PDA

Vis full versjon : Panelklips, noen som veit hvor mange forskjellige typer som blir brukt i v70?



PyrionZ
22/10/13, 20:14
Skal igang med interiørbytte i bilen, og tenker da å handle inn en hel haug panelklips, så alle blir nye.
Det jeg da lurer på er, hvor mange forskjellige typer blir brukt på paneler og diverse i dissa bila?

Veit det er to forskjellige som blir brukt, er det flere?
Eventuelt delenummer/bilde av klipsene hadde vært stas!

På forhånd takk for svar:)

mrstfu
23/10/13, 14:14
Mitt råd til deg: plukk opp, sjekk, ta med deg et eksemplar til Bilia og bestill deretter. Det er en mengde forskjellige, om du skal bytte gulvteppe, stolpedeksler og alt av paneler.

Men hvorfor bytte alle? Greit nok for å eliminere knirking, men om du kjøper deg en rull med sånn gummiteip, får du dempet det meste. Jeg hadde byttet med en gang, sett hva som knekker, og bestilt nytt deretter, så slipper du å bruke mer på det enn du må.

PyrionZ
23/10/13, 19:06
Saken er at absolutt alle paneler, tepper og drit skal ut, og nytt skal inn. Derfor har jeg lyst til å ha nye klips montert og klart på de nye panelene før jeg begynner demontering.
Blir fort veldig mye strødd, om man begynner å ta ut litt og litt:p
Planen var å bruke 1-2mm pad på alle flater som går mot hverandre, pluss nye klips, ender jeg med knirking da, får det bare være!

Man får kjøpt pakker med klips på ebay, til få kroner, derfor jeg tenker å bestille i store kvanta. Blir alltids kvitt det igjen:)