PDA

Vis full versjon : Biltur til Torslanda



Kristian_xc60
06/01/14, 21:25
Hei.

Skal Volvo Car Club arrangere tur til Torslanda i år,
slik jeg ser at Dere gjorde ifjor.
Og hvor kan man eventuelt melde seg på?
Mvh
Kristian

Runar
06/01/14, 21:28
Og når drar vi? :)

Texascom
06/01/14, 21:31
Jeg drar 22. januar :p

Runar
06/01/14, 21:32
I 240en regner jeg med!

sekse
06/01/14, 21:36
Håper det blir dratt igang intr også :) og forhåpentligvis klaffer det med en friperiode :)

larsverm
08/01/14, 19:30
Får se etter hvert om det er "praksis" og stemning for å ta det med bare ett års mellomrom. :p

Uansett interessant og trivelig tur i fjor (juli). Vi var vel sikkert ti medlemmer pluss diverse følge. Testbane, fabrikkrunde og museum med guide.

Børge Vikebø
16/01/14, 11:59
Får se etter hvert om det er "praksis" og stemning for å ta det med bare ett års mellomrom. :p

Uansett interessant og trivelig tur i fjor (juli). Vi var vel sikkert ti medlemmer pluss diverse følge. Testbane, fabrikkrunde og museum med guide.

Var vel en 18-20 tilsammen ja. Jeg bidro jeg med 4 i ballast, alle koste seg.

larsverm
17/01/14, 14:34
I og med testkjøringen kanskje mest en dag for de som kan og vil kjøre bil, men noe for alle ble det nok. Trivelig. :)

Svirre
17/01/14, 16:25
Daniel V og jeg skal prate litt nærmere om dette om ikke så lenge tenker jeg. Blir nok en tur i fjor med testkjøring av biler på bane, togtur gjennom fabrikken og en guidet tur rundtomkring på museet (så sant det lar seg gjøre). Midt på dagen legger vi nok opp til en lunsj mellom noen aktiviteter. Har vært prat på 2 grupper på 20stk (40 totalt), men kommer veldig an på antallet som melder seg på.

Når er veldig usikkert enda, men ut i fra hvordan jeg tenker så vil nok en helg eller to før fellesferien være aktuelt siden det er vanskelig å få til noe midt i fellesferien. Kan forøvrig sende en PM til Daniel V nå og høre hva som har blitt tenkt. Så videre påmeldingsinfo kommer nok siden :)