Vis full versjon : Volvo S60 2005 belysning.
Hugomartin
01/10/13, 17:03
Har orginal xenon D2R og lysan peker rett ned. skal denne bilen ha automatisk justering på lysene siden det er orginal bi-xenon?
Kan motoren til justeringa være gåen eller?
Og en ting til, hvor finner jeg pæreholdere til tåkelysene, H1 ?
Ja er automatisk, tar jeg ikke helt feil skal lysene bikkes helt ned om noe blir feil på lys systemet også!
Men du må vell også ha fått en feilmelding i computern vil jeg tro?
Pæreholdere finnes hos volvo, ikke spesielt dyrt dette :)
Hugomartin
01/10/13, 17:29
Ja er automatisk, tar jeg ikke helt feil skal lysene bikkes helt ned om noe blir feil på lys systemet også!
Men du må vell også ha fått en feilmelding i computern vil jeg tro?
Pæreholdere finnes hos volvo, ikke spesielt dyrt dette :)
Takker for raskt svar. Eneste feil mld er at ene ballasten e gåen. har bestilt på ekstralys.no china ballast og to pærer. vet du om det er mye jobb og bytte dette?
Er det originalerstatningsballaster? Hvis ikke blir det antakeligvis tull med kontakter og liknende, for ikke snakke om spenning?
Om din bil har orginalt med xenon, og du har kjøpt kina ballaster har jeg mine tvil på at det passer i hele tatt på kontaktene!
Kjøp deg heller en brukt orginal en, så har du bedre kvalitet og du slipper noe modifisering.. Lyktene vil også bruke lang tid på å bli varme med uorginalt!
Kina pærer derimot passer fint, og det beste er og ta ut lyktene. Da må du av med fanger først.. :)
Ivertfall på V70, regner med det er likt.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.