PDA

Vis full versjon : R-Felger fargekode?



usa-turbo
21/12/13, 17:13
Noen som veit hva fargekoden på org. R-felger er???

volvoRsport
21/12/13, 17:31
Hvis det er snakk om Pegasus så er det enten 936 Silver Bright eller 932 Anthracite Gray avhengig av hvilken farge du har.

usa-turbo
21/12/13, 18:41
OK, Takk. da må jeg få sjekket opp det

bigswede
02/01/14, 21:10
Har ett prosjekt gående for mine 18' 932 Anthracite Gray sommer felger. - Er på søken etter ett bra verksted for sand/glassblåsing og pulverlakkering.
Holder til i Haugesund.
Meg kjent, så langt. Er att jeg må belage meg på å sende dem til østlandet. Har mailet Opem's i Ås. Samtidig vært i kontakt med Stavanger Fengsel. Sistnevnete kan bare lakke i sort, sløv og hvit. matt eller blank. Dette faller litt igjennom, da jeg vil ha en skikkelig farge.

Noen andre som vett? usa-turbo, hva finner du ut?

Refinement!
03/01/14, 10:24
Arbeidet som kommer fra Stavanger fengsel er det heller lav kvalitet på.

Østfold felgteknikk har jeg god erfaring med

bigswede
03/01/14, 17:06
Det er det jeg har hørt om Stavanger F. også. Men fargeutvalget stopper meg vell fra å bruke dem.

Opem's har ikke svart meg på mail eller telefon idag :/ Bergen Coating har heller ikke svart på mail. - Får vente til mandag da :(

hgnubel
03/01/14, 17:19
Det er det jeg har hørt om Stavanger F. også. Men fargeutvalget stopper meg vell fra å bruke dem.

Opem's har ikke svart meg på mail eller telefon idag :/ Bergen Coating har heller ikke svart på mail. - Får vente til mandag da :(

Bergen Coating gav meg trivelig pris på blåsing og pulverlakk (etter lakk-kode) for noen år siden. Mener det var 3000 for full pakke på 17"-felger.

Er som sagt noen år siden, og jeg KAN ha fått et veldig bra tilbud som returnerende kunde :) Jeg kan også ha begynnende demens..

Slo ikke til på dette dessverre så vet ikke noe om hvordan resultatet hadde blitt.

bigswede
03/01/14, 18:46
Høres bra ut, bildene deres ser bra ut da. Men det gjenstår for dem å svare meg på mail da :(

Tinnsoldaten
04/01/14, 04:07
Du kan jo høre med han her:

http://www.haugaland-pulverlakk.no/kontakt.htm

Har ingen erfaring med han selv.

bigswede
04/01/14, 14:14
Tinnsoldaten: Takk, dei der prøvde eg å få tak i for ett år og to siden. Det viste seg ikkje å være så lett. Ringte å Ringte.. Ingen svar.

bigswede
04/01/14, 14:15
Opem's skal ha 4500,- for 4 felger.

usa-turbo
04/01/14, 14:49
Skal få en kompis til å blande farge til meg, så fyller jeg hakene med lakk selv og polerer dem opp etterpå :)
Østfold felgteknikk har fatteren prøvd ett par ganger, og jobbene de har gjort har vært dårlig, både med retting av skadene på felgene og lakinga var dårlg.
Fargen stemte dårlig og var grov overflate.

Tinnsoldaten
04/01/14, 15:29
Tinnsoldaten: Takk, dei der prøvde eg å få tak i for ett år og to siden. Det viste seg ikkje å være så lett. Ringte å Ringte.. Ingen svar.

Har hørt om flere som har samme erfaringen, ja. Fyren jobber visst i nordsjøen, så han var vel kanskje ute. Uansett burde han jo opplyst om det, så kunne folk tatt kontakt på mail f.eks.

bigswede
04/01/14, 16:36
Vell, skada ikke å maile han. Kjipt att flere har den erfaringen da. Burde vært opplyst om det ja.

sekse
05/01/14, 01:05
Jeg er intr i pulverlakk i bergensområdet, så om noen har tips så skrik ut. :)

R-M-I
05/01/14, 11:22
Jeg er intr i pulverlakk i bergensområdet, så om noen har tips så skrik ut. :)

Bergen coating i åsane.

sekse
05/01/14, 12:25
Takk, får høre med de til uka :)

bigswede
05/01/14, 19:25
Takk, får høre med de til uka :)

Har mailet dem, ikke fått svar enda.

R-M-I
05/01/14, 19:41
Sikkert lures å bare ringe dem.. De er ikke flinke til å svare på mail har jeg merket.. Men de skal visstnok gjøre bra arbeid..

Rusaanes
17/02/14, 21:53
Firmaet jeg jobber for har en lakerings avdeling, fikk lakka no 18" mk18 for en kompis og betalte 2800 med sandblåsing (: