PDA

Vis full versjon : Ikke nærlys i posisjon 0



--volvo850--
08/06/10, 12:08
Hvordan kan jeg fikse slik at det er kun park som lyser når bryteren står på 0 ?

Nicklas
08/06/10, 14:36
Det sitter vel ein liten skrue på lysbryteren som du kan stille i forskjellige stillinger for å få det lys du trenger.

Morgis
08/06/10, 14:44
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=5057

fstandal
09/06/10, 19:49
Fungerer dette på importbil der alle lys er avslått i posisjon 0?

mrstfu
09/06/10, 22:27
nei, da veot jeg ikke hva som er løsninga. når du kapper den ledningen som er nr 5 bak på bryteren, fjerner den bare signal til kjørelysreleet, hvis jeg ikke husker feil.

Morgis
10/06/10, 07:10
Fungerer dette på importbil der alle lys er avslått i posisjon 0?

det er bare den lille vribryteren din på hovedlysbryteren din som er stilt slik.
Det er 3 "programmer", et til europa, et til usa, og et til japan mener jeg det var.

Viktig at den står i loddrett posisjon (program B) for at løsningen i veilederen min skal fungere

fstandal
11/06/10, 10:58
det er bare den lille vribryteren din på hovedlysbryteren din som er stilt slik.
Det er 3 "programmer", et til europa, et til usa, og et til japan mener jeg det var.

Viktig at den står i loddrett posisjon (program B) for at løsningen i veilederen min skal fungere

Jeg var og så på dette nå, men på bryteren min er der ikke noe hjul og skru på, den ser også annerledesut på baksiden enn den som er i veiledningen. Så det er visst en annen type bryter på bilen min.

Morgis
11/06/10, 14:32
Muligens gammel type du har... Har nyere type liggende om du er interessert.
Om du har samme kontakt :)