Vis full versjon : Pierburg pa6.6 - gf35 ventil problemer V70 2.5TDI
heisann, har et lite problem på min V70 2.5 TDI, med at jeg har en ventil i motorrommet som lager ulyd/ during.
på ventilen står det pierburg pa6.6 - gf35, har dette noe med ERG systemet å gjøre ettersom at jeg nettopp har blendet dette?
husker liksom ikke om lyden var der før jeg blendet.
noen som vet? :)
Er ikke den ventilen en turbotrykksregulator? Jeg har også blendet EGR på min, men ikke fått noen reaksjoner i fra den ventilen.
Var det jeg og fikk opp når jeg googlet den
Men hadde vært greit å vite om noen visste :)
Årsmodell bilen din? Enklere å hjelpe hvis info om bilen er nevnt.
Ja, delen du beskriver er en turbotrykksregulator. Har du VAG motoren i din bil 97-2002 (altså før Volvo`s D5) mener jeg det er en regulator som skal være i en VW diesel etter 2003 og ikke brukt i V70 97-2002
Det er en 98mod v70 med vag motor ja
Er 3 slanger som går inn på ventilen
Erg ventil, innsugsbelg rett etter luftfilterboks og den siste går til vakuum reservoaret?
Spør Sagen om han kan sjekke på sin bil om det er samme nr på denne delen. Når jeg sjekker i Pierburg`s delekatalog finner jeg tilbake til dette nr du refererer til som en turbotrykkregulator som skal være i VAG`s T5 motor Altså Transporter Caravelle fra september-2003 og nyere. Er ikke nevnt V70 i forbindelse med denne delen???
Kan hende jeg har lest feil, men kan delen være byttet ut for å få økt turbotrykk?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.