PDA

Vis full versjon : guide for sveising av m90



Jobbe88
03/06/10, 21:21
søkt litt men finner ikke , noen som har sett en slik tråd? Har kjørt uten 3.gir (gåen synkronisering) og fikk høre at jeg kan sveise å få løst problemet på den måten.

Lundberg Performance
03/06/10, 21:25
ligger en fin guide på tpc mener jeg..

Jobbe88
03/06/10, 21:34
takker , det må undersøkes ;)

Jobbe88
04/06/10, 09:34
Her er guiden om flere er interesert! Legger den i how to også. Så må moderator rette/slette om de ikke vil ha den der

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=37397

Edit : hadde ikke tilgang til å legge den ut i how-to tråden.

asdf
04/06/10, 18:23
Der det er bilde av at han bruker tersjen så ville jeg heller ha satt hakene i det åpenrommet man ser i "dogringene" til tredjegiret. Husk at man må ha 2armet avdrager for å få plass.

Pass også på de te små kulene med tilhørende fjører og metallbrikker som ligger oppe i hylsa som skiftegaffelen flytter på. De har en tendens til å sprette veggimellom før man finner teknikken for å få de inn/ut

TeamBørnOut
04/06/10, 19:36
teknikken er å legge pappir eller ei fille over. Nappe opp drevet (da flyr de ut å legger seg under pappiret).
Jeg hadde en guide på dette en gang. men var så jævelig vanskelig å ta backup i 2009.
Kan se om jeg finner den igjen. ellers kan jeg lage en ny en snart. ofte jeg sveiser slike

Jobbe88
04/06/10, 23:21
teknikken er å legge pappir eller ei fille over. Nappe opp drevet (da flyr de ut å legger seg under pappiret).
Jeg hadde en guide på dette en gang. men var så jævelig vanskelig å ta backup i 2009.
Kan se om jeg finner den igjen. ellers kan jeg lage en ny en snart. ofte jeg sveiser slike

DU! Hvis jeg begynner med dette , å ikke ser meg råd får å fikse dette selv , så tror jeg at jeg kommer ned til spydberg på besøk! :P

Du har jo sett hvor jeg bor så er på tide at jeg får se spydberg xD Med det samme kan du vise meg hvordan dette gjøres? :)

Bør vel egentlig få det til selv men.

asdf
05/06/10, 00:04
Vet ikke om jeg ville dratt til spydeberg. TBO snakket jo tidligere om at han ikke klarte å sette ihop kassa si igjen...

TeamBørnOut
05/06/10, 09:52
Den kassa ble levert til noen andre som heller ikke fikk den sammen :D (står der enda faktisk). Men det var heller ikke jeg som demonterte den :) De andre kassene har jeg ikke nappet ut akselen på. sveiset som de er. fungerer fint :)

Men du som er Lassie asdf kanskje kunne "smelt den sammen" ? :P

3stk på forumet her som ikke skjønner hvorfor den vil sammen ihvertfall :)