PDA

Vis full versjon : Volvo S60 2005 belysning.



Hugomartin
01/10/13, 17:03
Har orginal xenon D2R og lysan peker rett ned. skal denne bilen ha automatisk justering på lysene siden det er orginal bi-xenon?
Kan motoren til justeringa være gåen eller?

Og en ting til, hvor finner jeg pæreholdere til tåkelysene, H1 ?

Jimmen
01/10/13, 17:14
Ja er automatisk, tar jeg ikke helt feil skal lysene bikkes helt ned om noe blir feil på lys systemet også!
Men du må vell også ha fått en feilmelding i computern vil jeg tro?

Pæreholdere finnes hos volvo, ikke spesielt dyrt dette :)

Hugomartin
01/10/13, 17:29
Ja er automatisk, tar jeg ikke helt feil skal lysene bikkes helt ned om noe blir feil på lys systemet også!
Men du må vell også ha fått en feilmelding i computern vil jeg tro?

Pæreholdere finnes hos volvo, ikke spesielt dyrt dette :)

Takker for raskt svar. Eneste feil mld er at ene ballasten e gåen. har bestilt på ekstralys.no china ballast og to pærer. vet du om det er mye jobb og bytte dette?

Jakke
02/10/13, 03:01
Er det originalerstatningsballaster? Hvis ikke blir det antakeligvis tull med kontakter og liknende, for ikke snakke om spenning?

Jimmen
02/10/13, 15:46
Om din bil har orginalt med xenon, og du har kjøpt kina ballaster har jeg mine tvil på at det passer i hele tatt på kontaktene!
Kjøp deg heller en brukt orginal en, så har du bedre kvalitet og du slipper noe modifisering.. Lyktene vil også bruke lang tid på å bli varme med uorginalt!

Kina pærer derimot passer fint, og det beste er og ta ut lyktene. Da må du av med fanger først.. :)
Ivertfall på V70, regner med det er likt.