PDA

Vis full versjon : Hvilke dieseldyser kan jeg bruke?



Torsen67
10/10/13, 23:24
På dysene jeg har i dag så står det ett 1-tall med ring rundt. Jeg har fått tilbud på noen dyser ifra en 2003 modell som har gått rett over 200k km for en billig penge. Men på disse står det ett 3-tall med ring rundt. Kan jeg bruke disse på min bil? I så fall, kan jeg blande 1-tall og 3-talls dysene?

Kan nada om alle disse nummerne som står på dysene, så setter pris på hjelp;-)

C.Erstad
11/10/13, 08:06
På dysene jeg har i dag så står det ett 1-tall med ring rundt. Jeg har fått tilbud på noen dyser ifra en 2003 modell som har gått rett over 200k km for en billig penge. Men på disse står det ett 3-tall med ring rundt. Kan jeg bruke disse på min bil? I så fall, kan jeg blande 1-tall og 3-talls dysene?

Kan nada om alle disse nummerne som står på dysene, så setter pris på hjelp;-)

Letteste du gjør er å ringe til et delelager og oppgir delenummerene...
Er snakk om emision koder på dyser.

:)

Torsen67
11/10/13, 10:12
Ringe feks Bilia tenker du på? Men det står en haug med nr på dysene? Hva er delenr? Hadde jeg klart å legge inn bilde her så kunne jeg lagt det opp.

Edit: Hva menes med emision?

C.Erstad
11/10/13, 12:15
Ringe feks Bilia tenker du på? Men det står en haug med nr på dysene? Hva er delenr? Hadde jeg klart å legge inn bilde her så kunne jeg lagt det opp.

Edit: Hva menes med emision?

Ringe bilia ja.
Delenummeret startet på 30 eller noe sånt :)
Letteste du gjør er å google: Volvo + delenummeret som du tror er riktig :)

Emision er utslipskode. Er forskjell på ting der. du må bare ha riktig kode utfra det bilen din er satt opp med :)

Torsen67
11/10/13, 12:29
Ok, da får jeg høre med de...

C.Erstad
11/10/13, 19:04
Ok, da får jeg høre med de...

Gjør det. Der får du et skikkelig svar med engang :)