før man er oppe i en GB. Om alle med speilrefleks sender inn en GB til en dropboxadmin, blir det mye å ta imot.

Finnes mange fine gratis tjenester på web, hvor man kun kan laste opp, altså en form for "bidrag"
Feks denne: http://photocollect.net/JoachimAarnes/VCCN_M%C3%A5nedstreff_Oslo_Akershus/?code=7exWsWaDEQudZjI0irjummNx0SsuRS
Der kan alle laste opp og laste ned, men ikke slette.

Alternativt kan vi benytte https://www.wetransfer.com/
Der sender man bildene direkte til en e-postadresse, så det er kanskje ikke like aktuelt, da kan man likesågodt bare sende rett til epost.
Jeg stemmer for den første løsningen. Jeg kan godt påta meg ansvaret for å vedlikeholde denne bildetjenesten (med mindre jeg tråkker deg på de stora tæra dine nå McShake

mrstfu
05/04/14, 22:12
Den første høres ut som et greit alternativ det, da. Kan ikke du sette opp noe slikt noe a?

aarnes
05/04/14, 22:20
Den første høres ut som et greit alternativ det, da. Kan ikke du sette opp noe slikt noe a?

Har allerede satt opp, ref linken i første alternativ.
Albumet heter "VCCN Månedstreff Oslo/Akershus"

aarnes
05/04/14, 22:22
Har allerede satt opp, ref linken i første alternativ.
Albumet heter "VCCN Månedstreff Oslo/Akershus"

Skal bare avklare med Roy-Magne/Daniel , så kan vi sette den som sticky.

mrstfu
05/04/14, 23:09
Fett, burde bli bra. Knall funn, btw. Fjerner liksom behovet for massetilgang, når en person kan linke til bildene.

aarnes
05/04/14, 23:55
Fett, burde bli bra. Knall funn, btw. Fjerner liksom behovet for massetilgang, når en person kan linke til bildene.

Vi burde ha et offisielt album fra VCCN , hvor alle kan legge inn bilder. alternativt er det som du sier - mulig å linke til bildene i en tråd. men bildetråder er ofte vanskelig å vedlikeholde . mange som quoter alle bildene, mye unødvendige kommentarer etc.
Så da burde det isåfall være en tråd som styres av moderatorer/admin som alle kan SE, uten å poste andre ting. må som nevnt se litt på hva slags muligheter man har.

mrstfu
06/04/14, 00:00
Veldig enig i den. Alle veit jo hvor morsomt det er å scrolle forbi tjue kilometer med bildequoter. En låst tråd kun moderatorer kan legge ut i er ideelt, i mine øyne. Burde kanskje ha en notis som sier at med en gang folk laster opp bildene sine til den tjenesten, vil VCCN ha bruksrett på bildene, ifm med nettopp bildetråden.

Burde og kanskje hindre folk i å starte egne bildetråder fra disse treffene?

aarnes
06/04/14, 00:22
Enten en låst tråd, eller et galleri. jeg stemmer for sistnevnte. men kan jo høre hva andre syntes.
Kan ikke si jeg syns det er overfylt med folk som starter sine egne tråder med bilder her :-P
Men av egen erfaring - fra de to rundene på Gardermoen hvor jeg har tatt bilder hadde det vært gull med et eget galleri, istedenfor - som nevnt - en tråd hvor samtlige quoter 4-5 ganger

mrstfu
06/04/14, 00:33
Nei, sier ikke at det er overfylt med tråder, kun at man skal unngå den bildequoteplagen, i det fall folk skulle startet egen tråd. Letteste er vel kanskje å ikke abbonnere på tråden:-)

Tenker du et galleri hos Photocollect, eller noe i vBulletin? Hva med å linke til enkeltbilder? Sikkert noen som liker et bilde som blir tatt av sin egen bil, å kunne enten linke til det i egen tråd, eller laste ned og hoste det selv er jo greit å ha muligheten til.

aarnes
06/04/14, 00:44
Nei, sier ikke at det er overfylt med tråder, kun at man skal unngå den bildequoteplagen, i det fall folk skulle startet egen tråd. Letteste er vel kanskje å ikke abbonnere på tråden:-)

Tenker du et galleri hos Photocollect, eller noe i vBulletin? Hva med å linke til enkeltbilder? Sikkert noen som liker et bilde som blir tatt av sin egen bil, å kunne enten linke til det i egen tråd, eller laste ned og hoste det selv er jo greit å ha muligheten til.

Tenker mest på et eget galleri, ingen spesiell tilbyder foreløpig, men det finnes mange varianter som kan integreres. feks galleri.vccn.no - det får bli opp til styret å bestemme, men med mulighet for å kopiere link til bildet for å benytte i egen tråd.
Foreslår at vi tar diskusjonen et annet sted enn i denne tråden videre :-) så kan vi heller poste når noe annet er bestemt.

Uansett, jeg stiller med kamera på treffet!
De som ønsker bilder av bilen sin, litt utover vanlige treff-bilder kan kontakte meg, så ordner vi det.

mrstfu
06/04/14, 00:53
Knall. Diskusjonen kan vi godt ta en annen plass, forslagstråden er jo grei, så lenge du har alt klart med øvrigheta.

Stiller med kamera jeg og, men kommer nok bare til p fly rundt i egen verden og prøve å finne litt kule motiver. Same goes, om noen vil ha tatt bilder.

henrik940
07/04/14, 10:48
Hmm, kanskje jeg skal ta en tur, er jo trossalt starten på påskeferien

mrstfu
07/04/14, 12:18
Som sagt, hadde vært koselig å ha et tryne å koble til all bullshiten.

<3

Hassel
07/04/14, 15:16
Får vel prøve da, sommerfelger skal vistnok komme iløpet av uka :)

andersg
07/04/14, 17:56
Mine VEIT jeg ikke blir ferdige :p Får høre om de andre er gira.

A.Finstad
10/04/14, 22:53
Jeg kommer! med ny bil på kipe vinterhjul siden jeg kansje skal på fjellet i påsken! det måtte bli nye bilen for 245en orker jeg snart ikke mere av, 360en står i butikken på jobben og 940en bruker mere olje en bensin så den venter på ny motor som snart er ferdig! resten av parken står uten skilt så de gidder jeg ikke kjøre :p

mrstfu
10/04/14, 22:57
Jeg kommer! med ny bil på kipe vinterhjul siden jeg kansje skal på fjellet i påsken! det måtte bli nye bilen for 245en orker jeg snart ikke mere av, 360en står i butikken på jobben og 940en bruker mere olje en bensin så den venter på ny motor som snart er ferdig! resten av parken står uten skilt så de gidder jeg ikke kjøre :p

Hva? Blir det tilsynelatende et Volvotreff uten oljelekk? Dette høres skummelt ut.

Espen Hveding Nordgård
11/04/14, 04:47
I fix, I fix! Oljeflekker nooo problem!

Hassel
11/04/14, 20:57
Hvis jeg kommer så blir det nok også noen ja :) Sommerfelger nu! :D

mrstfu
11/04/14, 21:22
Faen ta, rekker ikke å få på gummi og dippe de før onsdagen. Bra dette skjer en gang i måneden.

THO
11/04/14, 21:27
Jeg tar også en tur, så får vel bytte bil med kona slik at jeg kjører Volvo:)

Daniel V
11/04/14, 22:42
Ser ut til at jeg dessverre må melde avbud, grunnet alvorlig sykdom i familien, så må jeg avgårde, og vet ikke om jeg er tilbake til onsdag kveld.

Svirre
11/04/14, 22:58
Ser jo nå at onsdagen er den dagen jeg reiser til Seljord....

aarnes
11/04/14, 23:01
Ser jo nå at onsdagen er den dagen jeg reiser til Seljord....

Countryfestivalen er ikke før i Juli...

mrstfu
12/04/14, 09:27
Ser ut til at jeg dessverre må melde avbud, grunnet alvorlig sykdom i familien, så må jeg avgårde, og vet ikke om jeg er tilbake til onsdag kveld.

Bare si fra når alle er friske og du har tid, null stress med dekalene og slikt.

Svirre
12/04/14, 10:40
Countryfestivalen er ikke før i Juli...

Har ikke sett feil på kalenderen hvis du var engstelig for det :p

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

Turbo_K
15/04/14, 21:02
Ja kommer det noen i morra da? Jeg og Josefin er klare!

mrstfu
15/04/14, 21:33
Jeg og Aarnes kommer sigende sørfra, hvertfall. HvedingN (bir aldri kvitt det navnet) kommer vel over et jorde i Toyotaen, Aashome kommer luntende nordfra i 25kmt fordi han har nylakkerte felger....

Der finnes håp.

THO
15/04/14, 22:11
Jeg kommer, fikk heldigvis byttet vakt slik at jeg forhåpentligvis får kjørt S80 og ikke Hi-lux eller ML:)

golden girl
15/04/14, 22:14
Tar en tur jeg også

Espen Hveding Nordgård
15/04/14, 22:21
Kommer nok nordfra på E6 i nederlandsk Volvo, gitt! Bare innom biltema på GettoSkjetten først!

Blir dealing av gamle Volvodeler fra bagasjerommet om noen trenger noe?

mrstfu
15/04/14, 22:35
Kommer nok nordfra på E6 i nederlandsk Volvo, gitt! Bare innom biltema på GettoSkjetten først!

Blir dealing av gamle Volvodeler fra bagasjerommet om noen trenger noe?

Svart helskinn-, delskinn- eller alcantarainteriør, please. Har en hundrings.

Per Turbo
15/04/14, 23:41
Jeg kommer kanskje.. :)

mrstfu
15/04/14, 23:50
Jeg kommer kanskje.. :)

Luntende i pen avstand til en annen stakkar som ikke har fått med seg at du kjører "sivil", skulle jeg tro?

Per Turbo
15/04/14, 23:53
Daily life...

Daniel V
16/04/14, 09:31
Skulle gjerne kommet, i og med at jeg kom meg hjem, men på grunn av deepshit motorproblemer med S80en, så må den fraktes til Halden for obduksjon i stedet ;)

mrstfu
16/04/14, 10:19
Skulle gjerne kommet, i og med at jeg kom meg hjem, men på grunn av deepshit motorproblemer med S80en, så må den fraktes til Halden for obduksjon i stedet ;)

Obduksjon eller kirurgi?

TH-TUNING
16/04/14, 11:13
Kommer vel ravanes i v70 da 240ien ikke er ferdig ennå :/

mrstfu
16/04/14, 19:32
Takk til alle oppmøtte, en bra start på det som forhåpentligvis blir en bra tradisjon.

Det kom et forslag fra latsabben HvedingN, om sitteplasser. Alternativene er enten å ta med seg hver vår fluktstol, eller flytte treffplassen... eventuelt kan alle sette seg på panseret til Espens flashgrønne 343.

Aarnes og jeg prøver å få til en bra bildeordning, så kanskje smart om alle holder på bildene sine til den ordningen er oppe?

Joachimbg
16/04/14, 19:34
Ferdig alt? Gikk i glemmeboka:(

mrstfu
16/04/14, 19:40
Nja, jeg måtte stikke litt tidligere, men det blir fort både mørkt og kaldt nå, så neste gang blir vi nok lengre:-)

Espen Hveding Nordgård
16/04/14, 20:41
Var knall detta her altså! Bra oppmøte og mye juging! Akkurat sånn det skal værra :D

Min flashgrønne 343 skal ikke brukes som no fellesbenk ;) Vurderte faktisk å ta med stol :p

aarnes
16/04/14, 20:54
ble et bra oppmøte syns jeg.
bilder kommer om ikke så veldig lenge.

A. Finstad og jeg var sistemann ut av plassen, da var klokka 21:10 så det ble jo ca 3timer med masse bullshit :D

mrstfu
16/04/14, 22:10
Som sagt, en knallstart på sesongen. Neste gang blir 21. Mai, redigerer tråden deretter.

Joachimbg
17/04/14, 08:53
Som sagt, en knallstart på sesongen. Neste gang blir 21. Mai, redigerer tråden deretter.

Setter alarm på mobilen og forbereder meg på slalåmen på lørdag :)

Hassel
17/04/14, 13:05
Var hyggelig det her ja :)
Bedre oppmøte en jeg trudde det skulle være!

Per Turbo
17/04/14, 15:01
Det er sitteplasser ute og inne på McDonalds, eller skal folk ha Ekornes Stressless?

gaupe
17/04/14, 15:56
Ekornes Stockholm må ein jo vel kunne forvente? ;-)

Espen Hveding Nordgård
17/04/14, 17:00
Skal vel få plass til en sofa på taket :D

mrstfu
17/04/14, 18:15
Tanken var å få en plass eller en løsning tilsvarende Tyrigrava, der hvor sitteplassene egentlig er midt i parkeringsplassen, sånn at alle bilene er vendt mot sitteplassene... derfor, campingstol. Eventuelt saccosekk, siden vi er på Ekornesen.

Thomas S
17/04/14, 22:28
Ingen av dere som har bilder av en sort S70 som var på treffet? Så oversiktsbilde av treffet på Facebook, å ble litt nysgjerrig på den bilen :)

mrstfu
17/04/14, 22:47
Joda, både jeg og Aarnes har bilder av den, kommer etterhvert. Forumbil? Aldri sett den før.

aarnes
17/04/14, 22:53
Joda, både jeg og Aarnes har bilder av den, kommer etterhvert. Forumbil? Aldri sett den før.

aarnes har ikke bilder av den. aarnes snakka for mye og tok for lite bilder, han.

Hassel
17/04/14, 23:00
aarnes har ikke bilder av den. aarnes snakka for mye og tok for lite bilder, han.

Hørtes kjent ut. Kameraet ble liggende i sete ;)

aarnes
17/04/14, 23:01
Hørtes kjent ut. Kameraet ble liggende i sete ;)

Din og Glenn sin skyld :-P Dere prata for mye :D
ble noen bilder av V40en da ;D

mrstfu
17/04/14, 23:09
Jeg har et par bilder, da. Kverulante jævel.

gaupe
17/04/14, 23:40
Ingen av dere som har bilder av en sort S70 som var på treffet? Så oversiktsbilde av treffet på Facebook, å ble litt nysgjerrig på den bilen :)

Koksgrå, går her i bygda.

Hassel
18/04/14, 09:38
Din og Glenn sin skyld :-P Dere prata for mye :D
ble noen bilder av V40en da ;D

Får ta det igjen neste gang. Litt mer ålreit temperatur da :)

Hassel
18/04/14, 09:58
Skulle denne tråden hvert merket som viktig så den aldri detter ned? :)

Daniel V
18/04/14, 10:13
Slik ;)

mrstfu
11/05/14, 16:37
Forslag: campingstoler!

Tyrigrava var genialt sånnsett, siden man kunne sitte utenfor kaféen uten nevneverdig trafikk mellom oss og bilene, men parkeringsplassen på McDonalds er litt annerledes konfigurert. Blir litt langt unna liksom, om man skal sette seg ned og prate bil. Så med mindre Espen HvedingN tillater alle å sitte på den flashgrønne 340en hans, foreslår jeg at alle kan ta med seg en stol, så vi kan sitte ved bilene. Kanskje Gaupe har et VCCN-flagg vi kan slå opp og:-)

Per Turbo
11/05/14, 16:45
Det er jo benker og bord utenfor på Mækkern da men?!

mrstfu
11/05/14, 17:09
Det er jo benker og bord utenfor på Mækkern da men?!

Les det jeg skrev. Mye mer trafikk og forstyrrelser der enn på Tyrigrava, ikke like lett å sitte ved bilene som på Tyrigrava. Kun et forslag i lys av at vi gjerne blir værende der en time eller tre, om vi allerede tar opp to rekker med parkeringsplasser vil det jo ikke være i veien at vi setter oss ned mellom bilene heller.

Om poenget er å sette oss ned hvor som helst, kan vi jo like greit møtes på Karl Johan.

Per Turbo
11/05/14, 18:47
Vel, ser ikke snurten av problemet.

Med VAG så satt man seg ved noen bord inne eller ute og skravla litt og så gikk man bort ved bilene og jugde litt etter det, dette både på Mækkern Berger på vintern og Lørenskog om sommeren.

My 2 dollars..

mrstfu
11/05/14, 18:56
Greit nok det, men forrige treff på Berger var kun ute. Stående foran bilene, og folka delte seg inn i et par grupper, typ bakhjulstrekkere og forhjulstrekkere, med noen unntak. Er ikke fremmed for å bruke sitteplassene til McDonalds, det var kun et forslag, men hvor mange sitteplasser har de ute? Virka ikke som mer en 10-12stykker, uten at jeg studerte.

V70wangen
19/05/14, 09:21
Helvete.... Er bortreist den 21. også :(

mrstfu
19/05/14, 09:25
Du vil bli savnet:-)

Er meldt bra vær, så det burde bli et bra treff. Ennå ikke fått av vinterhjula, kan hende jeg plastidipper de svarte, kun for variasjonens skyld.

vangsfreaken
19/05/14, 09:42
åssen er oppmøte a? :p ble visst invitert av en kamerat, så må vurdere en kjapp tur...

mrstfu
19/05/14, 09:51
Var 20-30 biler forrige gang, og da var det fremdeles småkaldt i været.

sekse
19/05/14, 11:32
Er på østlandet denne uka! Må prøve å ta turen :)

mrstfu
19/05/14, 11:35
Skal godt gjøres å bomme på avkjøringa, hvertfall. Kjør nordover ut av Oslo, og sving av ved første skilt til McDonalds:-)

vangsfreaken
19/05/14, 14:17
må vel pent ta en tur da! om sjåføren klarer å kjøre som folk...:p

andre
19/05/14, 16:24
Haha! Vart du skremt etter matfri i dag?

vangsfreaken
20/05/14, 06:08
Haha! Vart du skremt etter matfri i dag?

nei, 150 i 50-sona gikk så fint så...:p men som sagt, sist gang jeg satt på med Alexander satt jeg å gleda meg til pensjonsalder, det er ikke en følelse jeg vil ha igjen... stoler riktig nok litt mer på 850'n enn en oppbrukt V40, men det finnes likevel grenser på norske veier :)

Svirre
20/05/14, 18:59
Jeg får prøve å ta turen over denne gang :) Må prøve å ordne eksosen til i morra da :p (Umulig oppgave...)

mrstfu
20/05/14, 20:12
What? To deler, to-tre gummioppheng og en skjøt? Gjort på et kvarter.

Ta med jekk og eksos til Berger, sp gjør vi det der:-)

Svirre
20/05/14, 22:21
Ehh...nei, ikke akkurat :p har hengt opp eksos, men må trylle litt med rør for å få de til å passe på høyre utblås. Så skal se hva jeg får til før jeg kommer :) kan forklare når jeg IKKE snakker qwerty ;)

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

mrstfu
20/05/14, 22:28
Om du kommer med hjemmesnekra, får vi jo et sammenligningsgrunnlag da, mellom det og originalt.

Svirre
20/05/14, 22:34
Har orginal eksos nå. Må bare ordne endestuss på passasjersiden som sagt. Har en liten "Svirre-historie" å komme med :p

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

Per Turbo
20/05/14, 22:39
Jeg får ikke kommet denne mnd, og ikke neste heller (Ferie) så hygge dere :)

sekse
20/05/14, 22:41
Noen fra Asker eller rundt her som skal oppover? Ser ut som om jeg får tatt en tur i morgen.

Kevin95
20/05/14, 23:52
Jeg å fatter kommer en tur :) jeg er lite på her på forumet men så denne tråden nå å detta er noe jeg vill være med på mer av :) morro med treff så man kan slå av en prat :) kommer i 142'n te fatter vi da :) har bedt med noen venner som å skal etterhvert bli medlem her på forumet :)

mrstfu
21/05/14, 00:08
Jeg å fatter kommer en tur :) jeg er lite på her på forumet men så denne tråden nå å detta er noe jeg vill være med på mer av :) morro med treff så man kan slå av en prat :) kommer i 142'n te fatter vi da :) har bedt med noen venner som å skal etterhvert bli medlem her på forumet :)

Bra, alle er velkomne:D

vangsfreaken
21/05/14, 00:10
Jeg kommer så fremt sjåføren ikke dreper meg på veien ;)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Daniel olsen
21/05/14, 07:38
kommer :)

Hassel
21/05/14, 18:57
Faen.. kom på det her nå jeg :/

mrstfu
21/05/14, 21:23
Takk for bra oppmøte og godt humør! Vi ble vel rundt 30biler til slutt, kanskje noen flere, noen som har telling?

En liten sak... jeg og Aarnes kom i prat om månedstreffet i juli, tredje onsdag er midt i fellesferien, så det lønner seg kanskje ikke å ta det da. Andre forslag? For min del kan vi godt flytte treffdagen til en annen dsg i måneden, og holde det der, hvis alle er med på det. I alle tilfeller foreslår jeg for juli å ha treffet lditt tidligere, kanskje onsdag den niende?

Ellers er vi fortsatt i prat om en bildeløsning, å skumme gjennom masse gamle bilder for å komme til siste treffs bilder i en vanlig bildetråd er en liten elegant løsning, men det finnes muligens en funksjon i Dropbox som løser dette. Ideer og forslag settes pris på her og, vi må begynne å få ut noen bilder snart.

Samt, vi må begynne å parkere på linje. Ser så halvveis ut at vi står i en svær bue, ikke minst er det lettere å ta kule bilder av alle om alle steller seg med nesa på samme linje.

vangsfreaken
21/05/14, 21:46
ble nesten overrasket over oppmøtet! så litt dårlig ut når vi ankom, men jammen fylte det seg opp godt :p

aarnes
21/05/14, 21:51
Brukbart oppmøte og regnet ga seg jo relativt raskt! takk for i kveld :)

Svirre
21/05/14, 22:34
Flott oppmøte! Gjør det ekstra moro å dra på treff når man er såpass mange :)

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

boman
26/05/14, 20:56
Regner med å komme neste gang! :)

Hassel
29/05/14, 18:36
Regner med å komme neste gang! :)

Med konebil? :D

boman
29/05/14, 21:18
Med konebil? :D

Ja, håper jeg får lov til å låne den! :)

mrstfu
06/06/14, 11:18
Jeg rekker ikke neste treff, blei dobbeltbooka med enkonsert. Antar at ingen gidder å flytte treffet til torsdag for min del?:-)

Svirre
07/06/14, 09:53
19. tenker du på? ;) For meg så går det bra!

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

mrstfu
07/06/14, 10:05
19. tenker du på? ;) For meg så går det bra!

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

Det var egerntlig en spøk , jeg forventer ikke at et arrangement skal flyttes på grunn av en person, selv om han er hedersgjesten:D

Kan tenke på det noen dager til, men med mindre det passer utmerket for alle, trur jeg at det blir den 18nda, siden en del kanskje har planlagt det allerede.

Svirre
09/06/14, 08:44
Det er ingen som drar på konsert når bandet ikke kan spille før dagen etterpå. Hehe...



Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

jollemkay
16/06/14, 12:57
Kommer det noen på onsdag ?

aarnes
16/06/14, 13:00
Kommer det noen på onsdag ?

Klart det gjør!

Svirre
16/06/14, 22:28
Hmm...luksusproblem. Hvilken bil? :p

mrstfu
16/06/14, 23:33
Hmm...luksusproblem. Hvilken bil? :p

Dust.

vangsfreaken
17/06/14, 10:52
treffet blir vel imorgen? :)

Svirre
17/06/14, 10:55
Treffet blir i morra :) jeg må se hva jeg får lurt meg til, men litt usikker på om jeg får dratt..

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

mrstfu
17/06/14, 11:00
Setter pris på om dere ofrer meg en tanke der dere står, og kos dere. Neste måned må jeg komme, som jeg ikke har fått noe feedback på når dato ønskes. Den tredje onsdag i juli er onsdag 16nde, midt i fellesferien. Noen innsigelser mot denne datoen? Er avhengig av å høre det, om det ikke passer for folk.

vangsfreaken
17/06/14, 13:14
da kommer jeg så fremt skyss ikke blir ett problem :D

Svirre
17/06/14, 14:46
Setter pris på om dere ofrer meg en tanke der dere står, og kos dere. Neste måned må jeg komme, som jeg ikke har fått noe feedback på når dato ønskes. Den tredje onsdag i juli er onsdag 16nde, midt i fellesferien. Noen innsigelser mot denne datoen? Er avhengig av å høre det, om det ikke passer for folk.

Da er det....ferie.

Evt. gjort et comeback i starten av aug?

daihatsu93
17/06/14, 20:36
Hmm, leste detta nå, kjøre 240 eller v70 a tru? :P

TH-TUNING
18/06/14, 12:07
240 Veel :P

golden girl
18/06/14, 15:57
Da er det straks ut å kjøre på treff

vangsfreaken
18/06/14, 16:42
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/06/928.jpg
da er vi på vei :p
EDIT: tapatalk reduserer kvalitet alt for mye...

Sent from my iPhone using Tapatalk

aarnes
18/06/14, 17:08
Hvor er folket? Golden girl og jeg står her alene vi...


Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
18/06/14, 17:13
Jeg er på vei til hovedstadens Tbanenett, du kan anse dere selv som heldige.

Daniel V
18/06/14, 19:01
Jeg ligger med 39 i feber, så her er det ikke mye aktivitet å spore! :(

mrstfu
18/06/14, 19:47
Niogtredve? Shit, du kommer tel at daue!:-)

Svirre
18/06/14, 20:45
Sommer'n har slått med ut :p lå under bilen te borti halv 6 og da så jeg ut som mørkemann hadde gjenoppstått. Satser på neste treff etter ferien! :)

Skriveleifer skyldes uvettig autotekst på talatut..

vangsfreaken
18/06/14, 22:27
kom noget sent, men var da tilstede :p men må si det var litt skuffende oppmøte...

mrstfu
19/06/14, 00:06
Igjen, folkens... involver dere her. Er det interessant med et møte i Juli, eller skal vi drite i det? Jeg for min del dukker gjerne opp, men ikke alene.

V70wangen
19/06/14, 07:03
16 juli ser ut som om det passer for meg. Dt har vært noe annet hver eneste gang nå :( i går var det båtførerkurs ;)

mrstfu
19/06/14, 08:46
Knall! Med mindre noen andre skulle ha særskilte grunner til at 16nde ikke passer, kjører vi på den.

Daniel V
19/06/14, 08:47
Jeg tror også jeg har mulighet den 16ende. :)

vangsfreaken
19/06/14, 19:46
kommer gjerne jeg, så lenge jeg finner noen å sitte på med :p

mrstfu
19/06/14, 20:55
Det går buss:D

vangsfreaken
19/06/14, 21:54
Det går buss:D

fra hamar? nei takk... kommer meg knapt nok til Hamar :p krysser fingra for at minst en av de tre jeg har vært med de siste gangene skal dit ;) han ene prata i alle fall på at han skulle dit med 855'n sin, ellers er det jo ikke umulig at vi møter opp i en "sjniførr" (sjuførti med niførti-front), eller til og med en 360 :D

andre
20/06/14, 14:02
fra hamar? nei takk... kommer meg knapt nok til Hamar :p krysser fingra for at minst en av de tre jeg har vært med de siste gangene skal dit ;) han ene prata i alle fall på at han skulle dit med 855'n sin, ellers er det jo ikke umulig at vi møter opp i en "sjniførr" (sjuførti med niførti-front), eller til og med en 360 :D

Hvis det passer for meg kan du sitte på, så blir det sikkert kolonne med 855`n, sjniførr og 360`n :)

vangsfreaken
20/06/14, 16:36
Hvis det passer for meg kan du sitte på, så blir det sikkert kolonne med 855`n, sjniførr og 360`n :)

hvem skal da kjøre stakkars vogna mi? :( sett igjen 855'n du :D

mrstfu
13/07/14, 21:19
Yess, nærmer seg nå. Hvem kommer? Fint å få en bekreftelse på at det ikke blir solooppmøte.

sekse
13/07/14, 23:10
Kanskje jeg også kan!? Noen som skal oppover i fra Vestfold?

Joachimbg
13/07/14, 23:15
Denne må jeg klare å komme på!

vangsfreaken
14/07/14, 01:23
Hvis det passer for meg kan du sitte på, så blir det sikkert kolonne med 855`n, sjniførr og 360`n :)

vel, vi kommer visst ikke denne gangen... jaja, sees i august :D

Daniel V
14/07/14, 06:01
Eg kjem.

Joachimbg
14/07/14, 12:15
Tidspunkt? 18.00?

mrstfu
14/07/14, 17:28
Som vanlig, ja.

Holck
16/07/14, 15:47
Kommer med 242 turbo :)

V70wangen
16/07/14, 16:29
Jeg kommer trillende en tur om ikke så alt for lenge :D

Per Turbo
16/07/14, 20:25
Hygge! :)

mrstfu
16/07/14, 21:19
Hygge! :)

Absolutt, selv om vi ikke var så mange.:D

Holck
16/07/14, 21:36
Var veldig bra :-) , håper det kommer flere neste gang :-)

Daniel V
16/07/14, 21:43
Kosa meg, jeg! :) Kom akkurat hjem, ble stående å prate med Turbo_K en time etter du dro mrstfu! :)

mrstfu
16/07/14, 22:44
Kosa meg, jeg! :) Kom akkurat hjem, ble stående å prate med Turbo_K en time etter du dro mrstfu! :)

Ja, jeg skjønner når jeg ikke er velkommen lenger.

:D

Lasse R
21/07/14, 09:40
Prøve å få tatt meg en tur nå førstkommende :)

aarnes
12/08/14, 20:23
Jeg kommer på neste treff, altså 20 August.

Tar også med dekaler og skiltplater om noen ønsker å kjøpe dette.
Også mulighet for å melde seg inn i klubben der og da.
Husk kontanter om du skal ha noe :-)

mrstfu
13/08/14, 08:41
Bra greier! Håper på skikkelig oppmøte.

Per Turbo
13/08/14, 08:43
Satser på å ta turen selv :)

Lasse R
19/08/14, 09:54
Ser ut som vi kan være heldige med været også :)

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/08/1641.jpg (http://s93.photobucket.com/user/lassiss/media/skedsmo.jpg.html)

mrstfu
19/08/14, 11:48
Om noen har lyst til å ta med en garasjejekk og et par fjærklemmer, muligens en muttertrekker eller noe sånt, kan vi bytte fjærsetene på min i samme slengen.... hvis ikke må jeg dra tidlig fra treffet:-(

vangsfreaken
19/08/14, 18:38
Om noen har lyst til å ta med en garasjejekk og et par fjærklemmer, muligens en muttertrekker eller noe sånt, kan vi bytte fjærsetene på min i samme slengen.... hvis ikke må jeg dra tidlig fra treffet:-(

har du ikke verktøy selv altså?

mrstfu
20/08/14, 00:49
Jekken og muttertrekkeren er det jeg mangler. Det meste av mitt verktøy er i garasjen til fatters, skrur like mye der som han gjør:-)

vangsfreaken
20/08/14, 06:44
Jekken og muttertrekkeren er det jeg mangler. Det meste av mitt verktøy er i garasjen til fatters, skrur like mye der som han gjør:-)

Jekk kunne jeg hjulpet med, men muttertrekker blir verre :p

mrstfu
20/08/14, 07:54
Heh, det var mest ment som en spøk. Har booka tid på verkstedet i kveld, så jeg tar det sjøl på en drøy time.

vangsfreaken
20/08/14, 08:01
Heh, det var mest ment som en spøk. Har booka tid på verkstedet i kveld, så jeg tar det sjøl på en drøy time.

I know :) ingen med vettet i behold hadde tross alt stått frivillig å skrudd på mcdonalds...

mrstfu
20/08/14, 08:13
Jeg har bytta ei fjær i et parkeringshus en gang, gikk greit det bortsett fra at det er et helvete å stramme fjærklemmer med skralle.

boman
20/08/14, 09:23
I know :) ingen med vettet i behold hadde tross alt stått frivillig å skrudd på mcdonalds...




Jeg har bytta ei fjær i et parkeringshus en gang, gikk greit det bortsett fra at det er et helvete å stramme fjærklemmer med skralle.

Mehehehe

vangsfreaken
20/08/14, 10:08
Jeg har bytta ei fjær i et parkeringshus en gang, gikk greit det bortsett fra at det er et helvete å stramme fjærklemmer med skralle.

I stand corrected... Du kunne vel funnet på noe sånt :p

mrstfu
20/08/14, 10:24
Mehehehe


I stand corrected... Du kunne vel funnet på noe sånt :p

Dere har begge latt poenget gå hus forbi dere. Du sa at ingen hadde skrudd på McD FRIVILLIG. Jeg bytta ei fjær, ja, men langt i fra frivillig. Å ta med verktøy og skru der og da var langt lettere, tidsbesparende og billigere enn å ringe flakbil, frakte den hjem til eieren og gjøre samme jobben der.

Ikke var det på McDonalds heller. DETALJER, gutter.... følg med:D

boman
20/08/14, 10:29
Nåja, jeg har ikke latt noen ting gå hus forbi, Jeg syns bare det var mer morsomt slik :D

Per Turbo
20/08/14, 14:47
Såså..

Lasse R
20/08/14, 15:10
Hmm..

4374

Per Turbo
20/08/14, 15:21
De har tak over restauranten på McDonalds, ingen fare :)

Lasse R
20/08/14, 16:49
Blir nok litt forsinka men kommer en tur bortimot etterpå

Per Turbo
20/08/14, 17:39
Is i solen var ikke feil [emoji16]

vangsfreaken
20/08/14, 21:47
Åssen var oppmøtet? Sjåføren vår Somla med ett oljeskift rett før avreise, så vi fikk ikke dratt fra Hamar før 6, å ankom ikke Berger før 8... Altså omtrent når Per dro, som var en av de siste :p

Per Turbo
20/08/14, 21:50
Var noen men burde vært fler :) Vi hadde det trivelig vi som alltid!

Lasse R
16/09/14, 18:56
Håper på bra oppmøte i mårra.

aarnes
16/09/14, 19:00
Det håper vi alle ;)

vangsfreaken
16/09/14, 19:35
treff allerede imorgen?! helvete, må begynne å følge med på kalenderen... jeg antar det blir årets siste/nest siste?
EDIT: eller satser vi på treff igjennom hele vinteren kanskje? :p

mrstfu
16/09/14, 20:12
treff allerede imorgen?! helvete, må begynne å følge med på kalenderen... jeg antar det blir årets siste/nest siste?
EDIT: eller satser vi på treff igjennom hele vinteren kanskje? :p

Trenger ikke følge med på noen kalender, jeg oppdaterer alltid trådtittelen med neste treffdato etter at jeg kommer hjem fra Berger:D

Om det blir årets siste tror jeg vi kan vurdere ut i fra stemning og oppmøte imorra. Jeg er helt for et møte i oktober, men det er en risiko for at jeg ikke kan dukke opp. Uansett, tar gjerne vintertreff jeg. Har firehjulstrekk og som Per Turbo ville sagt, HØY BIL.:D

Per Turbo
16/09/14, 20:17
Ser ikke noe problem i å ha en dato i oktober heller.

For all del, vi kan ha det der året rundt om folk syns det er ålreit å møtes på denne måten :)

aarnes
16/09/14, 20:22
treff allerede imorgen?! helvete, må begynne å følge med på kalenderen... jeg antar det blir årets siste/nest siste?
EDIT: eller satser vi på treff igjennom hele vinteren kanskje? :p

Følger du ikke Volvo Car Club Norway på facebook?
jeg har lagt det inn som event der for long time ago ;)

mrstfu
16/09/14, 20:23
McD har sitteplasser inne, og det er jo det sosiale det handler om, tviler på at vi får burneplass foran Euromaster.

vangsfreaken
16/09/14, 20:30
Trenger ikke følge med på noen kalender, jeg oppdaterer alltid trådtittelen med neste treffdato etter at jeg kommer hjem fra Berger:D

Om det blir årets siste tror jeg vi kan vurdere ut i fra stemning og oppmøte imorra. Jeg er helt for et møte i oktober, men det er en risiko for at jeg ikke kan dukke opp. Uansett, tar gjerne vintertreff jeg. Har firehjulstrekk og som Per Turbo ville sagt, HØY BIL.:D
jammen trådtittelen ser jeg jo aldri før noen poster her, altså kvelden før treffet... men jeg fikk samla noen kamerater, så vi stiller med minst en bil! :D

Følger du ikke Volvo Car Club Norway på facebook?
jeg har lagt det inn som event der for long time ago ;)
jo, jeg tror da jeg gjør det, men...

Turbo_K
16/09/14, 22:18
Jeg kommer med ratvogna, men det burde jeg kanskje ikke si høyt, for da kommer det vel ingen andre :p

mrstfu
16/09/14, 23:14
Jeg kommer med ratvogna, men det burde jeg kanskje ikke si høyt, for da kommer det vel ingen andre :p

Kødder du? Vi andre ser kontoen svette for å få bilen så fin som mulig, mens du drar all samtalen med bilen din bare ved å skvette litt bremseveske her og der:D

Daniel V
17/09/14, 10:21
Ahh, rekker det akkurat ikke :( Flyet mitt lander i morgen tidlig :(

Hassel
17/09/14, 12:04
Treff kan det være igjennom hele året hvis folk vil! Stor plass med snø, og er mange stoler inne på mcd ;-)

vangsfreaken
17/09/14, 12:36
Treff kan det være igjennom hele året hvis folk vil! Stor plass med snø, og er mange stoler inne på mcd ;-)

Så lenge temperaturen er grei sier jeg ikke imot volvo på snø jeg! :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Per Turbo
17/09/14, 12:51
Bare husk at vi IKKE gjør saker og ting som ikke er lovlig og akseptabelt, som å skrense og slikt.

Så får vi kanskje lov å fortsette å være der :D

mrstfu
17/09/14, 13:16
Dee kan ikke stresses nok, om vi skal ha håp om å bli oppfattet som noe annet en nasjonal råneklubb.

Joachimbg
17/09/14, 16:41
Er på plass!

Per Turbo
17/09/14, 17:47
Hyggelig oppmøte i kveldssola :)

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/603.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/604.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/605.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/606.jpg

Svirre
17/09/14, 18:57
Bra oppmøte dette :)

Joakim-G_R
17/09/14, 19:50
Tenkte jeg skulle komme idag, men stigen på jobb var ikke enig. Så jeg ligger på Ahus i kveld.

Per Turbo
17/09/14, 20:10
Ouch!! Hvordan gikk det?
God bedring...

Marius
17/09/14, 20:32
tenkte jeg og skulle komme da men..................................

Per Turbo
17/09/14, 20:33
Tenke holder ikke det da :p

Marius
17/09/14, 20:35
måtte legge om vinterdekk og div med bror da han skal selge s60. passerte Oluf som sikkert var på vei opp til dere

Per Turbo
17/09/14, 20:56
Jasså.. Kaldt på Årvoll allerede? Hehe

Blir sikkert flere treff om Ray får det som han vil ;)

Marius
17/09/14, 21:08
nei ikke legge om til men kryssbytte dekk på felger.

får prøve å få med meg ett siste treff kanskje da :cool:

mrstfu
17/09/14, 21:10
Jasså.. Kaldt på Årvoll allerede? Hehe

Blir sikkert flere treff om Ray får det som han vil ;)

Hehe, vi får se da.... kommer anpå hva folk vil, men sånn jeg ser det er det ikke noe i veien for å ta et treff til i oktober, se an stemninga, og vurdere da om vi skal fortsette ut vinteren. Hyggelig er det alltid, vi har varme klær hele gjengen, og McD har sitteplasser i fleng om det skulle være nødvendig. Snakker da om onsdag 15. oktober, er det flere som kunne tenkte seg et treff da?

Takk for hyggelig treff, selv om vi ikke var mer enn 12-13 stykker, ble det sosialt og hyggelig som alltid. Fikk gjort opp litt gjeld og, i form av McFlurryer jeg har lovt bort hit og dit:D

boman
17/09/14, 21:25
Ble veldig skuffa over at jeg ikke var en av de som fikk McFlurry. Meget skuffet.

mrstfu
17/09/14, 22:19
Ble veldig skuffa over at jeg var en av de som fikk McFlurry. Meget skuffet.

Frøken styremedlem.. se gjennom hva du skrev der, og fortell meg igjen hvorfor du er skuffet over å ha fått McFlurry.

:D

vangsfreaken
17/09/14, 22:24
må si det var overraskende mye V70 der ikveld... ville ikke engang rygge på plass 940'n siden den ikke passa inn :p men vi fikk da sett noen fine biler, spist litt mat og utforsket masse ukjente veier (ikke på treffet riktig nok...), så kvelden ble fin likevel! reisefølget var riktig nok veldig interessert i å dra tidlig, men... sees i oktober! :D

Loggy
18/09/14, 05:13
Få gang på noe siste lørdagen i november, da er meg og thobbus på østlandet for å se top gear.
Hadde vært gøy å truffet noen av VCCN-folka fra den siden av landet

Espen Hveding Nordgård
18/09/14, 05:16
Veldig fornøyd med at jeg var en av de som fikk McFlurry :D

Ryggen var ikke helt enig i at det var et bra treff, men jeg synes iallefall det :p
Er med i Oktober og ;)

mrstfu
18/09/14, 07:20
Få gang på noe siste lørdagen i november, da er meg og thobbus på østlandet for å se top gear.
Hadde vært gøy å truffet noen av VCCN-folka fra den siden av landet

Nå har vi faste treffdager hver tredje onsdag i måneden, så om du er keen på å organisere noe den lørdagen, må de gjerne gjøre det:D

Anders Dybvadsskog
18/09/14, 08:15
Få gang på noe siste lørdagen i november, da er meg og thobbus på østlandet for å se top gear.
Hadde vært gøy å truffet noen av VCCN-folka fra den siden av landet

Jeg å frøkna er der å på lørdag :p

Joakim-G_R
18/09/14, 09:42
Ouch!! Hvordan gikk det?
God bedring...

Tror jeg heller hadde gått 5 runder med Cain Velasquez enn å gjort dette igjen... (UFC Heavyweight champ, om det ikke ringte bjeller :p )

Ingen brudd, men 4 sting i panna og slått hele ansiktet, ett kne og ene hånda. 2.5m så skled stigen ut i bunn, på betonggulvet.

Kommer i Oktober Ray!

Per Turbo
18/09/14, 09:43
Ævvv!! Det smeller godt ja.. :(
Rikig god bedring!

mrstfu
18/09/14, 10:09
Tror jeg heller hadde gått 5 runder med Cain Velasquez enn å gjort dette igjen... (UFC Heavyweight champ, om det ikke ringte bjeller :p )

Ingen brudd, men 4 sting i panna og slått hele ansiktet, ett kne og ene hånda. 2.5m så skled stigen ut i bunn, på betonggulvet.

Kommer i Oktober Ray!

Lys i tunnelen er det, for lets face it .. man blir ikke mer mann enn når man har arr i trynet.

Snakkes om en måned!

boman
18/09/14, 14:57
Frøken styremedlem.. se gjennom hva du skrev der, og fortell meg igjen hvorfor du er skuffet over å ha fått McFlurry.

:D
Hm. Her må du ha redigert quote'n! Jeg skreiv da ikke det der?! :D

Per Turbo
18/09/14, 15:04
Jo! Les innlegget ditt igjen [emoji4]

mrstfu
18/09/14, 15:46
Hm. Her må du ha redigert quote'n! Jeg skreiv da ikke det der?! :D

4445

Etter først å ha blitt irettesatt av vår eminente styreleder, og så blitt KLART presentert for Bevis A, som vist over, regner jeg med at du tar tapet som en mann og spanderer en McFlurry på meg etterpå?

:D

Per Turbo
18/09/14, 16:15
Haha [emoji106]

Hassel
18/09/14, 16:23
Tror jeg heller hadde gått 5 runder med Cain Velasquez enn å gjort dette igjen... (UFC Heavyweight champ, om det ikke ringte bjeller :p )

Ingen brudd, men 4 sting i panna og slått hele ansiktet, ett kne og ene hånda. 2.5m så skled stigen ut i bunn, på betonggulvet.

Kommer i Oktober Ray!

Hørtes ikke bra ut! God bedring :)

Lasse R
21/09/14, 10:44
Tenkte jeg skulle komme idag, men stigen på jobb var ikke enig. Så jeg ligger på Ahus i kveld.

Jeg lurte på hvor det blei av deg serru, så bilde på Facebook, så ikke særlig behagelig ut. God bedring, Joakim.

Marcus_
27/09/14, 15:58
Bor 20 min unna, så hit får jeg vel prøve å komme meg med 240'en en gang! :)

mrstfu
27/09/14, 16:09
Som sagt er det treff i slutten av oktober:D

Marcus_
27/09/14, 19:34
Som sagt er det treff i slutten av oktober:D

Er det 15 oktober klokken 18:00? :D

mrstfu
27/09/14, 19:45
Stemmer, det er den dagen, om folk viser oppmøtevilje når vi nærmer oss. Veit ikke hvorfor jeg skrev mot slutten av oktober, egentlig:-)

JKK
27/09/14, 20:32
Har fri den uka; kanskje jeg får ta meg ein tur opp fra Larvik med Bertone'n. Med mindre snøen har kommet allerede da..