Vis full versjon : mangler lys i setevarmerknappene.
er det mye arbeid å skyfte pærer?
hvilke pærer?
TeamBørnOut
30/12/09, 15:32
er det selve lyset i bryteren så må du lodde. er det bare lyset som skal lyse opp "bildet" så er det en pære. noen skruer i midtkonsollen bare
hva slags bil er det snakk om?
ser ut som det er 850, men kan jo være for en kamerat han spør
hvilken undergruppe er det lagt inn under? (A) 7\9\x90 :P hehe
så det jeg å så syns det var litt rart
http://www.proride.no/component/page,shop.product_details/flypage,flypage.tpl/product_id,66/category_id,61/option,com_virtuemart/Itemid,1/
disse er det i alt av instrumentbelysning som går på knappe iconene i 7\900 om du ikke har de pærene som sitter fast i selve sokkelen og ikke er utskiftbar.
det er en 940 97mod. det er perene såm har "gått sund"
da har du helt sikkert de ikke utskiftbare pærene i fast sokkel å de fåes kjøpt på volvo :)
hvordan er det jeg skal vippe ut knappene slik at jeg kommer til å skyfte pærene?
TeamBørnOut
16/01/10, 17:46
tar opp bryteren underifra. er en pære med 2 tynne ledninger på. lett å bytte ut
Er det pæra som indikerer at sete er på, så er det mest sannsynlig brytern du må bytte.
TeamBørnOut
16/01/10, 18:39
eller bytte pæra i brytern :) det er fort gjort. gjorde det på 960n. nå har pæra til førersete ryki ser jeg. så da får jeg gjøre det på den bryteren også
Jeg får ikke satt i lys der, ikke i de bryterne heller! Tror jeg må kjøpe ny bryter, men jeg gidder ikke være såå pirkete!:P
Tror en bryter kosta 280,- eller noe på Volvo
TeamBørnOut
25/02/10, 10:15
er jo ikke noe problem å lodde inn nytt lys da.. men hvis man gidder å bruke 300kr på ny bryter så er det jo greit :D ofte mye "søl" på de så noen trenger jo en rens også :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.