PDA

Vis full versjon : Ny bil, 04 V70 2.0t



psyfoon
10/11/13, 12:56
Etter flere måneders leting har jeg endelig handlet bil. Har vinglet litt mellom V70 98-00 men endte opp med V70N. Først lette jeg kun etter 2.4 170hk med manuellgir da jeg tenke at det er minst som kan gå istykker på disse i forhold til turbo og automatkasse. Siden det dukket opp veeeldig få av disse og mange hadde feil farge, lite utstyr osv, samt at jeg ble beroliget med at automatkassene og turboene sjelden var et problem på disse bilene hvis de var godt holdt, så utvidet jeg søket. Lette hovedsaklig da etter biler med relativt lav km-stand 100-160km, men plutselig dukket det opp en annonse på en bil i nærhetene og jeg dro å så på den i går og det ble handel. Selv om den har gått en del lengre enn det jeg lette etter, tror jeg at det er uvesentlig da denne bilen er skikkelig godt holdt og fulgt opp til punkt og prikke.
Bilen skal jeg hente nå fredag til uken, i mellomtiden så kan dere jo se annonsen :-)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44790226

larsverm
10/11/13, 15:31
Oi, minner mye om min S80 på flere punkter som alder, motor og girkasse - og farge både på lakk og interiør. :p Ut fra mine erfaringer så langt, vil jeg si at det er rimelige sjanser for at du med 2,0T og automat får en grei og relativt sett problemfri bil. :)

Nyland
11/11/13, 00:42
Gratulerer så mye! Ser veldig bra ut :)