PDA

Vis full versjon : Spørsmål angående B230FK og H-staker.



René Fredriksen
20/10/13, 14:50
Halloen.

Jeg har klart det store og miste lappen 1 års tid nå.. Så for og hindre at jeg fortsetter og kjøre tar jeg ut motoren og pusser og gnikker på den og bil :=)

Det er snakk om en Volvo 740 TIC med 97 b230fk. Tenkte og kjøpe litt snaks til den, er planer om datasprut ved en senere annledning men ikke nå, Så begynner med en solid innmat. Skal levere veivakselen inn til avbalangsering og polering. Skal montere H-Staker i den, men hvilken lagerskåler burde jeg gå for, hvor mye tåler orginale? (tenker alt rundt 4-450hk med datasprut) så blir vel ett 300 oppsett til og begynne med.

Er det vits og gå over til smidde stempler for det effekt utaket jeg ser for meg? noen som vet hva org fk stempler tåler?

Har overhalt motorer før men aldrig byttet staker og stempler og sånt. så kunne trengt litt info på hva jeg må gjøre for og montere H-staker.. er disse noe og satse på? http://shop.klracing.se/sv/artiklar/modellanpassat/volvo-22/900/motor-4/vevstakar-h-profil-5/volvo-152mm-_-23mm-52mm-.html vil de passe i en ellers org FK blokk med org stempler?

Takker på forskudd for innspill. ;=)