Vis full versjon : Feil foringer på bærebro
Bestilte meg et sett med bærebroer foran til min v70 99mod på e-bay. Men når jeg fikk dem var det selvfølgelig feil foringer på disse.
På min er det jo en stålhylse som festeboltene skal gå igjennom på foringene.Men på de jeg fikk var det alerede en bolt igjennom me gjenge ører i vær ende.Vilken bil er dette til egentlig? å er det bare å bytte foringene? For ellers så så broen helt lik ut.
Fant det ut selv nå.Disse bærebroene er til c70 og ikke v70. Jaja sann!!
Men er det bare å bytte foringene å bruke de på v70'n?
For i såfall er det jo veldig greit:)
Tror de nye bærebroene dine er samme som V70 med turbo eller diesel (og C70) har.. hvis det stemmer så har du en bensinmotor med 126, 144, eller 170hk? :)
Ville kanskje vurdert å selge dem og heller få tak i riktig type, men kan godt hende du kan bruke dem slik du beskriver, det vet jeg ikke...
ja har en 2liter på 126hk ja.
850GLTsilver
29/09/13, 12:22
Bør nok ha de riktige bærebruene ja.
Er litt mer enn foringene som er forskjellig.
Ok så det er det ja. jaja da er d vel bare å prøve å få solgt de da,å kjøpe nye.
Har i dag samenlignet broene.Bærebroene er helt identiske bortsett fra disse foringene,så skjønner ikke helt det andre som skal være forskjell på de?
Skal presse ut foringene som er der,og inn med nye som passer bilen,så da blir det vel greit tenker jeg.:D
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.