PDA

Vis full versjon : feilkodeleser til 98 v70?



Haakonw
05/10/13, 11:09
Jeg trenger en feilkodeleser til bilen min, og lurer på hva som vil virke? Jeg trenger å lese koder fra automatkassen, motoren og varmeapparatet. Jeg har fra før en blåtann kodeleser fra teknikmagasinet, men den fikk ikke kontakt med bilen..

Er det noen som har en som de er fornøyd med?

Eller er det likeså å gå til Volvo og få lest kodene? Er det noen som aner hva det koster?

Det bør også legges til at jeg har prøvd vag-com kabel med USB og forskjellige typer programmer uten at jeg fikk mer kontakt med den eller de programmene jeg prøvde.

jerognal
05/10/13, 15:32
om du hadde lagt inn i profilen hvor du bor så er det ikke umulig at noen kunne hjulpet deg med å lese ut feilkoder....

Petter M
05/10/13, 20:01
Biltema har for en billig penge...

brynna
06/10/13, 21:50
Biltema har for en billig penge...

De fra Biltema funker på kun et begrenset utvalg av biler. Har du VAG motoren i din bil hadde jeg heller gitt pengene til verkstedet for feilkodeavlesningen. Er ikke en selvfølge at leser fra BT funker på Volvo/VAG fordi om det står i instruksjonen på varen.

Kjør til Volvoverkstedet eller et verksted du vet at gjør jobben:)

Haakonw
07/10/13, 18:16
Ja, det er nok best å gå til et Volvo verksted, da vet jeg ihvertfall at jeg kan få de riktige kodene. Jeg tror det er en vag motor, det skal være en 04 modell og på dekselet over regreima (strekkode fra en hugger elns) står det d5252t, mens på verkstedregninga står det d5244t, så jeg vet ikke.. jeg skal ringe Volvo og høre hvå de tar for en diagnose.