Vis full versjon : Hvor får man kjøpt baklykter til v70n?
Nokon som veit kor ein får kjøpt bakkykter til v70n? Ikke ebay da eg trenger baklysa kjapt, bilen står no uten baklykter?
finn.no - søk litt der.
Men, hvorfor står den uten baklykter? ref, den andre tråden din hvor du har problemer så hjelper det vel neppe å bytte lyktene?
Selve innsatsen som pærene sitter i får du kjøpt løst på Volvo, ca 300kr pr del.
finn.no - søk litt der.
Men, hvorfor står den uten baklykter? ref, den andre tråden din hvor du har problemer så hjelper det vel neppe å bytte lyktene?
Selve innsatsen som pærene sitter i får du kjøpt løst på Volvo, ca 300kr pr del.
Var ute og skrudde av baklyktene nå. såg att den "kretsen" rundt køyrelyset i baklykta hadde kortslutta ved at den låg sammen med den andre "kretsen". Med andre ord, det var ein kortlsutning i "kretsen" rundt der som pæren skal inn. Får man kjøpt den delen der "kretsen" er løst hos volvo?:)
Svar i aarnes sitt innlegg. Innsats/pæreholdere fås løst
jeg har liggende komplette baklykter til v70 1. generasjon. kan ta å sjekke når jeg kommer hjem i morgen om det skulle være av interesse? :)
jeg har liggende komplette baklykter til v70 1. generasjon. kan ta å sjekke når jeg kommer hjem i morgen om det skulle være av interesse? :)
Kanskje eit domt spm, men er det 1 generasjon eg har :P Treng kun nederste del på høgre sida. pris?:)
hvilken modell er det?
2000
V70N er vell det karroseriet som ikkje er så "firkanta". er den eg har.
Altså det er i baklykta det er kortslutning og ikkje i pæreholderen det er kortslutning.
Aha, det har irra eller noe i jordinga rundt der da eller?
Prøve å pusse litt? ellers høres det ut som nye baklykter er tingen ja.
2000
V70N er vell det karroseriet som ikkje er så "firkanta". er den eg har.
da passer det ikke :p jeg har fra 1. gen, du har 2. gen :p
Aha, det har irra eller noe i jordinga rundt der da eller?
Prøve å pusse litt? ellers høres det ut som nye baklykter er tingen ja.
Litt usikker på ke som er skjedd der, men det hadde gått så langt att plastikken i baklampa var begynt å smelta:P I ledningane der var beskyttelsen rundt kobbaren smelta, slek at det vart kortslutning mellom 2 ledningar. kløpte av dei ledningane og lagde til 2 nye. Så det er vell kunn nye baklykter som er tingen her ja:) Skulle helst hatt dei kjapt, så Ebay er ikkje aktuelt i detta tilfelle:/ Blir ganske dyrt, men det får så vera!:P
da passer det ikke :p jeg har fra 1. gen, du har 2. gen :p
Fann det ut rett før du skreiv det her, va inne på meca:P der sto det:)
Sjekk hva huggere har på lager.
Sjekk med bildesign i Skien
Ringte til en hugger nå ista ,skulle ha 400kr + frakt . Han skulle ut å finna bilen for så å ringa meg oppatte. Spennande å sjå om eg blir oppringt i løpet av dagen.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.