PDA

Vis full versjon : 850, hetter til vacuumtre.



hammerpaal
23/11/13, 12:42
Er på utkikk etter de små originale hettene til ubrukte uttak på vacuumtreet.
Er det noen andre plasser enn på Volvo man kan få tak i disse til en overkommelig pris og av kvalitet? - Hørt de er fryktelig dyre om man henvender seg til Volvo.

850GLTsilver
23/11/13, 22:02
Dyre? De? Kanneppe være snakk om mange ørene for de.
Vakuumtreet er jo også latterlig billig mener nå jeg. (Og da er vel nye hetter med)

Christian
23/11/13, 22:52
Det meste er dyrt på Volvo; helt til man faktisk henvender seg der selv.
Skjer jo innimellom at man får bakoversveis, men det aller meste er ganske konkurransedyktig priset.

hgnubel
24/11/13, 10:17
Snakket med en her som byttet til el.justerbare stoler i V70en sin, men sidepanelet nede ved knappene manglet eller var skadet.

Han var innstillt på å bruke en del tid og krefter på å lete etter et pent brukt deksel, kanskje finne et på ebay eller blocket og betale en liten formue bare i frakt... men ringte Volvo bare for å høre hvor ille nyprisen var.

140kr levert neste arbeidsdag :p

(Fritt men ganske korrekt sitert en forumbruker som ikke er så aktiv)

hammerpaal
24/11/13, 11:45
Dyre? De? Kanneppe være snakk om mange ørene for de.
Vakuumtreet er jo også latterlig billig mener nå jeg. (Og da er vel nye hetter med)

Fulgte ikke med hetter på det vacuumtreet jeg kjøpte fra Volvo. Er delenummer 1364125 jeg er ute etter, til de små uttakene.
Må ha vært noen løse rykter jeg har hørt. :p

850GLTsilver
27/11/13, 11:24
Fulgte ikke med hetter på det vacuumtreet jeg kjøpte fra Volvo. Er delenummer 1364125 jeg er ute etter, til de små uttakene.
Må ha vært noen løse rykter jeg har hørt. :p

Jøss.
Fikk med hetter på mine originale vakuumtre jeg. 5 stk per vakuumtre. (Har to ja :D )

kimove
27/11/13, 14:33
Snakket med en her som byttet til el.justerbare stoler i V70en sin, men sidepanelet nede ved knappene manglet eller var skadet.

Han var innstillt på å bruke en del tid og krefter på å lete etter et pent brukt deksel, kanskje finne et på ebay eller blocket og betale en liten formue bare i frakt... men ringte Volvo bare for å høre hvor ille nyprisen var.

140kr levert neste arbeidsdag :p

(Fritt men ganske korrekt sitert en forumbruker som ikke er så aktiv)

Prisen kan nok stemme den, var noe sånt gamlingen betalte for det dekslet på V70en hans (06 mod). Han fikk og en positiv bakoversveis :p

hammerpaal
28/11/13, 19:02
Jøss.
Fikk med hetter på mine originale vakuumtre jeg. 5 stk per vakuumtre. (Har to ja :D )

Fulgte hettene med i selve plastikkposen til vacuumtreet, eller fulgte de med i egne poser?
Har fått ordnet med hetter så saken er forsåvidt løst. :)

850GLTsilver
28/11/13, 23:48
Fulgte hettene med i selve plastikkposen til vacuumtreet, eller fulgte de med i egne poser?
Har fått ordnet med hetter så saken er forsåvidt løst. :)

Sto montert på vacuumtreet.