PDA

Vis full versjon : anbefalinger av motorverksted.



A.Finstad
05/06/10, 00:58
noen her inne som har et motor verksted å anbefale? jeg skal overhale ET motoren min å sette inn smide stempler å H-Profil råder og er ute etter et bra motor verksted som kan preppe blokka å balansere bunndelen. i oslo/akershus/østfold området da jeg er mye inni byn og en del nedover i østfold.

Kjell V70
05/06/10, 08:06
Sarpsborg Motorverksted, han har gjort det meste med min, og jeg er kjempefornøyd. God service og blide karer... Og ålreite priser... :)


www.motorverksted.no

TeamBørnOut
05/06/10, 10:02
sarpsborg motorverksted og ski motorverksted! tror han i sarp er flinkere med volvo

A.Finstad
05/06/10, 11:15
da skal jeg ta en telefon til sarpsborg motorverksted :D takker for svar!
er det noen flere med erfaringer fra dem eller andre steder kom med det :)

turb00le
05/06/10, 15:13
Jeg har brukt engs auto aka "affen" i trøgstad. Veldig fornøyd med jobben/servicen der.

A.Finstad
06/06/10, 03:10
jeg skal legge ut noen bilder av innmaten i motoren i morra(søndag) så får dere se hva som må gjøres :p eneste som har berga er vell veiva håper jeg:)

gaupe
06/06/10, 11:46
Du får melde frå om erfaringar, trur eg treng å få gjort litt motorarbeid eg også, ganske likt det du har.

A.Finstad
07/06/10, 00:04
får ikke lakt ut bildene nå dem ligger på en annen pc som jeg ikke kommer inn på nettet med og i tillegg ligger den hos kjærringa(hennes pc:p) kommer så fort jeg kommer meg ditt igjen :p