PDA

Vis full versjon : Godbiter fra bilannonsesidene



Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62

larsverm
17/01/14, 13:55
Godbit eller ikke?
Noen her inne som vet noe om denne bilen?
Hva mener dere om prisen?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46139071&folderId=544010

Kjenner ikke til bilen. Prisen er klart over det gjennomsnittlige for en 740GL/GLE nå, men jeg ser ikke bort fra at den er greit begrunnet. Fin bil med temmelig lav km-stand hvis bildene og annonsen ellers viser sannheten. Tenkelig "låvebil" (på tide å arkivere en 740 nå) - men en må også ha med riktige blinklysglass.

Daniel V
17/01/14, 16:09
Vet ingenting om den, men det ser ut til å være en bil vel verdt pengene. En bra 7-serie er sjeldne saker, så denne fortjener absolutt å bli tatt vare på av en entusiast! :)

boman
17/01/14, 16:17
Står i annonsen "Orginal bil, ikke ''rånebil''. Denne er meget fin og godt vedlikeholdt. Kjørt kun av voksne folk."
Kan noen da forklare meg skogen og terningene i speilet?? :p

ovlov86
17/01/14, 16:20
Står i annonsen "Orginal bil, ikke ''rånebil''. Denne er meget fin og godt vedlikeholdt. Kjørt kun av voksne folk."
Kan noen da forklare meg skogen og terningene i speilet?? :p

En voksen mann som lukter vondt. Derav wunderbaums for å dekke til sin egen kroppslukt.

larsverm
17/01/14, 16:29
Ja, et eller annet sted har jeg plukket opp den betraktningen at jenter kanskje bør være aldri så lite skeptisk til gutter som har behov for en skog av baum i bilen. :D Ellers legger jeg som sagt merke til at denne 740en har "feil" farge på blinklysene, så jeg ville ikke ta all verdens for gitt uten en ordentlig sjekk. Men godt mulig at dette er uvesentlig og at bilen er flott.

boman
17/01/14, 16:34
Tror jeg har tilgode å komme over noen som lukter så vondt, at wounderbaum faktisk lukter bedre..
Men med gule blinklys foran, og nye baklamper (evt. polert opp de gamle, om det lar seg gjøre) så ser den straks enda finere ut!
Legg også merke til at det ikke er noe original eksos på den, lukter ikke helt godt voksne å sette på effektanlegg (evt bytte til en slik endestuss). Minner meg veldig om simons effektanlegg.

larsverm
17/01/14, 16:38
Mulig det må forstås som at bilen bare har blitt litt snik-ungdommifisert i det aller siste, men bare vært voksenkjørt før det.

boman
17/01/14, 16:40
Kan være, ser uansett ut som et bra objekt i over gjennomsnittlig god stand.

larsverm
17/01/14, 16:49
Ja, i beste fall er det bare å hive ut/bytte de detaljene vi har nevnt, så har man et bra sommer-/arkiveksemplar.

svenne
17/01/14, 19:34
Takk for svar alle sammen.
Synes også det passet litt dårlig med terninger wounderbaum å voksenkjørt.
Bilen ser jo hel å pen ut så det er vel kansje vært å ta en tur å se på den.

larsverm
17/01/14, 19:38
Hvis du gjør det, får du da fortelle oss om inntrykket.

hgnubel
17/01/14, 19:42
Tror jeg har tilgode å komme over noen som lukter så vondt, at wounderbaum faktisk lukter bedre..

Jeg kan introdusere deg for en kar jeg av og til treffer på lokalbutikken her. Nå sist måtte jeg løpe ut for å ikke brekke meg... trist er vel eneste man kan si om skjebner som han dessverre.

Han må ha både kastet opp og pisset på seg selv og klærene flere ganger over lengre tid. Likevel ser han bare sjuskete ut, ikke huleboer eller uteligger-stil.

Litt som den ekle utedoen i skogen der du ikke holder ut uten å la døren stå åpen.. kjenner jeg blir kvalm igjen nå av å prøve å beskrive odøren.

svenne
17/01/14, 22:04
Hvis du gjør det, får du da fortelle oss om inntrykket.


Jepp det skal jeg gjøre.

larsverm
17/01/14, 23:55
Jeg tenker at det på sett og vis er et "underskudd" av 740 i Norge. I motsetning til i Sverige ble det solgt lite av dem her (altså sammenlignet med 240) de årene den var aktuell, mens 740 sikkert var ettertraktet nok blant ungdom da den ble gammel nok til det. Dermed er det ikke SÅ ofte vi ser 740 uten noen form for "tull" (og heller ikke denne gangen, strengt tatt).

svenne
18/01/14, 00:21
Nei det er ikke så ofte man møter en fin orginal 740 på veien lenger.
Hvis denne er så fin som den ser ut til på bildene ( har biltt lurt av bilder før da) å det bare er noe småtteri som må byttes for å sette den i orginalstand igjen kan den nok være vært å ta vare på.

ovlov86
18/01/14, 13:58
Jeg kan introdusere deg for en kar jeg av og til treffer på lokalbutikken her. Nå sist måtte jeg løpe ut for å ikke brekke meg... trist er vel eneste man kan si om skjebner som han dessverre.

Han må ha både kastet opp og pisset på seg selv og klærene flere ganger over lengre tid. Likevel ser han bare sjuskete ut, ikke huleboer eller uteligger-stil.

Litt som den ekle utedoen i skogen der du ikke holder ut uten å la døren stå åpen.. kjenner jeg blir kvalm igjen nå av å prøve å beskrive odøren.

Jøss, høres akkurat ut som en kar som bor i nærheten her. Hadde samme greia, stod bak han i butikken og måtte gå inn igjen i butikken før jeg spøy. :p

volvobrage
18/01/14, 21:56
Jøss, høres akkurat ut som en kar som bor i nærheten her. Hadde samme greia, stod bak han i butikken og måtte gå inn igjen i butikken før jeg spøy. :p

Hahahaha:p Vurdert og spør han koffor han stinker?Alltid lurt på korleis sånt går an uten og lukte det sjølv

ovlov86
18/01/14, 23:23
Hahahaha:p Vurdert og spør han koffor han stinker?Alltid lurt på korleis sånt går an uten og lukte det sjølv

Tror han pisser og driter på seg på jevnlig basis. I tillegg er han døv, så tror ikke jeg tar meg bryet med å spørre. :p

Øygard
19/01/14, 18:50
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46248235

larsverm
20/01/14, 17:39
GL var noe mer i 1977 enn i de siste 240-årene. :) Fin bil og god pris - forutsatt at det ikke er masse alvorlig rust...

Ola Moen
20/01/14, 21:53
Sånn var min 75/76 GL også. Bare fargekode 120. Samme interiør.:-)

oar83
21/01/14, 08:40
Safran 98' R Awd uten luke.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46269805

larsverm
21/01/14, 08:54
Sånn var min 75/76 GL også. Bare fargekode 120. Samme interiør.:-)

Skinnseter var vanlig på GL av disse gamle årgangene, men jeg er i forbifarten ikke sikker på om det var standard...?

Og bilen skal nå være solgt. Hvis det ikke er betydelig rust skjult på undersiden og inni skjermene osv, ser dette ut som et bra kjøp. Håper den ikke blir brukt til noe tull.

gaupe
21/01/14, 10:24
Skinnseter var vanlig på GL av disse gamle årgangene, men jeg er i forbifarten ikke sikker på om det var standard...?

Og bilen skal nå være solgt. Hvis det ikke er betydelig rust skjult på undersiden og inni skjermene osv, ser dette ut som et bra kjøp. Håper den ikke blir brukt til noe tull.

Nei, var ikkje standard på noko anna enn 262c. Men vanleg var det på 260 GL og relativt vanleg på 244 GL.

Daniel V
21/01/14, 10:25
Safran 98' R Awd uten luke.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46269805

Skjønner meg ikke på folk som skal selge den typen bil, som ikke gidder å støvge innvendig etc. Dette er jo en bil som omtrent kun appellerer til entusiaster, og vi ser jo på sånne ting. :)

ovlov86
21/01/14, 10:29
Skjønner meg ikke på folk som skal selge den typen bil, som ikke gidder å støvge innvendig etc. Dette er jo en bil som omtrent kun appellerer til entusiaster, og vi ser jo på sånne ting. :)

Reagerer mer på at det er ETT bra bilde av bilen utvendig, og resten er halvrævva bilder tatt med mobil ute i mørket...

gaupe
21/01/14, 10:30
Reagerer mer på at det er ETT bra bilde av bilen utvendig, og resten er halvrævva bilder tatt med mobil ute i mørket...

Det er fordi at folk ikkje har lyst til å selje. Psykologi :)

Daniel V
21/01/14, 10:42
Reagerer mer på at det er ETT bra bilde av bilen utvendig, og resten er halvrævva bilder tatt med mobil ute i mørket...

Det med RÆVVA annonsebilder er så utbredt at jeg nesten ikke legger merke til det lenger.. :p Han her var i alle fall smart nok til å sette det ene gode bildet som forsidebilde i det minste. Det er enda mer irriterende med de som setter bildet av førerstolen eller liknende som førstesidebilde. :p

larsverm
21/01/14, 15:35
Nei, var ikkje standard på noko anna enn 262c. Men vanleg var det på 260 GL og relativt vanleg på 244 GL.

Litt som med metalliclakk.

gaupe
21/01/14, 15:45
Litt som med metalliclakk.

Metallic var vel standard på desse?

Lundstrøm
21/01/14, 15:52
Ny Pris! Løp å kjøp! Fantastisk bra 945 som er godt vellholdt!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46185080

Espen Hveding Nordgård
21/01/14, 16:52
Antar det er din bil, og vil bare si at den ikke er 100% orginal da 940 aldri kom med dieseltut,blå led i dash, turbotrykksmåler på høyttalergitteret osv...
Synd den ikke er eu-godkjent og nå har begjæring...

jacobsen
21/01/14, 17:02
Få den EU-godkjent så får du muligens solgt den til den prisen :)
Gamletypen baklukehåndtak på 96-modell var også litt merkelig å se. Byttet bakluke en gang i tiden?

Sent from my C6603 using Tapatalk

larsverm
21/01/14, 17:23
Metallic var vel standard på desse?

Usikker. I brosjyren (svensk) står det at 244GL "kan" fås med metallic. Men det er lite tvil om at de nesten alltid hadde det.

I siste bladet fra Svenska Volvo 140-klubben står det om en 142 Grand Luxe som er litt spesiell fordi at den ikke har metalliclakk.

Lundstrøm
21/01/14, 17:25
Vell.. Ligger nå andre 945'er ute som har gått 100.000km mer som er ihjel skrudde å garantert raukjørte med 50 eiere og 0 service historikk til 10-20.000kr over min.

Turbotryks måleren er 1 slange og 2 ledninger for dem som ønsker å fjerne den..
Blå led tar 10 min å fjerne.

Att det er begjæring på bilen skjønner ikke jeg hvor du får i fra.. Har blitt stoppa i kontroll 20 ganger uten å miste noe skilter så da har du feil info. Det har aldri vært bytta bakluke på bilen. Det er en 96 mod som blei førstegangs registrert i 95.

Marius Skau
21/01/14, 17:35
Att det er begjæring på bilen skjønner ikke jeg hvor du får i fra.. Har blitt stoppa i kontroll 20 ganger uten å miste noe skilter så da har du feil info. Det har aldri vært bytta bakluke på bilen. Det er en 96 mod som blei førstegangs registrert i 95.

En bil som ikke er godkjent til fristen blir automatiskt begjært avskilta innen kort tid :) Så er nokk begjæring på den.

Prisen var stiv med tanke på at den ikke er Eu godkjent. Viss du mener den går så lett igenom ville jeg kjørt den på kontroll. 100% enklere og selge en Eu godkjent bil en en som ikke er det og sku ha vært det før 4 måneder siden

Espen Hveding Nordgård
21/01/14, 17:39
Vell.. Ligger nå andre 945'er ute som har gått 100.000km mer som er ihjel skrudde å garantert raukjørte med 50 eiere og 0 service historikk til 10-20.000kr over min.

Turbotryks måleren er 1 slange og 2 ledninger for dem som ønsker å fjerne den..
Blå led tar 10 min å fjerne.

Att det er begjæring på bilen skjønner ikke jeg hvor du får i fra.. Har blitt stoppa i kontroll 20 ganger uten å miste noe skilter så da har du feil info. Det har aldri vært bytta bakluke på bilen. Det er en 96 mod som blei førstegangs registrert i 95.

Sier ikke at bilen din er ihjelskrudd, rævkjørt og overprisa. Jeg poengterer bare det faktum at du har brukt et ord i annonsen som er riv ruskende galt (På linje med 99% av finn-annonser som har ordet "STRØKEN" i teksten). Hvor lett eller vanskelig det er å fjerne/tilbakestille til orginal stand er uvesentlig.

Som Marius sier så blir det begjæring på en bil som ikke blir eu-godkjent innen fristen, etter 2-3mnd..


Edit: Nice fiks på annonsen :p

The Sven
21/01/14, 18:24
Sier ikke at bilen din er ihjelskrudd, rævkjørt og overprisa. Jeg poengterer bare det faktum at du har brukt et ord i annonsen som er riv ruskende galt (På linje med 99% av finn-annonser som har ordet "STRØKEN" i teksten). Hvor lett eller vanskelig det er å fjerne/tilbakestille til orginal stand er uvesentlig.

Som Marius sier så blir det begjæring på en bil som ikke blir eu-godkjent innen fristen, etter 2-3mnd..

Det blir ikke begjæring før etter 5 mnd nå tror jeg. Så er nok ikke begjæring på den enda. Men begjæring kan en vel få om en mangler forsikring etc også.

Lundstrøm
21/01/14, 18:44
Bilen har full kasko i mitt navn.. Omreg er betalt årsavgifta kommer i mars/april.. Så nei er ikke noe begjæring på den bilen..

gaupe
21/01/14, 18:53
Usikker. I brosjyren (svensk) står det at 244GL "kan" fås med metallic. Men det er lite tvil om at de nesten alltid hadde det.

I siste bladet fra Svenska Volvo 140-klubben står det om en 142 Grand Luxe som er litt spesiell fordi at den ikke har metalliclakk.

Sverige og Norge var nok forskjellig der. Har sett fleire 142/144 GL i solide fargar som har vore solgt ny i Norge. Her heime trur eg at det var kun metallic.

larsverm
21/01/14, 19:31
At det kan ha vært en slik forskjell, skal ikke utelukkes. Om noen finner en norsk 77-brosjyre, kan det gi oss et holdepunkt - vet ikke om det finnes noe som teller som "bibel" i slike sammenhenger?

Men jeg husker også en ikke-metallic blå ca 77-modell som det sto 244GL på. Husker ikke hele reg nr, dessverre, men det var et eldre norsk.

Bård
21/01/14, 23:08
Begynner å bli fornuftige priser på nyeste r`ene nå
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46234484

Gamlebilen til salgs. Ser selger ikke har nevnt det i teksten, men motoren/blokka blei kjøpt ny på 192"km (kosta rundt 40K)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46235561

Christian
21/01/14, 23:16
Bilen har full kasko i mitt navn.. Omreg er betalt årsavgifta kommer i mars/april.. Så nei er ikke noe begjæring på den bilen..

Bilen skulle i det minste vært eugodkjent innen 30.09.2013, så om den ikke er begjært avregistrert enda så er det ikke lenge til.

Daniel V
21/01/14, 23:23
Det blir ikke begjæring før etter 5 mnd nå tror jeg. Så er nok ikke begjæring på den enda. Men begjæring kan en vel få om en mangler forsikring etc også.

Du får to mnd utsettelse etter førstegangsfrist. dvs at denne fikk utvidet frist til 30.11.13. Etter dette kan skiltene ryke ved kontroll.

The Sven
21/01/14, 23:49
Du får to mnd utsettelse etter førstegangsfrist. dvs at denne fikk utvidet frist til 30.11.13. Etter dette kan skiltene ryke ved kontroll.

Fikk brev fra SVV i slutten av desember når bilen skulle vært godkjent i august (bilen har stått ubrukt inne i et halvår ca). Der sto det at jeg fikk faen meg få ut fingern og godkjenne bilen før januar var gått! Ellers ble det avskiltingsbegjær.

Øyvind G
22/01/14, 00:04
Ny Pris! Løp å kjøp! Fantastisk bra 945 som er godt vellholdt!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46185080


Vell.. Ligger nå andre 945'er ute som har gått 100.000km mer som er ihjel skrudde å garantert raukjørte med 50 eiere og 0 service historikk til 10-20.000kr over min.

Turbotryks måleren er 1 slange og 2 ledninger for dem som ønsker å fjerne den..
Blå led tar 10 min å fjerne.

Att det er begjæring på bilen skjønner ikke jeg hvor du får i fra.. Har blitt stoppa i kontroll 20 ganger uten å miste noe skilter så da har du feil info. Det har aldri vært bytta bakluke på bilen. Det er en 96 mod som blei førstegangs registrert i 95.


Jeg kjøpte denne (http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44969309) i samme prisklasse.
Den har gått lenger (det gjør meg ingen ting da jeg har en 940 som har gått nesten dobbelt så langt og har hvert helt feilfri), men er nyere med mer utstyr og den er mer velholdt i mine øyne enn din er. Det er litt småtteri på den, men den har kun hvert eid av voksne og er dermed helt original (som for meg er en fordel).

Siden du kaller din for velholdt, så ville jeg gitt den en vask. Rene felger løfter også helhetsinntrykket og gir mer følelse av en velholdt bil. Kjøp en flaske med en god felgrens (f.eks Bilt-hamber Autowheel, Rim7 eller P21S Powergel) og en avfetting som fjerner asfalt (kan anbefale Prickbort).

Uoriginale ting som blå lys, eksos, turbotrykkmåler ol. er for noen en fordel eller helt OK, men for mange så er dette negative ting som gjør at man heller ser seg om etter noe annet. Slik er ihvertfall jeg, men alle er forskjellige.


Dette er ment som konstruktiv kritikk, ikke for å "hakke" på deg. Det er mye mer fristende å dra å se på en bil som har gode bilder av en ren bil i annonsen. :)
940 er meget gode biler som holder lenge og er billige å ha mtp. at det stort sett ikke er noe feil på de og det er billige deler til de. Holder man bilen ved like har man bil i mange år. Det disse bruker ekstra i drivstoffutgifter bruker andre på reparasjoner.


Hvorfor i all verden har du blitt stoppet 20 ganger?

Lundstrøm
22/01/14, 00:09
Har vaska bilen nå å skal ta noen nye bilder.. Så får se om det hjelper.

Hvorfor jeg har blitt stoppa 20 ganger? Bor i Rogaland der det er sikkert 30-40 kontroller på forskjellige plasser til dagen :)


Jeg kjøpte denne (http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44969309) i samme prisklasse.
Den har gått lenger (det gjør meg ingen ting da jeg har en 940 som har gått nesten dobbelt så langt og har hvert helt feilfri), men er nyere med mer utstyr og den er mer velholdt i mine øyne enn din er. Det er litt småtteri på den, men den har kun hvert eid av voksne og er dermed helt original (som for meg er en fordel).

Siden du kaller din for velholdt, så ville jeg gitt den en vask. Rene felger løfter også helhetsinntrykket og gir mer følelse av en velholdt bil. Kjøp en flaske med en god felgrens (f.eks Bilt-hamber Autowheel, Rim7 eller P21S Powergel) og en avfetting som fjerner asfalt (kan anbefale Prickbort).

Uoriginale ting som blå lys, eksos, turbotrykkmåler ol. er for noen en fordel eller helt OK, men for mange så er dette negative ting som gjør at man heller ser seg om etter noe annet. Slik er hvertfall jeg, men alle er forskjellige.


Dette er ment som konstruktiv kritikk, ikke for å "hakke" på deg. Det er mye mer fristende å dra å se på en bil som har gode bilder av en ren bil i annonsen. :)


Hvorfor i all verden har du blitt stoppet 20 ganger?

Øyvind G
22/01/14, 00:14
Har vaska bilen nå å skal ta noen nye bilder.. Så får se om det hjelper.

Hvorfor jeg har blitt stoppa 20 ganger? Bor i Rogaland der det er sikkert 30-40 kontroller på forskjellige plasser til dagen :)

Det er bra. Det blir hvertfall ikke noe vanskligere å selge bilen med nye bilder av ren bil.
Hvis du ikke fikk felgene rene, så følg tipsene mine over her. Med helt rene felger ser bilen renere ut og ikke minst mer velholdt ut. :)

Hvis du ikke vil kjøpe over nett, så kan du kjøpe Sonax Extreme felgrens på Clas ohlson og Prickbort på Statoil eller Mekonomen.

tgsb
22/01/14, 00:52
http://www.blocket.se/ostergotland/Volvo_262_Bertone_Coupe_V6_49164182.htm?ca=12&w=3&last=1

262 bertone :))

buster83
22/01/14, 06:52
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46287897

Ocean race'n som ble nevnt for noen dager siden ligger ute igjen gitt.. til nesten dobbel pris... :(

Tace
22/01/14, 07:38
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46287897

Ocean race'n som ble nevnt for noen dager siden ligger ute igjen gitt.. til nesten dobbel pris... :(

Men nå med 1 300 km lavere :D, så da må jo prisen justeres deretter :rolleyes:

larsverm
22/01/14, 08:34
http://www.blocket.se/ostergotland/Volvo_262_Bertone_Coupe_V6_49164182.htm?ca=12&w=3&last=1

262 bertone :))

Ser ut som et bra eksemplar - og det bør den være, for prisen er ikke lav. Men spesielt at en 262C har runde frontlykter.

Øygard
22/01/14, 09:45
Trur ikkje eg har sett dei lyktene på 262c før men det såg ikkje domt ut

volvoRsport
22/01/14, 11:45
V70N R AWD til kun 199 700kr.
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=46234484

http://finncdn.no/mmo/2014/1/vertical-3/18/4/462/344/84_2031829966.jpg

gaupe
22/01/14, 12:19
V70N R AWD til kun 199 700kr.
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=46234484

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1248.jpg

Er latterleg billig. Men lurer på om dette er ein som eg prøvde for mange år sidan i Drammen, og allereide då var den temmeleg sliten.

Daniel V
22/01/14, 13:07
Den der har jeg sett før. Den begynner å nærme seg grensa for temmelig utslitt. :p

gaupe
22/01/14, 13:12
Den der har jeg sett før. Den begynner å nærme seg grensa for temmelig utslitt. :p

Trur den stod lenge til salgs på Kolbotn, om eg ikkje tek feil.

larsverm
22/01/14, 13:26
Trur ikkje eg har sett dei lyktene på 262c før men det såg ikkje domt ut

Skal visst til og med ha vært noe så sjeldent som svensksolgt.

Daniel V
22/01/14, 13:33
Trur den stod lenge til salgs på Kolbotn, om eg ikkje tek feil.

Stemmer. Det er jo rett ved meg :) Det var der jeg så den. Riktig nok 3 år siden, men allerede da var den ganske utslitt.

jacobsen
22/01/14, 18:46
Ocean Race V70n som ble solgt i forrige uke, er ute igjen. Nå enda en eier på historikken, og 50 000,- mer enn prisforlangende sist gang ...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46287897&ov=web-1

kvkleppe
22/01/14, 18:53
Den har til og med gått noen tusen km mindre også :P Får han 120.000,- så skal jeg legge ut min Ocean Race også, som har alt utstyr...(noe denne ikke har)

jacobsen
22/01/14, 19:01
Frister å sende mail med bud på 70,000 og referere til den forrige annonsen :)

Ikke helt kjent med V70 når det kommer til utstyr osv, er det mye denne mangler?

Sent from my C6603 using Tapatalk

kvkleppe
22/01/14, 19:22
Den er helt rippa for utstyr, tilogmed cruise control. Dette er hva min har ekstra iforhold til denne: El-sete med memory, takluke, telefon, el innfelbare speil med lys, hu-803, cruise, STC . ect

Daniel V
22/01/14, 21:16
Ocean Race V70n som ble solgt i forrige uke, er ute igjen. Nå enda en eier på historikken, og 50 000,- mer enn prisforlangende sist gang ...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46287897&ov=web-1

Haha! Noen er idioter.. Må si han har blitt lurt hvis han betalte 15 000,- for den spilleren med flippskjerm!

Daniel V
22/01/14, 21:21
Denne så jo ganske bra ut i forhold til prisen. Ikke var den gått altfor langt heller. Litt kjip motor, men...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46305693

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1277.jpg

ThePlace
22/01/14, 21:47
Litt kjip motor, men...

Får den lett opp til 170 hk da, kanskje litt mere med et bedre eksosanlegg.

AndersE88
22/01/14, 21:49
Den der har jeg sett før. Den begynner å nærme seg grensa for temmelig utslitt. :p

Hva legger du i temmelig utslitt?

Øygard
22/01/14, 22:12
Syns denne 850en såg bra ut, jaffall til den prisen
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45942597

larsverm
22/01/14, 22:15
Jeg ser en S80 der. :p Men OK til prisen den også.

Daniel V
22/01/14, 22:49
Hva legger du i temmelig utslitt?

Godt brukt, dårlig vedlikeholdt. Hvis du har sett den i virkeligheten så skjønner du hva jeg mener :) Sist jeg så den var det ikke så mye igjen å rope hurra for.

Gaupe har jo samme inntrykket etter å ha kjørt den.

Er en grunn til at den ligger så lavt priset. ;)

Daniel V
22/01/14, 22:57
Får den lett opp til 170 hk da, kanskje litt mere med et bedre eksosanlegg.

Det er sant, men som 140HK er den fortsatt kjip. Ganske høyt forbruk på dem i forhold til hvor dårlig de går :p

Har en kamerat som har lik S80 som meg med samme motoren som denne. Merker stor forskjell på å gå fra hans 140 HK sugebensin til min 140HK turbodiesel.

Men, han vinner overlegent på lyden da.. Ingenting er som Volvo bensinfemmer. :)

larsverm
23/01/14, 08:45
Jeg hadde alltid inntrykk av at motorlyden i 850 var ganske flott. Men jeg synes lyden i min S80 virker mer nøytral. Er det forskjell, eller er det bare det at jeg sjelden hører den fra utsiden? :p

gaupe
23/01/14, 10:14
Jeg hadde alltid inntrykk av at motorlyden i 850 var ganske flott. Men jeg synes lyden i min S80 virker mer nøytral. Er det forskjell, eller er det bare det at jeg sjelden hører den fra utsiden? :p

850 GLT sugemotor har eit eksosanlegg som er tuna for å få fram lyden, dette trur eg må ha forsvunne på vegen oppover.

Børge Vikebø
23/01/14, 11:28
Men nå med 1 300 km lavere :D, så da må jo prisen justeres deretter :rolleyes:

Om øynene mine ikke tuller, står det ikke 162ish i instrumentet der??

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1300.jpg

Tace
23/01/14, 12:13
Om øynene mine ikke tuller, står det ikke 162ish i instrumentet der??

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1300.jpg

Jo. Så det jeg også.

Men det ser jo penere ut i annonsen med Km UNDER 160 K. vet du :rolleyes:

Børge Vikebø
23/01/14, 12:47
ser ut til å være kjørt over 22000 mellom hver service som har vært omtrent årlig de siste årene..

larsverm
23/01/14, 13:34
850 GLT sugemotor har eit eksosanlegg som er tuna for å få fram lyden, dette trur eg må ha forsvunne på vegen oppover.

Kan nok stemme. Noen eldre herrer som var med på å utvikle 850 i sin tid, beklaget dette i bladet "Klassiker" nylig.

Øygard
23/01/14, 17:04
Jeg hadde alltid inntrykk av at motorlyden i 850 var ganske flott. Men jeg synes lyden i min S80 virker mer nøytral. Er det forskjell, eller er det bare det at jeg sjelden hører den fra utsiden? :p

Du må bora hol i eksosanlegget ditt, so blir det fin lyd ska du sjå :p Neida.
Det er fin lyd i mange av 850ane, men nåken 850ar høyrest meir ut som ein støvsugar enn ein bil :p

hgnubel
23/01/14, 18:48
Kan nok stemme. Noen eldre herrer som var med på å utvikle 850 i sin tid, beklaget dette i bladet "Klassiker" nylig.

Kan det scannes? :)

Volvo-turbo
23/01/14, 20:09
Sist denne var annonsert:http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=15178019 annonsen er fra 2009.


V70N R AWD til kun 199 700kr.
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=46234484

http://finncdn.no/mmo/2014/1/vertical-3/18/4/462/344/84_2031829966.jpg

hgnubel
23/01/14, 21:29
Åja, det var den der ja. Kjente den ikke igjen på de dårlige bildene, men husker annonsen og forhandleren.

Trodde det var i 2010/11, men kanskje den sto så lenge i butikken at det ble laget ny annonse også etterhvert. Eller byttet inn igjen til samme butikk kanskje.

Volvo-turbo
23/01/14, 21:42
Åja, det var den der ja. Kjente den ikke igjen på de dårlige bildene, men husker annonsen og forhandleren.

Trodde det var i 2010/11, men kanskje den sto så lenge i butikken at det ble laget ny annonse også etterhvert. Eller byttet inn igjen til samme butikk kanskje.

Hvis det er samme bilen noe som jeg mener det er, så har bilen kunn 17-18000 km på 4,5år.

Daniel V
23/01/14, 22:28
Da trekker jeg tilbake mine anklager, da dette ikke er den bilen jeg så på Kolbotn for 3 år siden :) Men den var helt lik :)

buster83
24/01/14, 08:39
Noen som har noen formening om denne?

http://m.finn.no/car/used/ad.html?engine_fuel=1&model=3077&make=818&sort=0&transmission=1&ref=fas&finnkode=46298762

larsverm
24/01/14, 10:13
Hvis det ikke er noe galt som vi ikke ser i annonsen, kan det være et bra kjøp. Alder og km sammenlignbar med min S80 da jeg kjøpte den for ett og et halvt år siden. Jeg oppfatter prisen på denne som gunstig, selv om det ikke trenger være noe unormalt med det.

Christian
24/01/14, 10:49
V70n har generelt falt mye i pris og da er det nok naturlig at også de spesielle entusiastbilene følger etter.

gaupe
24/01/14, 10:51
V70n har generelt falt mye i pris og da er det nok naturlig at også de spesielle entusiastbilene følger etter.

Dei vil følge eit litt annaleis kurve og i rykk og napp. Så det er vanskeleg å bruke heilt same logikken her. Derfor vil aldri forhandlerar ta i desse.

larsverm
24/01/14, 13:06
Populære biler, V70, men det finnes jo særdeles mange av dem.

jacobsen
24/01/14, 13:37
Noen som har noen formening om denne?

http://m.finn.no/car/used/ad.html?engine_fuel=1&model=3077&make=818&sort=0&transmission=1&ref=fas&finnkode=46298762

Sikle...:)
Har igjen en mistanke at den drivlinja ikke er det mest attraktive blant folk flest. Hadde vært en helt annen pris om det hadde vært D5 og automat.

Daniel V
24/01/14, 14:00
Sikle...:)
Har igjen en mistanke at den drivlinja ikke er det mest attraktive blant folk flest. Hadde vært en helt annen pris om det hadde vært D5 og automat.

2.0T og manuell er jo nydelig! :) Hadde det ikke vært for at jeg sitter mye i kø i Oslo, og kjører endel i byen så hadde jeg lett valgt manuell. Men nå har jeg manuell på 850en, så da kunne jeg tillate meg automat på S80en. :)

Men som sagt så er 2.0T en flott motor med manuell! :) Skulle bare hatt spaceball etter min mening :)

buster83
24/01/14, 14:08
Jeg er bensin og manuell frelst.. gidder ikke automat før jeg blir pensjonist. :p
Hadde jegg bodd i byen hadde det vært ok med automat, men jeg bor på bygda. :)

larsverm
24/01/14, 14:37
Selv har jeg ikke latt manuell vs automat bli avgjørende ved valg av bil. Når andre ting har fått avgjøre, har jeg fått en overvekt av automat. Mitt inntrykk er i grunnen at fine bruktbiler ofte har automat. :)

a|ex
24/01/14, 16:12
850 GLT sugemotor har eit eksosanlegg som er tuna for å få fram lyden, dette trur eg må ha forsvunne på vegen oppover.

1 . gen V70 med sugemotor har samma lydsignaturen, synes den er tøff :)

larsverm
24/01/14, 16:44
Kan det scannes? :)

Jeg har dessverre fått tekniske problemer med å scanne det...

Og jeg ser ved nærmere kontroll at min kobling etter minnet var upresis. Det var ikke helt snakk om eksosanlegg og lyd, men om "insugningssystem" og "körkänsla".

TommyG
26/01/14, 01:21
Ikke en Volvo, men likevell: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46189524

Daniel V
26/01/14, 14:04
En gammel HiAce faktisk :p

Ola Moen
26/01/14, 14:57
Grom :-)

larsverm
26/01/14, 15:47
Etter hvert så sjelden at jeg mistenker at mange rett og slett ikke vet om denne - mange tror nok at det er neste modell fra ca 1975-76 som er første generasjon.

jacobsen
26/01/14, 16:43
Er vel omtrent lik å kjøre som den Hiacen vi kjenner idag :D

Sent from my C6603 using Tapatalk

V90
26/01/14, 19:34
Fin 855R;
http://mobil.blocket.se/alvsborg/Volvo_855R_T_rod__Byte__Nybes_50804899.htm?ca=11&w=3

gaupe
26/01/14, 20:20
Etter hvert så sjelden at jeg mistenker at mange rett og slett ikke vet om denne - mange tror nok at det er neste modell fra ca 1975-76 som er første generasjon.

Huskar godt desse. Er vel i mange olsenbanden filmar også, vil eg tippe på

larsverm
26/01/14, 20:56
Ja, i hvert fall i en av dem er det en hel drøss, husker jeg.

TommyG
26/01/14, 21:49
Ikke en Volvo, men likevell: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46189524

Ser ut til at noen har forbarmet seg over den nå ☺ merket som solgt

Øygard
26/01/14, 23:17
Ikke en Volvo, men likevell: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46189524

Fin pendlebil for meg detta :)

Team Tynner
26/01/14, 23:24
De er så stygge att de er tøffe!Står en dyna ned i bygda her med samme front på,heslig:p

larsverm
26/01/14, 23:45
Enig med de to siste her. :)

Bra at den ble solgt, for alternativet var visst skroting.

Taz
29/01/14, 13:14
To stk "lågmilare" i selvfølgelig kvit.. :p

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1650.jpg (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46326956)

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1651.jpg (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46332398)

larsverm
29/01/14, 13:41
Typisk med hvit, ja. Det var nokså vanlig de årene, og kan det kanskje ha vært enda litt mer vanlig på lite kjørte pensjonisteksemplarer? :p

Ola Moen
29/01/14, 14:43
Hvit 240 er pent det :-)

Øygard
29/01/14, 17:10
Kvit 240 er fint, men det er jo litt greit at ikkje alle er kvite :p Eg veit om ein 90-modell 240 sedan som visstnok er gått ca 60000 km i ei bygd her. 1 eigar, og...... kvit. :p

larsverm
29/01/14, 19:42
Da begynner min vinrøde å virke enda mer spesiell - når det ser ut til at de fleste 240er med lav km er hvite. :D

Daniel V
29/01/14, 22:33
Da begynner min vinrøde å virke enda mer spesiell - når det ser ut til at de fleste 240er med lav km er hvite. :D

Lå en til salgs på Blocket for 1 års tid siden som hadde gått 120 km!! 1986 mod med halv tank som fortsatt var fra bilen var levert ny :p

Hvilken farge var det på den bilen?............................................ ........................... HVIT! :D

larsverm
29/01/14, 23:29
Originalbensin på tanken er et samlerønske som svært få gamle biler kan oppfylle. :D

de_icer
30/01/14, 00:09
Originalbensin på tanken er et samlerønske som svært få gamle biler kan oppfylle. :D

Den er sikkert ikke så veldig lettstarta på snart 30 år gammel bensin da.

larsverm
30/01/14, 08:56
Nei, akkurat dette kan jeg ikke se som noe ideal...

oar83
30/01/14, 11:15
Absolutt RRRiktig bil til salgs: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46388868

EDIT: la til 8-tallet

hgnubel
30/01/14, 12:00
Absolutt RRRiktig bil til salgs: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=4638886

Du glemte et 8-tall på slutten av urlen :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46388868

oar83
30/01/14, 13:33
Ja, det er sannt. :)

larsverm
30/01/14, 16:44
Fin R. Dette er det som "Turbo" var på 80-tallet. :)

skurk
31/01/14, 15:25
Hva er gæærnt med hvit 240 da?
Jeg har en hvit 93 mod. 245 med snart 400k på telleren med godkjent turbomotor.
Blått interiør,lersjøfors senk,bilsteindempere hvite blink og svarte GLT-lister.
Etter litt grundig vask,polering og omsorg så gikk den fra å være i OK bruksstand til å bli et lite smykke av en bil.
Fikk full understellsbehandling og powerflexforinger all over nå nettop.
Plana var å ha en bruksbil som det ikke var så farlig med,men har ikke samvittighet til at den blir møkkete lengre,det samme gjelder v70`n min :-)
Begge står nyvaska i garasjen sammen med 142`n og PV`n og jeg kjører VAG =)
Gleder meg som en onge på julaften til jeg får bestillt 17" ocean "MIM" til 245`n som har fått tilnavnet kjøleskapet av min kjære mor.
Hadde det ikke vært for at den var hvit så hadde den ikke sett så "spesiell" ut.
Men her har jeg tydeligvis spora fullstendig av igjen, i ren volvonostalgisk eufori så da er det vel en bra ting? =)
God helg da godtfolk =)

Edit: har fått nye lister rundt om,moderat senk,hvite blinklys og 2xhella luminator22,5mm. 55w.xenon-tusenmetringer etter at dette bildet ble tatt.
Men lurer fælt på om den skal få tilbake de orange blinklysa forran egentlig.

http://forum.vccn.no/img-dump/2013/11/1093.jpg (http://s73.photobucket.com/user/jskogen/media/image-947.jpg.html)

Ola Moen
31/01/14, 17:33
245 bør være hvit eller koksgrå ;-) Ingenting feil med hvit 245 :-)

jacobsen
31/01/14, 17:36
740 med 8000 miles på meteret.
Hadde ikke skadet om det hadde vært pre -89 TIC :)

http://www.ebay.com/itm/271386399774?redirect=mobile

Og en eks-politi 240.

http://maine.craigslist.org/cto/4269436078.html

Sent from my C6603 using Tapatalk

ovlov86
31/01/14, 19:10
Edit: har fått nye lister rundt om,moderat senk,hvite blinklys og 2xhella luminator22,5mm. 55w.xenon-tusenmetringer etter at dette bildet ble tatt.
Men lurer fælt på om den skal få tilbake de orange blinklysa forran egentlig.



Gå for oransje blink ja. :-)

hgnubel
31/01/14, 19:15
Tror det er første gang jeg poster bil til vrakpant her, men er et stykke mellom 360ene: http://www.finn.no/46420258

Noen som føler kallet? :)

Ola Moen
31/01/14, 19:26
Den hadde jo Pikkdekk. Så kanskje noen som vil ha de ;-)

boman
31/01/14, 20:39
Billig herjebil :p men man må betale omregistering for å få vrakpant, må man ikke ?

Ola Moen
31/01/14, 23:20
Det har jeg ikke vært borti før. Har levert mye bil som ikke har vært registrert på meg.

Øygard
01/02/14, 00:16
Billig herjebil :p men man må betale omregistering for å få vrakpant, må man ikke ?

neida

larsverm
01/02/14, 17:45
Vrak er vrak. :p Men det er nok et krav at den må være norsk, altså at det i prinsippet er innbetalt vrakpant gjennom engangsavgift.

Straydog
01/02/14, 23:16
Mye R på Finn om dagen!

Volvo V70 2,5T -R-AWD-AUT-4C CH. 2005, 170 000 km, kr 299 000,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46462782)

Volvo V70 R AWD Navi Soltak 2004, 213 000 km, kr 259 000,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46388868)

Volvo V70 R AWD 300 HK 2004, 72 000 km, kr 329 000,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46013155)

Volvo V70 R AWD 2004, 174 000 km, kr 257 327,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46137697)

Volvo V70 R AWD 300HK 2004, 199 000 km, kr 247 327,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45837256)

Texascom
02/02/14, 10:23
Klem på å handle dere en R folkens, så kan vi ha en egen isbanedag bare med R AWD biler :)

boman
02/02/14, 10:26
Okei, da er det jo ingen sak. Men er jo klart, bør jo omregistre den hvis man skal bruke den en vintersesong..

sekse
02/02/14, 12:02
Klem på å handle dere en R folkens, så kan vi ha en egen isbanedag bare med R AWD biler :)

Det hørtes ut som en plan neste vinter!

Øyvind G
02/02/14, 12:27
Dette er et smykke! (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46254882&searchclickthrough=true)

ovlov86
02/02/14, 12:31
Dette er et smykke! (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46254882&searchclickthrough=true)

Fantastisk. :D

Akkurat sånn skal Amazon se ut. Rød 2-dørs. :)

Bård
02/02/14, 12:45
Samt at den har riktig farge på interiøret. Svart interiør er ørten ganger penere enn rødt og hvit på amazon.

Bilen har liggi ute tidligere å til noe høyere pris(?) mener jeg.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Daniel V
02/02/14, 13:22
Mye R på Finn om dagen!

Volvo V70 2,5T -R-AWD-AUT-4C CH. 2005, 170 000 km, kr 299 000,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46462782)

Volvo V70 R AWD Navi Soltak 2004, 213 000 km, kr 259 000,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46388868)

Volvo V70 R AWD 300 HK 2004, 72 000 km, kr 329 000,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46013155)

Volvo V70 R AWD 2004, 174 000 km, kr 257 327,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46137697)

Volvo V70 R AWD 300HK 2004, 199 000 km, kr 247 327,- (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45837256)

Er nok litt tregt marked for R-biler om dagen. Ser at mange av dem har ligget lenge. Spesielt den nederste ble lagt ut for første gang i mai 13, og den ligger der enda :)

hgnubel
02/02/14, 19:42
Er nok litt tregt marked for R-biler om dagen. Ser at mange av dem har ligget lenge. Spesielt den nederste ble lagt ut for første gang i mai 13, og den ligger der enda :)

Var ikke det den som var avbildet som skitten og fæl entusiasteid bil først? Eller roter jeg nå?

Kunne hatt godt av nye bilder i hvert fall..

Bård
02/02/14, 19:47
Det er den samme bilen det ja.

larsverm
02/02/14, 21:29
Fantastisk. :D

Akkurat sånn skal Amazon se ut. Rød 2-dørs. :)

Flott Amazon. :) Og altså ikke restaurert, bare originalt strøken.

Men så var det det, ja - hvordan "skal" en Amazon se ut? En slik rød todørs fra ca 1966 eller senere er kanskje den som er så godt som mest midt i blinken arketypisk. Todørs er nok den karosseritypen som for de fleste står sterkest i minnet, for det ble slutt på firedørs fra 1966-67 - og ikke minst går jeg ut fra at todørs var klart mest populært da Amazon var høyaktuell som ungdomsbil på 80-tallet.

Øygard
02/02/14, 23:55
Kun eitt bilde her, men det ser ut som denne bilen er veldig bra.
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=46493997

Daniel V
02/02/14, 23:58
Var ikke det den som var avbildet som skitten og fæl entusiasteid bil først? Eller roter jeg nå?

Kunne hatt godt av nye bilder i hvert fall..

Det er samme bilen ja. Snakket med han som kjøpte den da den lå ute skitter og stygg som entusiasteid. Det var 16. feb 13 jeg snakket med han på Rudskogen. Han hadde tenkt å selge bilen igjen etter å ha hatt den i 1 mnd for å tjene noen raske kroner. Det kan vi vel si ikke gikk helt etter planen :p

larsverm
03/02/14, 02:28
Kun eitt bilde her, men det ser ut som denne bilen er veldig bra.
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=46493997

85 240GL. Sannsynligvis en feil der: Ikke 2,0 på en slik. :p

oar83
03/02/14, 13:45
R Awd lagt til salgs idag. - En kjenning her inne !
EDIT: Gløymde linken
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46462782&searchclickthrough=true

Fortjena absolutt å ligge under godbiter :)

volvoRsport
03/02/14, 13:56
R Awd lagt til salgs idag. - En kjenning her inne !
EDIT: Gløymde linken
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46462782&searchclickthrough=true

Fortjena absolutt å ligge under godbiter :)

Blitt lagt ut flere ganger allerede den, sist bare noen poster opp på siden ;)

oar83
03/02/14, 13:58
Hohoi, der har eg glippa..

Vel vel, all PR er god PR

jacobsen
03/02/14, 17:19
Hohoi, der har eg glippa..

Vel vel, all PR er god PR

All R er god R :)

Daniel V
03/02/14, 17:26
All R er god R :)

Det stemmer i alle fall ikke :p

jacobsen
03/02/14, 17:41
Det stemmer i alle fall ikke :p

Hehe :p

Øygard
03/02/14, 23:29
85 240GL. Sannsynligvis en feil der: Ikke 2,0 på en slik. :p

Ska vel vera 2,3 ja, eller kan det tenkast at bilen er importert og at dei hadde 2,0 i nåken land?

Taz
03/02/14, 23:40
Ska vel vera 2,3 ja, eller kan det tenkast at bilen er importert og at dei hadde 2,0 i nåken land?

B230a ifølge skiltnr

larsverm
04/02/14, 19:16
Ja, det er vel en norsk bil dette.

jacobsen
04/02/14, 20:49
850 Platinum Limited Edition.
Nytt for meg..

http://dallas.craigslist.org/dal/cto/4314751750.html

Sent from my C6603 using Tapatalk

hgnubel
04/02/14, 21:04
850 Platinum Limited Edition.
Nytt for meg..

http://dallas.craigslist.org/dal/cto/4314751750.html

Sent from my C6603 using Tapatalk

Lurer på om ikke disse er importør eller en forhandler som har satt sammen, men har sett et par av dem annonsert. En importert hit også tror jeg.

Christian
04/02/14, 21:04
Bilen tilhører en bekjent av meg, eldre herremann som har tatt meget godt vare på den. Er en skade på ene hjulbuen etter at kjerringa hans rygga på den med konebilen.
Meget pen bil.

volvoRsport
04/02/14, 22:27
850 Platinum Limited Edition.
Nytt for meg..

http://dallas.craigslist.org/dal/cto/4314751750.html

Sent from my C6603 using Tapatalk

Jeg var utrolig nær ved å kjøpe en slik for noen år siden, tatt meg til Norge som flyttegods fra Florida av ene eieren og arving til Wittusen & Jensen.
Satt meg i bilen og skulle kjøre til Bærum for å møte han, så fikk jeg telefon om at det var en som hadde møtt opp på parkeringsplassen utenfor kontoret hans når han skulle dra hjem(!) for å sikre seg bilen.
Hadde gått 70-80K og samme eier siden ny.

Daruu
04/02/14, 22:40
Denne så ikke så ille ut :)
http://www.autodb.no/bil/view/1650808

gaupe
04/02/14, 22:47
Jeg var utrolig nær ved å kjøpe en slik for noen år siden, tatt meg til Norge som flyttegods fra Florida av ene eieren og arving til Wittusen & Jensen.
Satt meg i bilen og skulle kjøre til Bærum for å møte han, så fikk jeg telefon om at det var en som hadde møtt opp på parkeringsplassen utenfor kontoret hans når han skulle dra hjem(!) for å sikre seg bilen.
Hadde gått 70-80K og samme eier siden ny.

Og du hadde avtale på kjøp?

larsverm
05/02/14, 09:02
En type "avtale" som det kan være delte meninger om... Best å sikre seg et løfte før man legger ut på langtur for å se på bil.

hgnubel
05/02/14, 09:29
Vanligste er vel å avtale å "komme å se på den". Står det plutselig en på døren med pengene i hånden og sier han tar den NÅ så selger vel de fleste.

volvoRsport
05/02/14, 10:25
Og du hadde avtale på kjøp?

Nei, han ville ikke holde den av da det var flere interesserte, så det ble først til mølla prinsippet.

krisvol
05/02/14, 13:19
Dette vil jeg kalle en godbit :)
http://www.autotrader.nl/klassieker/volvo-amazon/1962/zeist/5mqkz/volvo-amazon-6-cil-automaat-230pk/?zoekopdracht=volvo-amazon

larsverm
05/02/14, 17:23
Amazon med 960-motor. :) Går på LPG, skrullete nederlendere. :p

93_volvo960
05/02/14, 19:37
Stilig med matchende felger og vindusviskerarmer?

http://www.blocket.se/ostergotland/Volvo_940_turbo_51958481.htm?aw=1

Fin finish på felgene da........! :D

Børge Vikebø
05/02/14, 20:03
Den hadde vel strengt tatt intet her i tråden å gjøre?? :p


Sent from my aiFåon using Tapatalk

larsverm
05/02/14, 20:23
Var vel en "ironisk godbit" eller en "godbit - not". :p

Kunne jo ha vært aktuell for tråden med motsatt fortegn.

gaupe
05/02/14, 21:53
Har aldri sett ein gull 240 Classic før. Med tanke på antennene og automaten, så kan denne minstenkast å ha gjort ein teneste i politiet:
3954
http://www.autodb.no/bil/view/1652799

jacobsen
05/02/14, 22:28
Har aldri sett ein gull 240 Classic før. Med tanke på antennene og automaten, så kan denne minstenkast å ha gjort ein teneste i politiet:
3954
http://www.autodb.no/bil/view/1652799

Synd det var så dårlig med bilder. Var det vanlig at politiet kostet på seg noe så 'fancy' som Classic?

Daniel V
05/02/14, 22:55
Synd det var så dårlig med bilder. Var det vanlig at politiet kostet på seg noe så 'fancy' som Classic?

Jada, det var ikke umulig :) Politiet har mye dyrt i dag også, som er mye dyrere enn hva en classic var i sin tid :p

larsverm
06/02/14, 08:44
Et og annet utenom standard der, med bilen eventuelt vel så mye med informasjonen. 93-modell med betegnelsen Classic er uansett merkelig (hvis vi ser bort fra versjonen solgt i Sverige og USA m m med fargetilpasset grill osv). Og 2,0 liters motor - og femtrinns automat?

gaupe
06/02/14, 10:01
Et og annet utenom standard der, med bilen eventuelt vel så mye med informasjonen. 93-modell med betegnelsen Classic er uansett merkelig (hvis vi ser bort fra versjonen solgt i Sverige og USA m m med fargetilpasset grill osv). Og 2,0 liters motor - og femtrinns automat?

Det er nok ein 92 modell med B230FX.

gaupe
06/02/14, 10:02
Synd det var så dårlig med bilder. Var det vanlig at politiet kostet på seg noe så 'fancy' som Classic?

Har forsovidt aldri sett classic, men den motoren og drivlinja var det dei brukte i sine patruljebilar. Og det km jo tenkast at dei trengte ein lokal lensmannsbil, då var nok denne perfekt, om det var å oppdrive raskt.

larsverm
07/02/14, 12:16
Det er nok ein 92 modell med B230FX.

Virker kanskje mer sannsynlig, ja - hvis ikke Classic-emblemet i seg selv skulle vise seg å være feilaktig. Mangler reg nr, og dermed videre informasjon.

Grillen ser lurvete ut på bildet, men den er muligens helsvart...?

THL_Førre
08/02/14, 21:06
Fant denne til salgs i Finland

http://www.nettiauto.com/volvo/960/6173442

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/443.jpg (http://forumbilder.se/DBS6L/960-ol-bil-1)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/444.jpg (http://forumbilder.se/DBS6L/960-ol-bil-3)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/445.jpg (http://forumbilder.se/DBS6L/960-ol-bil-4)

Kanskje ikke en god bit men, er en tidligere OL bil som muligens har gått i Norge i OL tidene.

larsverm
09/02/14, 03:49
Mulig det var slike emblemer på de som ble brukt i forbindelse med arrangementet på Lillehammer. Og det var mange hundre biler. Men ikke mange 960 - de fleste var 850 stasjonsvogn.

Taz
09/02/14, 05:19
Mulig det var slike emblemer på de som ble brukt i forbindelse med arrangementet på Lillehammer. Og det var mange hundre biler. Men ikke mange 960 - de fleste var 850 stasjonsvogn.

Far min har ein '94 940 med OL-emblem midt på rattet, men den bilen er registrert og (eg trur) den har levd sitt liv i Odda. Men den har ikkje noe nummer, så er det kun noe som kom på pga. året det då kanskje?

THL_Førre
09/02/14, 07:56
Mulig det var slike emblemer på de som ble brukt i forbindelse med arrangementet på Lillehammer. Og det var mange hundre biler. Men ikke mange 960 - de fleste var 850 stasjonsvogn.

Ja det kan være. Men vet bilene ble som ble brukt ble registrert med BD skilter, som var noen år før de begynte med det på andre biler, men ser ut så de fleste ble avregistrert og sendt tilbake til Sverige. Ta feks. BD10010 som er en 940 SE, som er avreg. i Mai 1994, når jeg søker på det ch nr. i Volvo systemet får jeg opp et svensk reg. nr. samme gjelder BD10011, BD10012 osv.

larsverm
09/02/14, 22:09
Far min har ein '94 940 med OL-emblem midt på rattet, men den bilen er registrert og (eg trur) den har levd sitt liv i Odda. Men den har ikkje noe nummer, så er det kun noe som kom på pga. året det då kanskje?

OL-emblemer ellers var det mange Volvoer som hadde på den tiden, ja - uten at de trenger å ha hatt noen spesiell tilknytning til arrangementet. Det hørte også med i markedsføringen.

Når det gjelder registreringsnumre på BD (og BC): Jeg går ut fra at sammenhengen er at Volvo-importøren befant seg der på sørsiden av Oslo. Selv har jeg en 245SE med reg nr BC83643, og den er førstegangsregistrert mot slutten av februar 1994, mens OL sto på. Enkelte biler brukt på Lillehammer hadde også reg nr rundt akkurat dette (som på min 245), men de fleste hadde en "tyvstart" på BD-serien, som for øvrig ble videreført først i 1998. BD10000 til litt over 11000 ble brukt på offisielle OL-biler, mest 855. Bilene må ha vært tatt inn på noen spesielle vilkår, for de må ha vært forutsatt sendt tilbake til Sverige etter OL, noe etter alt å dømme de aller fleste ble.

gaupe
09/02/14, 23:05
Var slik ved bryllupet til Håkon og Mette Marit synest eg å huske. Bilar utlånt av Volvo som ikkje var tolla inn.

larsverm
10/02/14, 10:48
Ja, det kan ikke ha vært betalt fulle avgifter på bilene, ellers "kunne" man ikke ha sendt dem ut igjen.

Det hadde vel i prinsippet vært mulig å selge dem i Norge også, men det kan være at det på dette tidspunktet ble regnet for lite realistisk. 850 var nesten litt sjelden i Norge før dette, men i hvert fall året etter og videre utover kom 850 stasjonsvogn, deretter V70, til å bli en bestselger.

Revell
11/02/14, 05:43
ser ut som ett artig leketøy. 244 med Audi motor :) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46120003&searchclickthrough=true

Øygard
11/02/14, 12:24
Feil tråd. Hadde det vore ein Audi med 240-motor hadde det vore meir intressant.

Øygard
11/02/14, 12:35
Fin 745 turbo som ikkje er tulla for mykje med
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46491848

gaupe
11/02/14, 12:56
Feil tråd. Hadde det vore ein Audi med 240-motor hadde det vore meir intressant.

Du var jo så glad for din 240 med audi-motor, dette er jo meir rett, sidan den brukar skikkeleg drivstoff.

jlopsal
11/02/14, 22:15
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46657471&searchclickthrough=true


Texascom vurderer R-salg?!? Kvalifiserer vel uansett inn som godbit ;)

sekse
11/02/14, 22:28
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46657471&searchclickthrough=true


Texascom vurderer R-salg?!? Kvalifiserer vel uansett inn som godbit ;)

Godbit ja!

Hva for noe heftig skal erstatte denne!?

oar83
12/02/14, 10:31
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46664592

S60 R 2003

Øygard
12/02/14, 20:04
Du var jo så glad for din 240 med audi-motor, dette er jo meir rett, sidan den brukar skikkeleg drivstoff.

Var eg det? Eg sa berre nåken dagar etter at eg kjøpte den at det heller skulle vore bensin. Og 245en min var levert med den motoren frå den var ny :D

Øyvind G
12/02/14, 21:28
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46657471&searchclickthrough=true


Texascom vurderer R-salg?!? Kvalifiserer vel uansett inn som godbit ;)

Vil tro det er lettere å selge den hvis han lakkerer eller skifter bakluken.
Ser ut som han akkurat har kjøpt den fra Veng og ikke har hatt penger nok til å lakke den. Veldig populært bladt de yngste sjåførene da, men de kjøper ikke en bil som dette.

elephant
12/02/14, 21:40
Vil tro det er lettere å selge den hvis han lakkerer eller skifter bakluken.
Ser ut som han akkurat har kjøpt den fra Veng og ikke har hatt penger nok til å lakke den. Veldig populært bladt de yngste sjåførene da, men de kjøper ikke en bil som dette.

Amen!

hgnubel
13/02/14, 13:55
De som er seriøst interessert i denne bilen ser nok hva det er, kjenner bilen godt fra forumet her, eller ringer og spør :)

Daniel V
13/02/14, 21:22
Nå er det jo tatt såpass nærme noen av bildene at folk ser at det er carbon og ikke en grunnet aluplate fra Veng da. Det synes også mye bedre i virkeligheten, så her må vi ikke være for dømmende :)

Texascom
15/02/14, 12:37
For min del syntes jeg det er greit å gå litt utenfor A4 grensene og gjøre saker på eget sett :cool:

Tinnsoldaten
15/02/14, 16:06
Har man råd til en sånn bil, så vil jeg tro at man har råd til å lakke bakluka om man skulle ønske det.

Texascom
15/02/14, 16:20
Er i alle fall ca halv pris på den som er lakkert i bilens farge contra CF ;)

jacobsen
16/02/14, 16:53
Fin S60 2,5T AWD. Dette var vel ingen upris?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46321146&ov=web-1

The Sven
16/02/14, 17:00
Burde vel ikke koste så mye mer sånn som den der ser ut.

volvoRsport
16/02/14, 17:00
Fin S60 2,5T AWD. Dette var vel ingen upris?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46321146&ov=web-1

Burde heller ikke koste noe mer iom. at den har en stygg skade på høyresiden og endel småskader i lakken rundtom. Den er heller ikke noe videre bra utstyrt.

The Sven
16/02/14, 17:04
Burde heller ikke koste noe mer iom. at den har en stygg skade på høyresiden og endel småskader i lakken rundtom. Den er heller ikke noe videre bra utstyrt.

For treg på avtrekkern ;)

Ser ut som den har fått seg en kavring eller 2 i fronten også

Daniel V
16/02/14, 23:29
Så veldig dumt ut når den ikke hadde tåkelys heller. To store hull som bare trekker ned utseendet, og vitner om at her har kjøper spart på det som kan spares :p

knetrom
17/02/14, 20:13
Dekslene har vel bare falt ut da den fikk seg en på snuten? Trodde ikke Volvo leverte biler med åpne hull i fangeren

larsverm
18/02/14, 09:19
Vil tro du har rett i det.

Daniel V
18/02/14, 14:32
Mulig det, men faller noe ut eller blir borte, så kjøper man nytt :p Hvis ikke så ser det jo helt grusomt ut :p

buster83
20/02/14, 06:29
kanskje eieren lider av det samme som meg... 'gjør-det-i-morra-syndromet' :p

Taz
20/02/14, 07:14
kanskje eieren lider av det samme som meg... 'gjør-det-i-morra-syndromet' :p

Det er vel det som går under ordet "incest" ?

vangsfreaken
20/02/14, 09:19
Det er vel det som går under ordet "incest" ?

Incest er vel heller seksuelle forhold innad familie.

jacobsen
20/02/14, 10:14
Incest er vel heller seksuelle forhold innad familie.

"Morra" kan tolkes som to ting. :)

Taz
20/02/14, 11:12
Det var ein spøk som iallefall Jacobsen forstod.. :p

vangsfreaken
20/02/14, 11:13
"Morra" kan tolkes som to ting. :)


Det var ein spøk som iallefall Jacobsen forstod.. :p

Ah, så ikke bindestreka... Leste bare "imorra" :p

Testdriver
20/02/14, 15:38
1 eiers lav km 940 turbo
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46816419&searchclickthrough=true

de_icer
20/02/14, 19:51
1 eiers lav km 940 turbo
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46816419&searchclickthrough=true

Som noen syntes det var ok å sette blå seter i da den ble ombygd fra varebil!! Lett å bytte igjen selvfølgelig, men dæven som det svei i øynene,

vangsfreaken
20/02/14, 20:23
Som noen syntes det var ok å sette blå seter i da den ble ombygd fra varebil!! Lett å bytte igjen selvfølgelig, men dæven som det svei i øynene,

fin bil med unntak av setene da :p dog er 45 000 nok for en original 945...

jacobsen
20/02/14, 20:40
fin bil med unntak av setene da :p dog er 45 000 nok for en original 945...

En original bil er på ingen måte et minus.
Tipper han må ned et par tusenlapper for å bli kvitt den. Hvertfall med de setene.

vangsfreaken
20/02/14, 21:15
En original bil er på ingen måte et minus.
Tipper han må ned et par tusenlapper for å bli kvitt den. Hvertfall med de setene.

nei, original bil er ofte bra det, men ikke til den prisen :p

larsverm
20/02/14, 22:40
"940 Turbo" vil i dette tilfellet si en vanlig 940 - med lavtrykksturbo, som var standard fra 1995.

Det taler vel i det minste til setenes fordel at det er samme farge foran og bak? :p Men ikke helt i tråd med interiøret ellers.

Original bil vil jeg regne for en fordel - og med så nærmest sjeldent lav km-stand, forutsatt at tilstanden er så god som en bør forvente, synes jeg ikke prisen er så gal.

vangsfreaken
20/02/14, 23:07
"940 Turbo" vil i dette tilfellet si en vanlig 940 - med lavtrykksturbo, som var standard fra 1995.

Det taler vel i det minste til setenes fordel at det er samme farge foran og bak? :p Men ikke helt i tråd med interiøret ellers.

Original bil vil jeg regne for en fordel - og med så nærmest sjeldent lav km-stand, forutsatt at tilstanden er så god som en bør forvente, synes jeg ikke prisen er så gal.
du har rett, prisen er ikke gal om bilen er så bra som den ser ut til, men det er likevel mye å punge ut for en 940 :p dog betyr ikke det at jeg ikke hadde gjort det om jeg kunne :rolleyes:

jacobsen
20/02/14, 23:23
Hadde det vært en 97-98 med skinn/delskinn og litt utstyr så hadde det vært en fin pris :)

larsverm
20/02/14, 23:32
Det er i hvert fall klart. :)

gaupe
21/02/14, 10:46
"940 Turbo" vil i dette tilfellet si en vanlig 940 - med lavtrykksturbo, som var standard fra 1995.

Standard frå 96. Ein 940 Turbo er vel den som faktisk har 940 Turbo på bakluka og der det står Turbo på luftfilterboksa.

degocostly
21/02/14, 12:59
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=46486591&ref=stream&trel=ad
S60 T5

larsverm
21/02/14, 19:31
Standard frå 96. Ein 940 Turbo er vel den som faktisk har 940 Turbo på bakluka og der det står Turbo på luftfilterboksa.

Ja, "940 Turbo" har vel vanligvis betydd "høytrykksturbo" og (minst) 165 hk.

Lavtrykksturbo (135 hk) var i hvert fall ikke standard fra begynnelsen av årsmodell 1995. Man kan kanskje spekulere i om det da blir å regne for "ekstrautstyr" på det flertall (tror jeg) av 95-modeller som likevel har lavtrykksturbo. Min oppfatning, som jeg riktig nok ikke finner dokumentasjon for akkurat nå, er at det ble standard på et tidspunkt tidlig i årsmodell 1995.

Testdriver
22/02/14, 01:07
Sant nok, skal vi pirke litt så ja, da er det en lavtrykksturbo i annonsen over. Som Gaupe sier så har jo 940 turbo, emblem på bakluka og det står turbo på luftfilterboks, noe det ikke gjør på lavtrykksturbo.
Min 940 er fra mai 95 og har lavtrykksturbo, om dette er "ekstrautstyr" eller om det faktisk var standard vil ikke jeg spekulere så mye på, de aller fleste 95 modellene er lavtrykksturbo, men av og til dukker det jo opp en 95 GL også...

larsverm
22/02/14, 16:08
Å pirke er jo noe av det vi driver med her. :D Altså:

Dukker det opp en antatt 95-modell 940GL, ville jeg lure på følgende: 1. Er det en overligger fra 94? 2. Er den bruktimportert? 3. Har den fått byttet emblem/bagasjelokk?

Også de (tidlige?) 95-modellene som ikke har lavtrykksturbo (i stedet har de B230FB med 130 hk, som 91-92 GL/SE) skal ha samme kjennetegn i utseendet som andre 95-modeller og senere, nemlig svart grill med blank ramme og emblem med "940" uten bokstaver.

Testdriver
22/02/14, 16:32
Stemmer godt det du sier her vil jeg tro, de 95 modellene (som jeg har sett på finn.no) som ikke har lavtrykksturbo, og de som jeg da vil kalle for GL (selv om det kanskje blir feil?) har som du sier samme kjennetegn som andre 95 modeller og senere :) Altså kun "940" emblem på bakluka (og selvfølgelig Volvo emblem, på andre siden) og svart rutegrill/turbogrill med blank ramme :)

larsverm
22/02/14, 16:42
Nettopp, da er vi enige. :) Men en forskjell er det forresten, hvis man kaster et blikk inn - da vil man kunne se på girspaken at de uten turbo har M47, ikke M90.

Testdriver
22/02/14, 18:40
Ja det er sant. Har vært noen ganger jeg har vært inne på finn.no og sett på 95 modeller og først tenkt at det har vært biler med lavtrykksturbo i og med at de hadde rutegrill/turbogrill med blank ramme og kun "940" emblem på bakluka, helt til jeg kom fram til interiørbildene og ser at der sitter en m47... Ikke mye lavtrykksturbo da gitt :)

Forresten, gratulerer med 5000 innlegg larsverm :cool:

larsverm
23/02/14, 00:00
Takker så mye, en stor dag. :D

oar83
24/02/14, 09:47
Kjempemessig delebil: V70R AWD 2004
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46818514

larsverm
24/02/14, 11:05
Uff, for et styr...

boman
24/02/14, 11:34
Den 945'n har jo ikke engang el.vinduer. må nok litt ned for å få solgt den ja..

larsverm
24/02/14, 12:45
Tidligere varebil, så den kan sikkert ha vært et prismotivert kjøp som ny.

Revell
28/02/14, 21:50
Har lyst og importere denne som bruksbil når V70n er solgt :)
http://www.blocket.se/skaraborg/Volvo_740_Tdic_D24_52369440.htm?ca=3&w=3

Runar
01/03/14, 11:38
Dette var en godtbit, 5000 for en 1998 945
http://www.blocket.se/gavleborg/Volvo_940_52368858.htm?ca=21&w=3

http://cdn.blocket.com/static/0/images_full/29/2959786941.jpg
Fin fin delebil vil jeg tro, kunne sikkert tjent endel på denne,
men solgt nå, var en time for seint ute..

larsverm
01/03/14, 17:03
Gammel, fullstendig uinteressant bil i Sverige - den har litt mer igjen for å havne i samme kategori i Norge...

Revell
01/03/14, 18:26
1995 945 med 76000km på nåla. Stasjonsvogn for spesielt interesserte ;)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46974529&searchclickthrough=true

ovlov86
01/03/14, 19:37
Jeg sier den er daukjørt før noen andre sier det!

larsverm
01/03/14, 20:59
Romslig stasjonsvogn, kanskje litt baktung.

gaupe
02/03/14, 10:25
Gammel, fullstendig uinteressant bil i Sverige - den har litt mer igjen for å havne i samme kategori i Norge...

Nei, 945 er den bilen med kortast liggetid på annonsesidene i Sverige.

larsverm
02/03/14, 16:07
OK, men er de vanligvis dyre? For de er åpenbart gode valg som billigbiler. Og svært praktisk stasjonsvogn, mye som 245.

V90
02/03/14, 18:52
Pen us 242 turbo;
http://mobil.blocket.se/varmland/Volvo_242_Turbo_52398279.htm?ca=11&w=3

larsverm
02/03/14, 19:53
Ja, fin bil. :) Og skikkelig pris...

larsa
03/03/14, 08:53
Sjekk denne :D

http://www.blocket.se/malmo/Volvo_244_GLT_originalbil_10_000_mil__veteran_5167 5863.htm?ca=12&w=3

Revell
03/03/14, 15:09
14000 Sek for en 82 242 med 130.000km kan da ikke være ille? så ikke så dårlig ut heller :)
http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_242_52350413.htm?ca=3&w=3

TurboNoob
03/03/14, 17:59
Temmelig fin -73 164
http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_164E_73_I_kanonskick_52279787.htm?ca=12&w=3

Heftig PV
http://www.blocket.se/alvsbyn/Volvo_pv_444_T6__53_51483640.htm?ca=12&w=3

Taz
03/03/14, 22:03
Satan den Pv'en var barsk..

Sent from my telefån

hgnubel
06/03/14, 10:51
At den flashgrønne på rygge ligger lenge forstår jeg egentlig pga (etter min mening) dårlige bilder og annonse, men hvorfor ligger denne så lenge? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46137697

Bare fordi det er litt ute i periferien?

sekse
06/03/14, 11:05
At den flashgrønne på rygge ligger lenge forstår jeg egentlig pga (etter min mening) dårlige bilder og annonse, men hvorfor ligger denne så lenge? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46137697

Bare fordi det er litt ute i periferien?

Den mangler iaff luke :p

gaupe
06/03/14, 11:18
At den flashgrønne på rygge ligger lenge forstår jeg egentlig pga (etter min mening) dårlige bilder og annonse, men hvorfor ligger denne så lenge? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46137697

Bare fordi det er litt ute i periferien?

Fordi det er nok er litt vanskeleg å kome seg dit, bileta er litt dårlege, det er uorginale felgar på bilen og at den er oppattlakka (det er grunn til å tru at det var ein grunn til at den vart lakka).

Mine umiddelbare tankar :)

Daniel V
06/03/14, 22:35
At den flashgrønne på rygge ligger lenge forstår jeg egentlig pga (etter min mening) dårlige bilder og annonse, men hvorfor ligger denne så lenge? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46137697

Bare fordi det er litt ute i periferien?

Den i Rygge ligger lenge fordi den er vanvittig sliten. Rett og slett :p Ikke mye bil igjen der.. :p

oar83
07/03/14, 22:25
V70 AWD 07' Diesel 185hk. 127KKM.
Ser relativt grei ut og i bra stand. Fin brukis med særs mykje utstyr for den som er mest glad i gamle karrossen. (desverre mangla den luke)
På ei annan side er prisen høg for denne type bil, så den blir nok liggande lenge... Blir ikkje heilt godbit av den grunn, men pga utstyr og kmstand iht årsmodell.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46909863&searchclickthrough=true