PDA

Vis full versjon : fekk feilkode på bankesensor, er bytta nå og har fortsatt feilkode på den. hjelp!



robols
22/10/13, 18:20
fekk feilkode på bankesensor, er bytta nå og har fortsatt feilkode på den. hjelp!

den er skrudd til med 10 nm. kan den være at bankesensoren eg kjøpte ny var feil, eller kan det vere andre ting i forbindelse med bankesensoren ?

Mvh Robert

skurk
22/10/13, 18:33
Du er ikke alene.
Fåkke signal på min uansett faan,med en gang jeg går over 3,3k så mister'n en del power.
Superplagsomt.

ArneR
22/10/13, 18:37
Bankesensoren skal skrues fast med 20Nm. :)

eab
23/10/13, 18:35
Mål mellom kontakten til bankesensoren og korresponderende pinner i kontakten til tenningshjernen. Ingen vits med ny sensor, skrudd til med riktig moment, hvis det er brudd i ledningen(e).


Du er ikke alene.
Fåkke signal på min uansett faan,med en gang jeg går over 3,3k så mister'n en del power.
Superplagsomt.
Det kan vel være en medvirkende årsak til at du kan komme unna med 1,5 bar ladetrykk på 95oktan. Tenninga er rimelig sløv...

skurk
24/10/13, 01:27
Bankesensoren funker på den med turbo...med mere ladeluft nå og 3"LMM får jeg sterke indikasjoner på at jeg ikke trenger å gå noe særlig over 1bar gitt på samme programvaren.
Må nok til med større dyser,høyere bensintrykk og vurdere å booste opp suppa litt hvis dette skal gå daglig i lengden...eller sette tilbake T-kammen, haha!