PDA

Vis full versjon : brann i mottor rom "-.- 945 95mod b230fk



kristoffer_v
14/01/14, 10:55
hei!
som sakt så er det en bil jeg lurer på og kjøpe som har brent (ikke mye) men litt i motoromet og han som hadde bilen tømte jo selførlgelig puleveraprate i motor rommet -.-noen som har gjort dette før og har noen erfaringer og dele?? som foreksempel hva som lønner seg og rense med som ikke koster en formue å kjøpe??


hadde hvert greit hvis noen med kompeltt lednignsnett til motor/motorrom sier i fra :)

kristoffer_v
15/01/14, 12:01
ingen??

Arne94
15/01/14, 14:32
Har ledninger, kontakter osv berget?

Pulverapparat er jo ikke noe særlig i motorrommet.. en kompis av meg måtte tømme et apparat i 940'n sin pga eksosbandasjen og olje tok fyr der, dette pulveret er jo veldig korrosjonsskapende så bilen hans rusta veldig fort i motorrommet
Så håper han du tenker å kjøpe bilen av har vasket den grunndig i motorrommet?

HairyHarry
15/01/14, 22:26
Heisann.

Jeg har liggende et ledningsnett til en engelsk/høyrestyrt 1996 mod. Volvo 945 GLE lavtrykksturbo (manuell). Se link i signaturen min dersom det er interessant.

Mvh. Daniel

kristoffer_v
15/01/14, 23:38
trur ikke det bilr noe kjøp av bilen alike vell, viser seg att pluggene har hvert ute når det tokk fyr så er masse pulver i sylynderne og han har ikke vaska bilen enda er snart 1 uke siden det brant -.-