PDA

Vis full versjon : Ny clutch!



2førr10
11/11/13, 00:01
Trenge ny clutch til min 240, sia den begynne å glippe :p

Clutch e vel lik på 100, 200 og 700 serie? med unntak av turbo?

Nokken so veit ka ej må ha? ska på ei M47 kasse, ikkje det at det he nokke å sei vel?


So lure ej på om biltema e bra nok? skakkje ver t nokke turbo motor, ska berre funke :)

ellingsøyern
11/11/13, 08:15
da e biltema bra nok ja, samme på 2 7 9 ja så lenge de e m45(m40?)/m46/m47 kasse.

2førr10
11/11/13, 08:55
Takk takk! :) Trenger vel heile settet, svinghjul ekkje nokke en bør skifte eller ka? men lamell, trykkplate og utløyselager bytte ej no seff, d e no i sånnt sett :)

e allt kobla til på turtellaren i den delebilen du snakka om? ej ettermonterte min, ska ver Rød/kvit ledning frå negativ side på coil :)

ellingsøyern
11/11/13, 09:56
Takk takk! :) Trenger vel heile settet, svinghjul ekkje nokke en bør skifte eller ka? men lamell, trykkplate og utløyselager bytte ej no seff, d e no i sånnt sett :)
tja, spørs ka lenge du he kjørt me det å om du he slura over lang tid, da kan du ha brent svinghjulet å da e de ofte sprekt, ikkje trygt å kjøre med... he aldri bytta utløyserlager på min bil, men kan ver greit å gjer det, e ikkje alltid det følge med på biltema settet heller.
e allt kobla til på turtellaren i den delebilen du snakka om? ej ettermonterte min, ska ver Rød/kvit ledning frå negativ side på coil :)

he ikkje sjekka, det e ikkje ettermontert men kan ver brudd på det, skal finne koblingsskjema så koble direkte på coiln

5tegn

2førr10
11/11/13, 11:26
Ja d e vel d, da skifta ej svinghjul også, ja ej bytta utløyserlager også ja trur d e like grett å bytte allt so he me kobling å gjer :)

Ja d satt i ja.. den va ferdigtrekkt me mej

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk