PDA

Vis full versjon : Ledninger/ledningsmatte som sitter bak et av "blind-dekslene" på 850



JK91
15/01/14, 20:48
Hei! Jeg lurte på om noen av dere veit hva denne kontakta, som sitter bak blind-dekselet på plass nr.2 på høyre side av rattet, er til? 3915

Sånn ser kontakta ut39133914

ola normann
16/01/14, 02:01
Mener å ha lest at det ligger en kontakt der til info bryteren (kjørekomputer), om det er den du har funnet vet jeg ikke.

TheStig
16/01/14, 09:15
Hos meg er det TRACS bryteren som sitter der, og INFObryteren sitter til høyre for taklukebryteren.

850GLTsilver
16/01/14, 16:19
Kablingen til tracs-bryteren det der ja.

Kablene til infobryter fulgte med jørecomputersettet om man kjøpte det som oppgradering.

JK91
18/01/14, 09:38
Takker for svar! :)
Hvordan ser du at det er kablingen til tracks? fargekombinasjonen på ledninga? (Må nesten spørre, da jeg ikke har peiling på sånt selv! :P

Er det mye som evt må byttes for å få igang tracs-systemet?

850GLTsilver
18/01/14, 10:18
Enkelt å se på fargene ja.
To grønne, en rosa og en sort.
Samt at det er den eneste ferdigtrukne bryterledningen i kabelnettene akkurat dit.

Ombygging til TRACS krever ny ABS-hjerne, ny ABS-pumpe, ny hovedsylinder(Må sjekke om dette stemmer) samt noen ekstra rør for hydraulikken/bremsevæske.
Alle disse tinga koster en del både som nye deler og som brukte. Men på alle måter overkommelige.
Kunne strengt tatt tenkt meg å gitt min "Emil" et slikt sett jeg. Mangler i grunnen kun pumpa.