Vis full versjon : [SELGES] Volvo 850 "T5R" selges/byttes
Selger min volvo 850 som er godkjent ombygd til T5R.
Er noen skjønnhetsfeil men er veldig bra for rust.
er mye nytt (se annonse)
Er en ulyd i det jeg tror er utløserlager men er i daglig bruk.
Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, men er også intressert i bytte, så bare å komme med forslag.
http://www.autodb.no/bil/view/1615692
Heter ikke T5R. Du har bygd om til T5. Stor forskjell..
Eneste T5R her er fargen og soltaket ?
T5R hadde alt utstyr og spesielt alcantara skinninteriør.
tenkte det jeg også, men alle andre som har hatt denne, skrev det i annonsen sin så da gjør jeg det også, visste egentlig at "volvo folket" sku kommentere det ;)
Volvonikko
06/10/13, 13:39
La mannen selge. Så ut som en grei bil til den prisen :)
t5 eller t5r.. Spiller da liten rolle når det er en gnager :P
La mannen selge. Så ut som en grei bil til den prisen :)
t5 eller t5r.. Spiller da liten rolle når det er en gnager :P
Er jo snakk om å kanskje lure uvitende folk da.
Og ja det er ganske stor forskjell her. Les litt om de og du vil se;)
står klart og tydelig i annonsen at den er ombygd ;)
Volvonikko
06/10/13, 21:29
Grei bil hvertfall :D
ja det er det, rart at ingen vil ha den :/
står her enda, kom med bud.
Snurrbo744
12/10/13, 09:58
Hvis motorstyringen er fra T5R og ikke T5 så ville jeg kalt den for førstnevnte om den er godkjent som det
motorstyringen på en t5r kontra t5 er bare en overboosfunksjon.. I vognkoret står begge oppført med 225hest
Volvonikko
12/10/13, 18:28
hahahaha :P mannen som kan det
tror det hadde sett ryddigere ut og bedre ut for salg med panser i samme farge. slik jeg ser det blir dette en oppjalla bil når panser er sort kontra T-GUL ellers.
Hva er du intr. å bytte i ?
har en grei 940 som er nylig godkjent på full teknisk, godkj.Senket, elektrisk skinninteriør, ocean mk18 osv. B230FB med grenrør, 2.5" eksos og chippede hjerner.
om du sende noen bilder av den så skal det vurderes ;)
Hvis motorstyringen er fra T5R og ikke T5 så ville jeg kalt den for førstnevnte om den er godkjent som det
Selvfølgelig ville du det, du sitter jo selv å kaller din egen T5 for en T5-R... Ingen av disse bilene er noen T5-R, så er det jo ingen vits å kalle dem det heller :)
Skal dere selge en bil her inne på et entusiastforum, så utgir man ikke en bil for å være noe den ikke er. :) Det gjør bare at man mister masse tillit.
I denne annonsen synes jeg selger har vært flink til å opplyse det (i alle fall det som ligger på autodb).
Du Snurrbo744 er jeg dypt uenig med.
Samme om det er aldri så mange hermetegn, parenteser eller annet for å avklare det :p
Min 850 er helt autentisk med en R, alt fra fangere, interiør og alt, bortsett fra at jeg kjører på en T5-R ECU, og har feil chassisnummer. Jeg har aldri kalt min for noen R, for det blir å lyve. :)
Jeg er enig med Kodja her. Kjør på med gult panser, så skal du se det kanskje blir fart på salget :)
bud over 25 000,- som gjelder.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.