PDA

Vis full versjon : hvor mye tåler orginal clutch?



kristoffer_v
22/10/13, 11:27
jeg har en b230et motor som jeg har viking chipp og kjører med 0,9 i ladetrykk har også kg2t kam med doble ventilfjerer.

lurer egentlig på om den orginale clutchen holder for virker som den har begynt og slippe i det turboen begyner og lage litt trykk. noen som har en formenig om dette?

er volvo 240 91mod med m47 kassa om det har noe å si :-P

Sondre93
22/10/13, 15:11
jeg har en b230et motor som jeg har viking chipp og kjører med 0,9 i ladetrykk har også kg2t kam med doble ventilfjerer.

lurer egentlig på om den orginale clutchen holder for virker som den har begynt og slippe i det turboen begyner og lage litt trykk. noen som har en formenig om dette?

er volvo 240 91mod med m47 kassa om det har noe å si :-P


Høres ut som du har svart på ditt eget spørsmål :)

Bytt kasse og clutch til noe bedre visst du skal lade meir. Org ET innmat liker ikkje meir trykk den heller :)

kristoffer_v
23/10/13, 06:48
kansje sant det :-P
trudde ikke de tålte så lite, er vel ikke mer en 210hk i den da? vet ikke med NM.?

ellingsøyern
23/10/13, 07:36
om du har planer om å skifte, sett i turboclutch igjen, om den ryker da skal du vær glad det ikke tok knekken på kassa di..

kjøpte selv på pedersen racing, kom vel på 1800 ferdig levert for lamell og trykkplate..

kristoffer_v
23/10/13, 11:07
hørtas fornuftig ut :-P

trur jeg bare kjører med den clutchen jeg har på nå over vinteren så får jeg bytte når snøen forsvinner :)

ellingsøyern
23/10/13, 11:14
bare å sleppe gassen når den slurer det, så slipper du ødelagt/knust svinghjul oppi kupeen..