Vis full versjon : 1998 V70 XC - bytte ut SC-900
Heisann, har nettopp fått meg en 1998 V70XC med SC-900 stereoen. Synes lyden er grei, men ønsker å bytte ut den originale spilleren med noe annet som både har DAB og USB. Noen som har tips til ting som kan passe inn her?
Takk for hjelp :)
I utgangspunktet skal alle 2 Din spillere passe rett inn ser, evt må du ha en lomme ha under og vanlig 1 DIN spiller. I tillegg kan det lønne seg og sjekke om det passer direkte eller om du må ha ISO-kontakt i tillegg.
Mye forkortelser men spør en lydmann og han bør vite hva det er :-)
Ellers ville jeg vurdert en med GPS og DAB når du først er i gang :-) blåtann med mikrofon og en iPod inngang er sikkert ikke dumt heller. Da er ikke aux så viktig.
Min mening hvertfall ;-)
Enig med deg der, og siden jeg er utålmodig og særdeles handlekraftig så ble det en Pioneer AVH-X3600 DAB på meg idag - skal få montert denne i morra sammen med en Focal 11" sub... Trenger vel en ISO-kontakt til denne - kanskje Bilservice som er merkeforhandler har denne...?
http://www.komplett.no/pioneer-avh-x3600dab-cddvd-tuner/803519
Herlig, tror jeg du blir fornøyd med :-)
Skulle tro de har det ja :-)
Dette ble veldig bra, må si jeg er overrasket over hva produsenten har lagt av lyd i denne bilen! To-veis foran og to-veis bak med egen forsterker til det hele - originalt! Det er jo ikke ofte på såpass gamle biler... Men moro :)
Har ikke koblet på sub'n enda, lurer fælt på hvor jeg skal trekke power-kabelen gjennom torpedo-veggen... Brukte noen minutter på å sjekke ut istad, men ble ikke videre - det er ingen opplagte plasser så langt. Ihvertfall ikke som jeg kunne se - men kanskje noen har tips på sånt også?
Det ble helt toppers med sub ja... Focal 11" aktiv sak, slettes ikke verst..!
intresert i å selge SC spilleren din?:-)
intresert i å selge SC spilleren din?:-)
Den har jeg allerede donert bort til naboen... sorry! Er den verdt noe som helst?
850GLTsilver
02/02/14, 21:51
Den har jeg allerede donert bort til naboen... sorry! Er den verdt noe som helst?
Stjernespiller vet du.
850GLTsilver
02/02/14, 21:54
Dette ble veldig bra, må si jeg er overrasket over hva produsenten har lagt av lyd i denne bilen! To-veis foran og to-veis bak med egen forsterker til det hele - originalt! Det er jo ikke ofte på såpass gamle biler... Men moro :)
Har ikke koblet på sub'n enda, lurer fælt på hvor jeg skal trekke power-kabelen gjennom torpedo-veggen... Brukte noen minutter på å sjekke ut istad, men ble ikke videre - det er ingen opplagte plasser så langt. Ihvertfall ikke som jeg kunne se - men kanskje noen har tips på sånt også?
Rett over pedalene, inn bak EL-sentralen er det et rør som ligger klart for å trekke kabler gjennom torpedo.
Er et slikt sort korrugert rør som ender opp like ved ABSn i motorrommet.
Fikk det til, tusen takk for tips - dette ble bra :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.