PDA

Vis full versjon : skjeiv styring, bytting av styring 240



Mehl'n
30/09/13, 20:37
Kjørte/trilla på ein liten stein i veien som traff ca mitt på traversen. Styringo blei plutsli veldig tung og bilen slite med ar den klare ikkje og få frammkant av hjule inn. Allt ser fint ut men nåke er tydligvist gale.
Nåken som har meining om kva som må byttast og kva verktøy som må te for og bytta delene?

Dan Bay-Johansen
30/09/13, 20:55
Du har ikke most tannstanga i samme rennet da?

Sendt fra mobilen min.

Mehl'n
30/09/13, 20:58
Godt muligt, ser ut som da muligens har fått seg ein liten bullk i front :-(
Men er så løyve at hjulo går heilt ut i fronten men ikkje inn.....

Dan Bay-Johansen
30/09/13, 21:24
Skjønner ikke helt hva du mener, kan du ta bilde av det?

Sendt fra mobilen min.

Mehl'n
01/10/13, 11:14
Nei ikkje nett no, men har komplett styring fra hjul til hjul liggandes, er da mykje stress og sjifta da? :-)

Sondre93
01/10/13, 15:26
1 skrue på "ratt akslingen", 4 på tannstanga og 1 på kvart endeledd? Men må nok ta hjulstillingskontroll etterpå for å få det 100% ;)

Mehl'n
01/10/13, 18:04
Var traversen som er bøyd ca 5cm bakøve, nåke som mest sannsynligt gjere at da blir litt mindre avstand mellom hjulo ;-)

Dan Bay-Johansen
01/10/13, 18:32
Var traversen som er bøyd ca 5cm bakøve, nåke som mest sannsynligt gjere at da blir litt mindre avstand mellom hjulo ;-)

Der kan du se ;-)

Da var ikke steinen såå liten :-P

Sendt fra mobilen min.

Mehl'n
02/10/13, 06:55
Var forsovidt ganske stor men var barre littegrande som stakk opp av den, sånn akkuratt nok til og hukka tak...... vil rekna med at geunnen til at styringo blei så tung var at da blei veldigt mykje vridning i ledde på ratt aklingen ;-)

Kor mykje skal te for og skifta traversen?