PDA

Vis full versjon : Skal selge v70 2.4D MY04, forslag om rett pris osv?



Moken850
11/01/14, 01:43
Hei!

Skal selge min v70 da jeg har kjøpt meg en nyere xc70, da lurer jeg på hvor mye tror dere jeg kan selge bilen for? Har lagt den ut på finn for 59 000,-
Har hatt noen som har ringt men de ville ikke gi den prisen, en mente 45 og en anen 50 osv,

Så er jeg for dyr i pris? Vil liksom ikke skam selge bilen heller.

Link til anonse da det er bilder av den og utstyrs liste osv
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46080893&editAd=true

Litt om bilen,

Det er en 2004 mod, motor er 2.4D 131hk med geartronic automat. Bilen har nå pr dags dato gått 337000.
Jeg har hatt jevnlig service på bilen, dvs oljeskift vær 20k km eller en gang i året. Regreim, vannpumpe osv ble byttet i fjor vår, samt tettteringer på kamm og veiv, har også nylig skiftet div slite deler som bremse skiver framme og klosser pluss noen deler i forstillinga.

I mitt eie har bilen kun vært langkjørt, nesten 100tusen km på 3 år, motor går fint og det er gått drag i den, gearkassa girer også fint. Interiøret ser ganske bra ut med tanke på km stand. Og karosseriet er greit, bare en liten skramme på bakfangeren (noen som har kommet borti og stukket av)

griffin
11/01/14, 02:42
Ser ut som en fin bil. Jeg syntes kanskje den er litt høy, men må jo begynne høyt når man skal selge. Men du har krysset av i utstyrslista at den har klima noe den ikke har også har den vel heller ikke varmeseter ser det ut som? Det er jo ting som drar ned verdien på bilen. Personlig hadde jeg ikke kjøpt en bil uten dette. (Hadde ikke kjøpt diesel heller, men det er en annen sak:P) Det står at den har diff.sperre? Har du ettermontert det?

Pen bil i forhold til km stand og du kunne klare å få mer enn 45 hvertfall:)

larsverm
11/01/14, 22:16
Har litt vondt for å se at det er dyrt med din prisantydning, men det er klart at det dobbelte av gjennomsnittlig km-stand vil trekke ned en del.

locked
12/01/14, 20:11
Du skal vere glad nokon har ringt når du ikkje har elektronisk klimaanlegg. Det var liksom vanleg midt på 90-tallet og absolutt MÅ ha utstyr i 2004.

Jakke
13/01/14, 16:44
For å konkurrere med andre V70er mangler bilen:
Xenon
Skinnseter (hel)
Automatisk klimaanlegg
Varmeseter

Jeg skal gå hardt ut og si at dette er en importbil, gjerne fra Tyskland? Bortsett fra i Norge, som ELSKER utstyr, så er motor først, utstyr sist. Bare se til Sverige, alle kjører i V70 med 2.0T, 2.4T og 2.5T, evnt T5, men nesten ingen har xenon eller skinnseter i bilen.

65k blir stivt med mangelen på utstyr.