PDA

Vis full versjon : Vindus / skrapelister 945, demontering ?



245 gl
04/01/14, 13:34
Tjenare

Noen som har demontert / montert de lange skrapelistene / vinduslistene på de lange bakre siderutene på 945 ? ( de koksgråe )

Er det bare å vippe de opp, eller hur ??

245 gl
05/01/14, 14:10
Ingen som vet ?

volvoRsport
05/01/14, 14:35
Jeg vippet dem opp når jeg fjernet mine, men vet ikke om det er rette måten å gjøre det på. Det sitter klips under lista som er skjøvet innpå noen tapper som sitter i karosseriet under vinduet, så det kan tenkes at man kan løse ut klipsene for så å ta av lista med klips, istendenfor å vippe lista av klipsene og fjerne dem i etterkant. Det er ihvertfall veldig lett å bøye listene når du tar dem av, og omtrent umulig å få dem rette igjen, så vær forsiktig.

samaron
05/01/14, 16:14
Klipsene kan kjøpes nye enda, så er ikke krise om disse går i stykker.

245 gl
05/01/14, 19:58
Jeg vippet dem opp når jeg fjernet mine, men vet ikke om det er rette måten å gjøre det på. Det sitter klips under lista som er skjøvet innpå noen tapper som sitter i karosseriet under vinduet, så det kan tenkes at man kan løse ut klipsene for så å ta av lista med klips, istendenfor å vippe lista av klipsene og fjerne dem i etterkant. Det er ihvertfall veldig lett å bøye listene når du tar dem av, og omtrent umulig å få dem rette igjen, så vær forsiktig.

Takker for svar - da vet jeg litt mer angående dette :)