Vis full versjon : Lekkasje av glykol
Hei
Eg fikk meg en overaskelse i dag, det lekker frostveske ifra område der vannpumpen er.
Er det pakkning eller pumpe?
Noen i nærheten av Bergen som kan ta den jobben? eventuelt skifte pumpe reimer og strammer.
Tor
Man bytter like godt hele pumpen når den først må av. Jeg bor i Oslo så kan ikke hjelpe dessverre.
Takker for svar.
Har ringt litt rundt på verksteder og pris for jobben varierer litt, men endte opp med et lokalt verksted som tar hele jobben for kr 5500,- Inkl. for å skifte vannpumpe, registerreim, strammer, løpehjul pluss frostveske.
Synes det ikke var så ille pris. Er det noen som har andre erfaringer med pris på denne type jobb?
Tor
Det vil jeg ikke si er en ille pris. Lysten på å dele med oss hvilket verksted? Skulle ha utført samme jobben på min S60 når jeg i bergen neste gang :-)
Det vil jeg ikke si er en ille pris. Lysten på å dele med oss hvilket verksted? Skulle ha utført samme jobben på min S60 når jeg i bergen neste gang :-)
Selvsagt! firmaet heter Haugland Bil og ligger på Hamre på Osterøy. Over med fergen og rett oppe i bakken ta til venstre og kjøre ca 7 - 8 minutter mot hamre.
Mobil: 90684086
Brukte ca 8-9 tusen på vannpumpe, reg. å multireim + frostveske på 960'em her i stavanger. Så ikke værst pris du fikk deg :P
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.