PDA

Vis full versjon : airbag lampe



christina
09/01/14, 12:51
Airbag lampen min lyser. Vet at det er en feil på ledningen i sjåførsetet. Er det noen andre som har hatt dette probleme?
Hva gjorde du i tilfelle?

griffin
09/01/14, 13:22
Er det en feil som har kommet av seg selv? Er det brudd på ledningen?

Skulle vel gå greit å lodde/bytte ledningen og slette airbag lampa:) Ikke store jobben det.

christina
09/01/14, 13:28
Er det en feil som har kommet av seg selv? Er det brudd på ledningen?

Skulle vel gå greit å lodde/bytte ledningen og slette airbag lampa:) Ikke store jobben det.

Antakelig brudd. For den forsvinner ikke når jeg prøver å slette den. Men den ligger mellom ryggen og setet så det er jo umulig å komme til.

griffin
09/01/14, 13:50
Da er det nok enklest å ta ut hele setet og følge ledningene å se om det er brudd en plass. (Hvis du er helt sikker på at det er det setet som er problemet) Hvis du må ta av setetrekket for å komme til så sitter det i metallringer som må klippes vekk. Tviler egentlig på at det er brudd bak trekket. Må være en plass ledningen får belastning.

christina
09/01/14, 13:57
Da er det nok enklest å ta ut hele setet og følge ledningene å se om det er brudd en plass. (Hvis du er helt sikker på at det er det setet som er problemet) Hvis du må ta av setetrekket for å komme til så sitter det i metallringer som må klippes vekk. Tviler egentlig på at det er brudd bak trekket. Må være en plass ledningen får belastning.

Nei. Så mye styr er det ikke :-)
Tiltak å ordne det. Men eu-kontroll krever det fra i år. Så det er greit å bare fikse det. Også hater jeg når lamper lyser.