PDA

Vis full versjon : Lys i midtkonsoll/askebeger bak Volvo 850



solbergens
17/11/13, 19:59
Godagen! Har ett lite spørsmål... Det er en pære som skal lyse opp midtkonsollen bak, og askebeger bak på volvo 850.... Har bytta pære, men er forsatt ikkje lys! Når skal dette lyset tenne? Hvor ligger evt sensor for dette? :)

850GLTsilver
17/11/13, 23:06
Følger instrumentbelysningen.

solbergens
18/11/13, 17:12
Følger instrumentbelysningen.



Gjør ikke d på min :(

Erik 850
18/11/13, 19:35
Da ville jeg målt om du har strøm. Min lyser hele tiden, slik GLTSilver sier.

solbergens
18/11/13, 21:13
Da ville jeg målt om du har strøm. Min lyser hele tiden, slik GLTSilver sier.

Var strøm frem, så det er jo greit, men nå fikk jeg ikke i den pæra... Vil ikke komme i sporet sitt.

850GLTsilver
21/11/13, 04:37
Gjør ikke d på min :(


SKAL gjøre det. Alle skjema og alt annet tilsier det.
Men det kan jo være at en ledning er røsket ut et eller annet sted?
Skal, når alle kontakter er korrekt satt sammen, være hel ved fra dim-kontrollen og ut til ALT av instrumentlys, askebeger og midtkonsoll.
Eneste lys inne i kupeen som ikke følger dette er kupelyset og hanskeromsbelysningen.

solbergens
22/11/13, 21:17
SKAL gjøre det. Alle skjema og alt annet tilsier det.
Men det kan jo være at en ledning er røsket ut et eller annet sted?
Skal, når alle kontakter er korrekt satt sammen, være hel ved fra dim-kontrollen og ut til ALT av instrumentlys, askebeger og midtkonsoll.
Eneste lys inne i kupeen som ikke følger dette er kupelyset og hanskeromsbelysningen.

Heisann :) Tusen takk for svar :) Har fikset det nå :) Var pæra som var gåen OG pæreholderen :) Når du nevner hanskeromsbelysningen, skal ikke den tenne når du åpner rommet?

850GLTsilver
22/11/13, 21:30
Stemmer.
Var kun for å poengtere at den ikke følger instrumentlyset.
Tenner uansett den hanskeromsbelysningen, hvilket enkelte av oss har fått en lærepenge av. :rolleyes:

solbergens
22/11/13, 21:45
Stemmer.
Var kun for å poengtere at den ikke følger instrumentlyset.
Tenner uansett den hanskeromsbelysningen, hvilket enkelte av oss har fått en lærepenge av. :rolleyes:

Hehe, ja, skjønte det :) Tenkte bare jeg kunne spørre, du vet jo alt ;)