PDA

Vis full versjon : ØK: 17" Super DTM felger, alt av interesse, skadet, dårlig lakk, lavt antall



emilhetty
12/11/13, 23:10
Ønsker å kjøpe 17" Super DTM felger til en billig penge.
Alt er av interesse siden dem skal brukes på banen, så lenge dem er hele.

kermitt
13/11/13, 00:24
Jeg har ett sett som er litt skada og litt urunde. Men de fungerer greit. Det er dekk på dem men ett holder dårlig på lufta. Hvorfor aner jeg ikke. de 2 som er dårlige kan du sette bak så skal de funke bra

emilhetty
13/11/13, 09:11
Jeg har ett sett som er litt skada og litt urunde. Men de fungerer greit. Det er dekk på dem men ett holder dårlig på lufta. Hvorfor aner jeg ikke. de 2 som er dårlige kan du sette bak så skal de funke bra
Glemte å skrive at dem må befinne seg sentralt på østlandet, slik at jeg ikke bruker mye tid eller penger på å få dem fraktet til meg.
17" med dekk vil jeg tro at veier over 25kg, skal man sende dem med posten vil det koste 360kr per felg, noe som er nesten 1500kr bare i frakt.
Med mindre du lar dem gå veldig billig? Hva hadde du tenkt deg i pris?

kermitt
13/11/13, 15:19
2000kr eller noe sånt. Er ikke værdt så mye med 2 dårlige felger og ett dekk som holder dårlig på lufta. Kan få dem sendt med vianor bilen om det hjelper. Hvor langt sørover det blir er jeg usikker på. Men det er gratis :p