Vis full versjon : 960 -95 dørtrekk på 740
Må eg bytte ut alle dørene til 960 med orginale trekk eller passer dørtrekk og lås og alt det uten mykkje modd rett på orginale 740 døre??
Må eg bytte ut alle dørene til 960 med orginale trekk eller passer dørtrekk og lås og alt det uten mykkje modd rett på orginale 740 døre??
Passer som hånd i hanske, jeg har det på min jeg.Om det er før -95 960 det er snakk om:)
oj, litt feil skrive der. tenker på 95 - 98 mod
Sjekk prosjekttråden til THolandsli på 960'n: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2917 han har byttet dørtrekka til nyere type
indre dørhåndtaka på ny 960 er vel forskjellig, låsekasser er vel også forskjellig og slik så tror det er litt styr og sette over.. får kjøpt billige 960 dører i sverige.. deilig med det egentlig(elspeil å vinduer rundt over ++)
så då er det bere lettast å få tak i komplette 960 dører. spora som 960 lista ligge på i døra er det likt som spora på 740?
960 ligger høyere enn 740 spora :)
THolandsli
08/06/10, 15:13
Sporene for listene er like på 740 og 960. Men hulla er plassert nede på dørbladet på 740, mens det på 960 er nedi sporet.
sveis igjen listehullene da :p mye penere etter min mening. mer enn nok linjer på bilen.
var det som var planen:D blei glad for å hørre at dei er like. da blir d 960 dører! :D
husk at låsylinderene er forskjellige så du får ikke tatt over dine, ergo må du ha med nøkkel eller kjøpe nytt ;)
edit: jeg kjøpte fullt sett til hele bilen av 960 låser, kostet rundt 1200 på 50% :)
oj, koster litt. er laaaaangtidprosjekt då. å kjem til å bli brukt så mykje peng i det så det skal eg nok klare å sløse litt i låser og:)
THolandsli
10/06/10, 12:03
husk at låsylinderene er forskjellige så du får ikke tatt over dine, ergo må du ha med nøkkel eller kjøpe nytt ;)
edit: jeg kjøpte fullt sett til hele bilen av 960 låser, kostet rundt 1200 på 50% :)
Mye billigere å file om arma på 95- sylindern så den passer på -95 sylindern.
hmm . om det blir skikkeleg og enkelt å få til uten å øydelegge så gjer eg heller det. veit du om nokon som har gjort det. og ev bilder hadde vert fint? :)
THolandsli
10/06/10, 15:54
Jeg har gjort det. Men tror ikke jeg har lagt ut bildene av det i prosjekttråden min enda.
håper de blir lagt ut da:D
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.