PDA

Vis full versjon : [LØST] En bekreftelse for innbetalt medlemsskap i klubb



SirKim
01/12/13, 17:09
Vi er noen folk som stadig hvert år ser at det er mye "greier" med folk som betaler, å "maser" om tilgang til forum samt medlemsnummer.

Hadde det gått ann på en måte med et bekreftelse av noe slag at penger er innkommet konto til vccn?
Ikke at jeg har hatt noe problem med dette tidligere, men jeg savner å få en bekreftelse på motatt innbetaling..
Hadde det gått ann å f.eks få en egen "post" under avatar å brukerinfo (Dette som kommer opp hver gang man skriver), om at man er betalende medlem for det å det året?

Viser med et kjapt bilde hva jeg mener:

http://forum.vccn.no/img-dump/2013/12/22.jpg

På en slik måte, får betalende medlemmer vist at dem er med å støtter for 2014 som i eksempelet her. På denne måten får også vi brukere en bekreftelse på motatt betaling. Da vet vi at alt er i orden.

Nye medlemmer vil få en bekreftelse på en måte når dem får sitt medlemsnummer. For oss som har vært her en stund, får vi ingen bekreftelse utenom at vi får pakken. Denne har kommet sent tidligere, å for meg som f.eks har betalt allerede for "lenge sia", så blir det litt lang tid på å få bekreftelse før godt utpå nyåret.

Er det flere som mener/tenker det samme som meg?

sverre2210
01/12/13, 18:01
Dette synes jeg hørtes ut som en god ide :)

Christian
01/12/13, 18:28
Dette finnes allerede. Medlemsnummeret syns bare for de som har betalt for det aktuelle året.

larsverm
01/12/13, 19:02
Det stemmer i prinsippet. Likevel oppfyller det ikke nødvendigvis ønsket helt, for det er vel først et lite stykke utpå "sesongen" at det blir slettet visning av medlemsnummer for medlemmer som det ikke er kjent mottatt betaling fra.

SirKim
02/12/13, 00:23
Enig. Jeg syntes det går for tregt i systemet for å benytte kun medlemsnummeret som bekreftelse. Å jeg vet jeg har flere i ryggen når jeg sier dette. Dette sier/nevner jeg kun som en opplysning som svar på motsvaret jeg får av min første post her. Blir ikke sagt som refs til klubben. Men jeg ønsker en bekreftelse som f.eks forslaget mitt, på at betaling er ok en liten stund etter at penger er overført. Er en god stund sia jeg overførte. Jeg aner ingenting i dag om penger er motatt f.eks.

Kjetil Krømcke
02/12/13, 14:34
Vi er noen folk som stadig hvert år ser at det er mye "greier" med folk som betaler, å "maser" om tilgang til forum samt medlemsnummer.

Hadde det gått ann på en måte med et bekreftelse av noe slag at penger er innkommet konto til vccn?
Ikke at jeg har hatt noe problem med dette tidligere, men jeg savner å få en bekreftelse på motatt innbetaling..
Hadde det gått ann å f.eks få en egen "post" under avatar å brukerinfo (Dette som kommer opp hver gang man skriver), om at man er betalende medlem for det å det året?

Viser med et kjapt bilde hva jeg mener:

http://forum.vccn.no/img-dump/2013/12/22.jpg

På en slik måte, får betalende medlemmer vist at dem er med å støtter for 2014 som i eksempelet her. På denne måten får også vi brukere en bekreftelse på motatt betaling. Da vet vi at alt er i orden.

Nye medlemmer vil få en bekreftelse på en måte når dem får sitt medlemsnummer. For oss som har vært her en stund, får vi ingen bekreftelse utenom at vi får pakken. Denne har kommet sent tidligere, å for meg som f.eks har betalt allerede for "lenge sia", så blir det litt lang tid på å få bekreftelse før godt utpå nyåret.

Er det flere som mener/tenker det samme som meg?

Skal ta dette videre, Men kan imidlertid bekrefte at du har medlemsskap for 2014 ;)

Kjetil Krømcke
02/12/13, 23:05
Da har vi gjort det så enkelt at mellom Brukernavn og Profilbildet så står det "Betalende medlem 2014" på de som har betalt medlemskap som er gyldig t.o.m. 31.12.2014. De eneste som ikke har det er Moderatorer og Administratorer selv om medlemsskapet er i orden der også :)

Takk for meeejj ;)

SirKim
02/12/13, 23:40
Dette lover godt! ;)

Skryt til dere som har tatt dette opp kjapt, å også faktisk fått det i orden allerede :) Dette er bra :)

Dette vil jeg tro også letter litt på skuldrene hos dere, da jeg regner med det flommer inn en del PM angående innbetalinger :)

Kjetil Krømcke
03/12/13, 06:40
Dette lover godt! ;)

Skryt til dere som har tatt dette opp kjapt, å også faktisk fått det i orden allerede :) Dette er bra :)

Dette vil jeg tro også letter litt på skuldrene hos dere, da jeg regner med det flommer inn en del PM angående innbetalinger :)

Det kommer noen PM og mailer om dette pr. år ja. Det kan hjelpe en del, men det kommer stadig spørsmål/klager på at man ikke har fått medlemsnummer og tilgang selv om de har fått det. Sånn kommer det nok til å være så lenge folk spør før de ser :)