PDA

Vis full versjon : Fjernkontroll for dieselvarmer Volvo XC60



kjoglum
26/09/13, 19:27
Mulig at jeg gjentar tidligere forespørsler, så jeg beklager eventuelt dette.

På min Volvo XC60 ´11 modell har jeg nå fått ettermontert Volvo fjernkontroll for dieselvarmer/parkeringsvarmer, men jeg innser nå at jeg kanskje hadde gjort litt for dårlig research på dette i forkant. Bilen var altså utstyrt med parkeringsvarmer med timer fra før, og jeg har noen spørsmål rundt dette:
1. Finnes det virkelig ikke fjernkontroll med timer funksjon for Volvo? Altså, er det kun fjernkontroller med "on" / "off" funksjon som eksisterer?
- Altså, må man fortsatt inn i bilen om man plutselig finner ut at man trenger varm bil til et bestemt tidspunkt (f.eks særdeles tidlig på morgenen)?
2. Hva er "default" varighet på parkeringsvarmeren ved aktivering fra fjernkontrollen (50 min?)? Og kan dette omprogrammeres?
3. Antok at Volvo fjernkontroll tilsvarte Telestart T91, men fjernkontrollen responderer ikke på kommandoer som beskrevet i T91 manualen..?
4. Hadde det vært mulig å ettermontere Volvo On Call, og at det kunne vært et bedre alternativ? ..betalte jo likevel 7500,- for ettermontering av fj.ktrl hos forhandler.