PDA

Vis full versjon : Anlegg med HU-650



Apexi94
25/12/13, 19:45
Hei!

Fekk subwoofer og forsterker til jul men har HU-650 hovedenheten i bilen. Og sist eg sjekka når eg kobla til Grom Audio boks så var det ikkje mange utganger frå hovedenheten. Går det an å koble opp subwoofer og forsterker på hovedenheten?

Hadde vert greit med kjapt svar!:)

FroBe
25/12/13, 21:46
Originale Volvo eller uoriginale?

Original subwoofer kobles på kabler i bagasjerommet.
Original forsterker kobles mellom spiller og høyttalere med en egen kabel som legges mellom spiller og passasjersete.

Hvis du oppgir hvilken bil du har så kan vi finne originale monteringsanvisninger med bilder på Volvo sin nettside.

Apexi94
26/12/13, 04:43
Ser eg har vore kjapp med skrivinga, men nei det er uoriginalt. Av typen Alpine.
Trur eg må ha ein adapter frå seks pols DIN kontakt til phono, om eg ikkje tar feil?

FolloAuto
26/12/13, 11:08
Dei selger overgang på Bilradiospesialisten og Ebay f.eks. Har ettermontert pioneer sub i min S60 med HU 650. Har også grom boks. Kobles inn på uttak 2 bak på stereoen :)

Apexi94
26/12/13, 15:35
Dei selger overgang på Bilradiospesialisten og Ebay f.eks. Har ettermontert pioneer sub i min S60 med HU 650. Har også grom boks. Kobles inn på uttak 2 bak på stereoen :)

Fantastisk svar! Har gromboks og heile pakka eg og, så eg satt nettopp å lurte på om det kun gjekk an å koble på den kontakten der gromboksen er kobla. :)
Takk! :D