PDA

Vis full versjon : Bilia med nye priser på service frem til 2007 modell

aarnes
19/11/13, 14:54
Fikk denne mailen fra Bilia idag og må si meg overrasket over blant pris på bytte av regreim på P2 5-cyl diesel
KR 2590,- tar ca 1,5t og inkluderer deler.
Vannpumpe og evt. multireim kommer i tillegg, men alikevel, det er over 50% reduksjon fra hva de opererte med igår.
Jeg ringte Bilia for å dobbeltsjekke, at det ikke var et tilbud HVIS du feks hadde bilen til service, noe det ikke var. det var flat pris på bytte av regreim

http://www.bilia.no/volvo_6pluss/?utm_source=BiliaEmail&utm_medium=Email&utm_campaign=NO_2013_u44_Bilia_service_6+&utm_term=November&utm_content=Tekstlink:+Les+mer+om+Bilia+Service+6+ +for Volvo

Kjekt for andre som vurderer å reise til Sverige for å gjøre slikt arbeid.

larsverm
19/11/13, 17:53
Bytte av registerreim blir riktig nok en del dyrere på enkelte andre vanlige typer. Men likevel kan det nok alt i alt se ut til at også Bilia bør vurderes neste gang det er behov for service. :)

Christian
19/11/13, 18:28
Jeg må bytte regreim på min nå, og for den prisen så gidder jeg ikke gjøre det sjøl engang. :)

Ola Hagen
20/11/13, 10:14
perfekt, jeg har jo dela innkjøpt, men mangler lysta til å skru. så detta ble jo ideelt.

Er det samme pris på østli i elverum som bilia?

Texascom
20/11/13, 14:55
Dette er kun Bilia-priser :)

Hassel
20/11/13, 16:19
Bare for å nevne det koster det over 5000 på både mekonomen og meca !

larsverm
21/11/13, 20:00
Østli er ikke Bilia. Men jeg var innom der i sommer og forhørte meg om priser, og det skulle ikke forundre meg om de også kan konkurrere der (bytte av reg. reim), selv om jeg ikke husker regnestykket nå.

Ola Hagen
24/11/13, 19:40
ja, husket jeg sjekket prisen der i vår eller noe på østli og det var i allefall ikke så billig som dette. De har en plakat inni inngangen der reklame for reg reim skifte for 999kr, og det var visst til 240... :P